Gå til innhold

Overvekt like stor risiko som røyking ved graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er overvektig har ca 50kg for mye,men for min del har jeg vert veldig fruktbar har fått 5 barn, som i dag er 12,16,20,22 og 28 og ingen av de er overvektige eller hatt plager i livet,så alt man leser stemmer ikke Anonymous poster hash: 1cb0b...9fd

Men man baserer ikke slike påstander på enkelt tilfeller. Altså jeg sier ikke jeg er uenig eller enig med noen her, men min mor røyka i alle sine tre svangerskap og i det første var hun storrøyker. Vi er alle tre veldig gjennomsnittlig. Fødselsvekt på mellom 3,5 og 3,8 kg ingen astma eller allergier på noen av oss.

Anonymous poster hash: 30fee...9f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en teori om de som hetser overvektige og stadig starter tråder om fete barn her inne. Jeg har alltid vært naturlig tynn og sliter med å bikke 50 kg. Driter langt i om folk er overvektige, ser ikke hvordan jeg har noe med å blande meg i det eller andre valg folk tar som feks røyking. Jeg har også noen vaner som potensielt kan koste samfunnet penger og det tror jeg alle har. Poenget mitt er at siden jeg er tynn og aldri har brydd meg om å diskutere vekt, bryr jeg meg ikke med andres overvekt. Min teori er at de som er opptatt av andres overvekt selv ikke er naturlig slanke og har måttet jobbe hardt og lenge for å ha en noenlunde slank kropp. På grunn av all jobbingen føler de at de er mye flinkere enn alle de overvektige og at de dermed har grunn til å føle seg bedre og mobbe de. Litt sånn " de burde klare siden jeg har klart" Spikeren på hodet for noen her?????

Anonymous poster hash: 93c4b...c56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...