Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #26 Skrevet 22. juli 2014 Hehe, her var det mange sure drittkjerringer. Klart alle menn kan ha et par drittgubbetrekk man kan irritere seg grønn over uansett hvor fantastiske de er ellers. Vi lever sammen 24/7 og de fleste har vel mindre sjarmerende vaner. HI tar ut frustrasjonen her, i stedet for ovenfor mannen, og det må da bare være sunt? Til HI: halvtom oppvaskmaskin på langprogram ER irriterende fordi det er forbanna upraktisk og poengløst. Min drittgubbe sovner på sofaen omtrent hver eneste kveld fordi han ikke har vett på å gå og legge seg når han merker at han blir trøtt. Sovner alltid med tv på og jeg våkner midt på natta av høylytt snorking og tv-støy fra stua og må stå opp og slå av spetakkelet. Jeg får helt fnatt, men kan jo ikke akkurat kommandere en voksen mann i seng når jeg syns det er passende leggetid Anonymous poster hash: d2987...221 Takk for sympatien. Ja, du har forstått det helt rett. Det er dere som får høre det og ikke han som sitter borti stolen i stua mi. Måtte le litt av din drittgubbe da (Her er det jeg som sovner på sofaen) Anonymous poster hash: ccaa7...8da Hihi, men det er jo ikke sikkert han irriterer seg over sofasovingen din. Hadde jeg ikke våknet av det selv hadde det ikke vært noen sak. Forøvrig regner jeg med at mannen sikkert kunne ha funnet et par drittkjerringtrekk hos meg også. Vi har vel alle mindre heldige sider😄 Syns tråden din er morsom, jeg 👍 Anonymous poster hash: d2987...221
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #27 Skrevet 22. juli 2014 Hehe, her var det mange sure drittkjerringer. Klart alle menn kan ha et par drittgubbetrekk man kan irritere seg grønn over uansett hvor fantastiske de er ellers. Vi lever sammen 24/7 og de fleste har vel mindre sjarmerende vaner. HI tar ut frustrasjonen her, i stedet for ovenfor mannen, og det må da bare være sunt? Til HI: halvtom oppvaskmaskin på langprogram ER irriterende fordi det er forbanna upraktisk og poengløst. Min drittgubbe sovner på sofaen omtrent hver eneste kveld fordi han ikke har vett på å gå og legge seg når han merker at han blir trøtt. Sovner alltid med tv på og jeg våkner midt på natta av høylytt snorking og tv-støy fra stua og må stå opp og slå av spetakkelet. Jeg får helt fnatt, men kan jo ikke akkurat kommandere en voksen mann i seng når jeg syns det er passende leggetid Anonymous poster hash: d2987...221 Takk for sympatien. Ja, du har forstått det helt rett. Det er dere som får høre det og ikke han som sitter borti stolen i stua mi. Måtte le litt av din drittgubbe da (Her er det jeg som sovner på sofaen) Anonymous poster hash: ccaa7...8da Hihi, men det er jo ikke sikkert han irriterer seg over sofasovingen din. Hadde jeg ikke våknet av det selv hadde det ikke vært noen sak. Forøvrig regner jeg med at mannen sikkert kunne ha funnet et par drittkjerringtrekk hos meg også. Vi har vel alle mindre heldige sider Syns tråden din er morsom, jeg Anonymous poster hash: d2987...221 Joda, han irriterer seg over at jeg alltid sovner mens vi ser på film. Vet ikke om akkurat det kvalifiserer til `irriterende drittkjerring`, men jeg har sikkert noe annet på lur Anonymous poster hash: ccaa7...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå