Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #1 Skrevet 23. juli 2014 Vi bor i et strøk der det ikke bor så mange. Ved siden av oss bor det et ektepar med ni barn til samen. Disse har ikke vært noe særlig hyggelig mot oss fa første stund. Barna dems har trakkasert og vært ekstra ufin mot våres barn. Dem har lenge trakkasert dem og ropt skjellsord etter dem. En gang kom min sønn hjem med neseblod, han sa at barna hadde slått han. Foreldrende er like galne dem og. Mannen i huset har ofte komme å truet oss med at han skal lage et mareritt for oss visst vi ikke fjerner trampoline vår. Han orker ikke å se at barna våre hopper rett framfor huset hans. Ellers har kona også vært enormt uhyggelig mot oss. Hun har sagt at jeg har drittunger osv. Men dem selv innrømmer at dem har gjort alt rett. Dette har pågåt over tid. Noen som vet hva man bør gjøre i en sånn situvasjon? Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #2 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til. Anonymous poster hash: 9e58b...190
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #3 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til. Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #4 Skrevet 23. juli 2014 Da finner dere et annet sted barna trives! Flytt! Anonymous poster hash: 6cfc0...2e4
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #5 Skrevet 23. juli 2014 Dere flytter ikke fordi barna trives der? Virkelig? De blir slått og truet og så vil dere ikke flytte fordi de trives så godt? Anonymous poster hash: a1e4d...769
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Dere flytter ikke fordi barna trives der? Virkelig? De blir slått og truet og så vil dere ikke flytte fordi de trives så godt? Anonymous poster hash: a1e4d...769 Visst dette blir værre så vurderer vi å flytte for godt. Men det er ikke så ille på en måte. Men det selvfølelig ikke noe kjekt. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #7 Skrevet 23. juli 2014 Hva med å melde bekymring til barnevernet? Disse barna kan umulig ha det bra i et slikt hjem! Du kan formulere deg slik at de ikke skjønner at det kommer fra naboen.. Anonymous poster hash: a2ca5...3af
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #8 Skrevet 23. juli 2014 Hva med å melde bekymring til barnevernet? Disse barna kan umulig ha det bra i et slikt hjem! Du kan formulere deg slik at de ikke skjønner at det kommer fra naboen.. Anonymous poster hash: a2ca5...3af Da må jeg melde i fra anonymt tror jeg. Den elsdte av disse barna er fjorten år. Jeg ser ofte at disse barna går ute alene uten at foreldrende er til stede. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #9 Skrevet 23. juli 2014 Hva med å melde bekymring til barnevernet? Disse barna kan umulig ha det bra i et slikt hjem!Du kan formulere deg slik at de ikke skjønner at det kommer fra naboen..Anonymous poster hash: a2ca5...3af Da må jeg melde i fra anonymt tror jeg. Den elsdte av disse barna er fjorten år. Jeg ser ofte at disse barna går ute alene uten at foreldrende er til stede. Anonymous poster hash: edf70...64a Ja, du bør nok melde anonymt, så slipper du mer trusler fra naboen. Forklar bv hvordan foreldrene (og barna) oppfører seg. Skal ikke se bort ifra at foreldrene kunne trengt litt veiledning. Men at en 14 åring går ute uten foreldrene er ikke akkurat grunnlag for bekymring med mindre det er på natta.. Anonymous poster hash: a2ca5...3af
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #10 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til.Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a Vil tro dette er utlendinger og muslimer? Anonymous poster hash: 88c88...a0c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #11 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til.Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a Vil tro dette er utlendinger og muslimer? Anonymous poster hash: 88c88...a0c Nei, dem er etnisk norske. Det bor ingen muslimer eller utlendinger der vi bor. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #12 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til.Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a Vil tro dette er utlendinger og muslimer? Anonymous poster hash: 88c88...a0c Nei, dem er etnisk norske. Det bor ingen muslimer eller utlendinger der vi bor. Anonymous poster hash: edf70...64a Da kan de umulig være farlige. Anonymous poster hash: 88c88...a0c
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #13 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til.Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a Vil tro dette er utlendinger og muslimer? Anonymous poster hash: 88c88...a0c Nei, dem er etnisk norske. Det bor ingen muslimer eller utlendinger der vi bor. Anonymous poster hash: edf70...64a Da kan de umulig være farlige. Anonymous poster hash: 88c88...a0c Nei men dem er slitsome å ha som naboer. Men det foregår drikking der og. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #14 Skrevet 23. juli 2014 Meld dem og gi faen, hva kan de gjøre liksom? De ender opp med rulleblad om de gjør noe kriminelt, de har det nok bare i kjeften. Anonymous poster hash: 892f1...8b6
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #15 Skrevet 23. juli 2014 Vi ønsker jo helst å la være å anemlde dem. Dem har jo ikke truet oss på livet heller. Men barna dems er ofte veldig frekke. Dem kommer inn på tunet vårt og stjeler tingene våre. Dem har tatt ball, og min datters sykkel. Men jeg krevde å få det tilbake og da gav dem det heldigvis tilbake igjen. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #16 Skrevet 23. juli 2014 Hadde det vært med meg så hadde de hørt en god del. Jeg og mannen min hadde ALDRI akseptert noe sånt. De Jeg hadde filmet mens jeg snakket med dem, i tilfelle de hadde truet meg og gått til politiet med det. Anonymous poster hash: ba737...339
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #17 Skrevet 23. juli 2014 Men dere må jo slutte å finne dere i måten naboene behandler dere på. En eller annen form for tiltak må dere sette igang uansett hvor mye du helst vil unngå både det ene og det andre. Ikke vil du flytte, ikke vil du anmelde verken til politi eller barnevern. Hva vil du da? Nå finner du deg jo bare i det. Hvis du vil bli kvitt problemet må du gjøre noe med problemet. Anonymous poster hash: 4a4a5...f8f
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #18 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til.Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a Vil tro dette er utlendinger og muslimer? Anonymous poster hash: 88c88...a0c Nei, dem er etnisk norske. Det bor ingen muslimer eller utlendinger der vi bor. Anonymous poster hash: edf70...64a Da kan de umulig være farlige. Anonymous poster hash: 88c88...a0c ehhh og etnisk norske er ufarlige? selv om barnet kommer hjem med neseblod og far truer? Har bare ett ord: Breivik! Anonymous poster hash: 8af71...4d9
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #19 Skrevet 23. juli 2014 Da sender du et anonymt brev til barnevernet om trussler fra foreldre og barn. Mulig over drikking fra foreldrene. Eller så ringer du Bv. Er ikke verre enn det. Hadde aldri funnet meg i sånn oppførsel. Anonymous poster hash: 21b81...dc5
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #20 Skrevet 23. juli 2014 De er da ikke ufarlige selv om de ikke er utlendinger! Anonymous poster hash: 13ee7...815
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #21 Skrevet 23. juli 2014 Da sender du et anonymt brev til barnevernet om trussler fra foreldre og barn. Mulig over drikking fra foreldrene. Eller så ringer du Bv. Er ikke verre enn det. Hadde aldri funnet meg i sånn oppførsel. Anonymous poster hash: 21b81...dc5 Jeg og mannen min har diskutert dette nå, og vi vil først snakke med foreldrende først for og få fred med dem og at vi kankje kan bli enige. Tror jeg vil avente med barnevernet en stund til. Oppdatterer dere etterhvert. Anonymous poster hash: edf70...64a
3 i april Skrevet 23. juli 2014 #22 Skrevet 23. juli 2014 Du ringer politiet neste gang du vet at de sitter og drikker. Melder for husbråk, å når politiet dukker opp så melder politiet til bv om foreldrene sitter og er tydelig beruset med 9 barn rundt seg.... Hadde foresten Aldri funnet meg i dette tullet til naboen, hadde glatt anmeldt dem både til politiet og til bv. Neste gang avisen kommer fykende, så stå klar med telefonen å ta opp truslene han kommer med
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #23 Skrevet 23. juli 2014 Tror faktisk jeg ville flyttet. Selg på vinteren da barna kanskje ikke er like mye ute, det vil bare skremme kjøperne. Ville forøverig anmeldt far for trusler hvis han kommer med det. Lykke til.Anonymous poster hash: 9e58b...190 Grunnen til at vi ikke tør å anmelde dem, er fordi at dette er svært farlige folk som ofte er svært flinke til å mannipulere andre mennesker. Me dem har sagt selv og at vi bare kan våge å anmelde dem osv. Men vi har vurdert å flytte, problemet er bare at barna våre trivest så godt der. Anonymous poster hash: edf70...64a Vil tro dette er utlendinger og muslimer? Anonymous poster hash: 88c88...a0c Nei, dem er etnisk norske. Det bor ingen muslimer eller utlendinger der vi bor. Anonymous poster hash: edf70...64a Da kan de umulig være farlige. Anonymous poster hash: 88c88...a0c Har du hørt om Breivik? Anonymous poster hash: a8e46...a23
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #24 Skrevet 23. juli 2014 Barna har også ropt skjellsord til oss når vi går ute med barna våre. Vi pleier bare å ignorere det, men det er ikke noe kjekt. Grunnen til at jeg ikke ønsker å tilkalle politiet er fordi at jeg helst ikke vil lage noe oppstyr av dette. Jeg tenker at det er bedre at vi flytter visst dette ikke roer seg ned. I dems øyne er det visst vi som er onde. Det ser ut som at barna der har det helt fint, for jeg tror ikke dem lir noe særlig. Foreldrende dems passer iallfall godt på dem. Så vi får bare se hvordan dette utvider seg. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2014 #25 Skrevet 23. juli 2014 Nå har vi snakket med naboparet om dette. Dem sier at så lenge vi holder lav linje og holder barna våre borte fra dems barn, så vil alt gå bra. Så vi får bare se hvordan dette utvikler seg da. Anonymous poster hash: edf70...64a
Anbefalte innlegg