Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #26 Skrevet 23. juli 2014 Hadde jeg hatt ni unger, hadde jeg også drukket! Anonymous poster hash: 897a0...a85
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #27 Skrevet 23. juli 2014 Det virker jo som om dette naboparet og alle ungene deres styrer hele deres hverdag. Dere får ikk en gang lov å ha en trampoline i deres egen hage for det plager dem, men selv kan de styre på , ungene tar leker fra deres eiendom, skriker, banner og banker opp deres barn. Så jeg lurer egentlig litt på hvordan dere skal holde en "lav linje". Vil det si at barna til naboen bare skal fortsette å være frekk med dere, banke ungene deres og ta lekene deres ? De skal bestemme om dere skal ha trampoline i hagen eller ikke ? Vet at jeg hadde plantet den trampolinen tilbake i MIN hage og hadde naboen kommet da, så hadde jeg ikke lagt noe i mellom om hva jeg mente og hadde truslene da haglet hadde jeg gått rett til politiet. Og hadde de rørt ungene mine igjen så hadde jeg gått rett bort til dem bedt dem om å holde styr på ungene sine og sagt at dette var siste advarsel før bv ble varslet ! Anonymous poster hash: 459a1...73d
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #28 Skrevet 23. juli 2014 Hadde jeg hatt ni unger, hadde jeg også drukket!Anonymous poster hash: 897a0...a85 Det er høyst uvanlig å ha 9 unger i dag. Norge er et dyrt land å bo i, og begge foreldrene må jobbe.. Anonymous poster hash: 88c88...a0c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #29 Skrevet 23. juli 2014 Det virker jo som om dette naboparet og alle ungene deres styrer hele deres hverdag. Dere får ikk en gang lov å ha en trampoline i deres egen hage for det plager dem, men selv kan de styre på , ungene tar leker fra deres eiendom, skriker, banner og banker opp deres barn. Så jeg lurer egentlig litt på hvordan dere skal holde en "lav linje". Vil det si at barna til naboen bare skal fortsette å være frekk med dere, banke ungene deres og ta lekene deres ? De skal bestemme om dere skal ha trampoline i hagen eller ikke ? Vet at jeg hadde plantet den trampolinen tilbake i MIN hage og hadde naboen kommet da, så hadde jeg ikke lagt noe i mellom om hva jeg mente og hadde truslene da haglet hadde jeg gått rett til politiet. Og hadde de rørt ungene mine igjen så hadde jeg gått rett bort til dem bedt dem om å holde styr på ungene sine og sagt at dette var siste advarsel før bv ble varslet ! Anonymous poster hash: 459a1...73d Vi vurderer å flytte kankje, men vi får bare se hvordan dette blir. Dem har mange venner og familie som støtter dem og som er flinke til å hjelpe dem og, så det blir alle mot oss visst vi anmelder dem. Jeg skulle bare ønske at det gikk an å snakke dem til fornuft og få dem til å forstå hvor ødeleggende dette er for oss andre. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #30 Skrevet 23. juli 2014 Dokke må ikkje vise noen form for redsel og gå på og stå på dokkes krav. Høres ut som kontroll friker. Får dei kontroll styrer dei dokke. Anonymous poster hash: cef32...604
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #31 Skrevet 23. juli 2014 Minner ikke dette innlegget om skrivemåten til fru åsta? Anonymous poster hash: 3773c...82f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #32 Skrevet 23. juli 2014 Troll. Tror ikke folk med 9 barn har tid til å manipulere naboer og andre rundt seg altså. Fru Åsta?? Anonymous poster hash: c912d...3f8
Anbefalte innlegg