Gå til innhold

Irriterende Drittgubbetråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig oppløftende med slike tråder, men bedre å få ut gruff her enn IRL sammen med barna. 

Så kom igjen...

- Drittgubben min setter på en halvfull oppvaskmaskin hele tiden, mest sannsynlig fordi han synes han gjør noe nyttig da. Og da setter han på langprogrammet, slik at jeg aldri får satt inn middagstallerkener etter middag, men oppvasken blir stående og marinere oppi oppvaskkummen og det ender med at jeg vasker opp i stedet.

- Drittgubben kan ikke gjøre noe som helst praktisk i huset(klippe plen, male huset, klippe hekk) uten å ha det mega raserianfallet først, klage masse og stresse over det som skal gjøres. 

Ok, det var mine bidrag. Jeg er helt sikkert ikke alene om å ha drittgubbe. Jeg forebeholder meg retten å fylle på tråden etterhvert som det dukker opp noe. 

Anonymous poster hash: ccaa7...8da
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen drittgubbe. Han har sine særegenheter, men sånn vil det være med alle.

Hvorfor du klager på at oppvaskmaskinen blir satt på skjønner jeg ikke...

Anonymous poster hash: 2de52...d69

Skrevet

Jeg har ingen drittgubbe. Han har sine særegenheter, men sånn vil det være med alle.

Hvis du ikke har en drittgubbe, hva gjør du i drittgubbetråden?  

Skrevet

Når det gjelder oppvaskmaskinen, så forklarte jeg meg ikke godt nok kanskje. Noen ganger har det vært en eneste kjele, ti glass og to asjetter? Hvorfor sløse med strøm og vann og sette på maskinen da?

Skrevet

Hvis jeg er sur, spør han om jeg har mensen

Anonymous poster hash: 60e30...25b

Skrevet

Når det gjelder oppvaskmaskinen, så forklarte jeg meg ikke godt nok kanskje. Noen ganger har det vært en eneste kjele, ti glass og to asjetter? Hvorfor sløse med strøm og vann og sette på maskinen da?

Her i huset er vi to voksne som bor sammen.

At mannen gjør ting på sin måte og jeg på min er noe vi aldri kritiserer. Samme med barna.

Vi kritiserer aldri så lenge de gjør det riktig.

Hva så om maskinen er full eller halvfull?

Du hørtes ikke mye koselig ut å bo med, så kanskje ikke så rart mannen ikke vil gjøre noe. Å høre på kritikk hele tiden er ikke bra.

Anonymous poster hash: c98be...f18

Skrevet

Her er mannen ukespendler og kommer kun hjem i helgene, jeg er praktisk talt alenemor for 2 barnehagebarn i ukene og studerer deltid, ham synes jeg ikke gjør NOEN ting....

Anonymous poster hash: 1cb5c...94d

Skrevet

Her er mannen ukespendler og kommer kun hjem i helgene, jeg er praktisk talt alenemor for 2 barnehagebarn i ukene og studerer deltid, ham synes jeg ikke gjør NOEN ting....Anonymous poster hash: 1cb5c...94d

Deltid i form av 70% studie

Anonymous poster hash: 1cb5c...94d

Skrevet

Her i huset er vi to voksne som bor sammen.

At mannen gjør ting på sin måte og jeg på min er noe vi aldri kritiserer. Samme med barna.

Vi kritiserer aldri så lenge de gjør det riktig.

Hva så om maskinen er full eller halvfull?

Du hørtes ikke mye koselig ut å bo med, så kanskje ikke så rart mannen ikke vil gjøre noe. Å høre på kritikk hele tiden er ikke bra.

Anonymous poster hash: c98be...f18

Tusen takk! Du høres jo riktig hyggelig ut selv.

Men saken er jo at jeg ikke sprer om meg med gruff/kritikk dagen lang! Jeg har nevnt dette med maskinen noen ganger, uten å kjefte eller kritisere, men har stilt spørsmål ved det.. Det er irriterende, fordi jeg blir stående med oppvasken, for det gidder ikke han.

Og er det vel bedre å spre det på et anonymforum enn innenfor husets fire vegger? Eller hva synes du? Synes du heller jeg skal si direkte til ham at jeg tidvis synes han er en irriterende drittgubbe ? 

Skrevet

Min drittgubbe inviterer folk til middag, og sier ifra til meg maks tre timer i forveien.. Flott i forhold til planlegging :-P

Han tror også at alt kam gå i trommelen, inkludert bunadsskjorter og silkebluser.

Han bruker også 3t (fremfor 1,5) på å klippe plenen fordi han leke med bikkja og slappe av litt innimellom :-P

Utover dette er han veldig fin og jeg er ganske glad i han da ;-)

Skrevet

Min drittgubbe klager på hver minste lille ting jeg spørr om han kan gjøre/hjelpe meg med. Sitter foran tv/pcen hele tiden i stedet.... Arrrrgh...

Anonymous poster hash: 52c25...ceb

Skrevet

min er veldig flink til å bruke penger på ingenting/ tull

underholde seg selv isteden for å hjelpe til

en egen evne til å ikke se søppelposen som må ut, huske sette søpla til tømming, setter tomflaskene ved siden av posen de skal oppi, søpla si ved siden av søpla, sprer skittentøy og arbeidstøy osv

i stressende perioder for meg så lever hybelkaninene livets glade dager her i heimen til min store frustrasjon!

Anonymous poster hash: 272b7...7fc
Skrevet

Hva sier det om dere da, at disse drittgubbene har koner?????

Anonymous poster hash: 45ab9...01c

Skrevet

Min drittgubbe klager og kjefter hele tiden over ting jeg ikke gjør og ikke ser at må gjøres. Han er en skikkelig masekjerring. :P

Anonymous poster hash: 1b975...55d
Skrevet

Hva sier det om dere da, at disse drittgubbene har koner?????

Anonymous poster hash: 45ab9...01c

At vi klarer å se det positive, selv i en irriterende drittgubbe. Det glimter jo til i blant. 

Skrevet

Det med oppvaskmaskinen gjør min også!! I tillegg putter han alt av "pyntegjenstander" inni, i stedet for å tørke støv av de. Når den halvfulle maskinen er ferdig kan han komme med sure kommentarer fordi jeg ikke har tømt den, det er så irriterende når oppvaskkummen er full av skitne ting nemlig.

Han kritiserer en god del av det jeg gjør og glemmer at han selv gjør det*100.

Anonymous poster hash: 5ce83...49f

Skrevet

Min drittgubbe jobber heeeele tiden. Hadde han fått lønn hadde det vært en ting, men neida tar seg ikke ut lønn. Så er han ekspert på å slenge klærne sine på badegulvet ved siden av skittentøystampen.

Skrevet

Jeg skilte meg fra en drittgubbe for en god stund siden, nå har jeg en fantastisk mann hvis eneste irriterende kvalitet er at han lar kjøleskapsdøra stå åpen mens han smører brødskivene sine. Jo, også klår han på meg i søvne innimellom.

Jeg har ikke plass til drittgubber i livet mitt. Og tro meg, jeg hadde den største lg værste drittgubben av dem alle

Skrevet

Folk skjønner ikke denne tråden her. Hallo? Vi elsker våre menn, med alle deres feil og mangler. I dag ble jeg faktisk så rørt at jeg felte noen tårer da jeg så på mannen min og tenkte på hvor HELDIG jeg er som har en sånn nydelig, omtenksom og kjekk mann. Og hvor glad jeg er i han.

Men min drittgubbe bruker minst 3 timer hver hver kveld på å spille meningsløse dataspill, han utsetter alltid å betale regningene sine til han har fått minst to inkassovarsler, han må alltid bli masa på i 2 - 3 dager før han orker å støvsuge eller klippe plen eller andre sånne ting (jeg  har ryggproblemer så får ikke gjøre  ting selv ) Han kjøper ALDRI julegave eller bursdagsgave til meg og det er 22 dager ( and counting ) siden vi skulle ut å spise middag sammen.....

Anonymous poster hash: c5059...6c8
Skrevet

Du felte tårer fordi du er heldig som har HAN DER?? Oi.. Du stiller ikke mye høye krav!

Anonymous poster hash: dcf50...80b

Skrevet

Folk skjønner ikke denne tråden her. Hallo? Vi elsker våre menn, med alle deres feil og mangler. I dag ble jeg faktisk så rørt at jeg felte noen tårer da jeg så på mannen min og tenkte på hvor HELDIG jeg er som har en sånn nydelig, omtenksom og kjekk mann. Og hvor glad jeg er i han.

Men min drittgubbe bruker minst 3 timer hver hver kveld på å spille meningsløse dataspill, han utsetter alltid å betale regningene sine til han har fått minst to inkassovarsler, han må alltid bli masa på i 2 - 3 dager før han orker å støvsuge eller klippe plen eller andre sånne ting (jeg har ryggproblemer så får ikke gjøre ting selv ) Han kjøper ALDRI julegave eller bursdagsgave til meg og det er 22 dager ( and counting ) siden vi skulle ut å spise middag sammen.....

Ja høres jo ut som litt av et catch...

Skrevet

Men min drittgubbe bruker minst 3 timer hver hver kveld på å spille meningsløse dataspill, han utsetter alltid å betale regningene sine til han har fått minst to inkassovarsler, han må alltid bli masa på i 2 - 3 dager før han orker å støvsuge eller klippe plen eller andre sånne ting (jeg har ryggproblemer så får ikke gjøre ting selv ) Han kjøper ALDRI julegave eller bursdagsgave til meg og det er 22 dager ( and counting ) siden vi skulle ut å spise middag sammen.....

Ja høres jo ut som litt av et catch...

I en verden som ikke har bare to farger, kan det faktisk godt hende han er nettopp det for henne!

Skrevet

Min drittgubbe klager på alt jeg gjør. Røyker i nærheten av barnet. Blir sur når han ikke får sex når han vil. Kjefter på meg for ting han selv ofte gjør. Huaner ikke sist jeg hørte ekte latter fra han. Han er en egoist. Manipulativ og mulig psykopat. Takk for meg.

Anonymous poster hash: 7b18c...d00

Skrevet

Hehe, her var det mange sure drittkjerringer. Klart alle menn kan ha et par drittgubbetrekk man kan irritere seg grønn over uansett hvor fantastiske de er ellers. Vi lever sammen 24/7 og de fleste har vel mindre sjarmerende vaner. HI tar ut frustrasjonen her, i stedet for ovenfor mannen, og det må da bare være sunt?

Til HI: halvtom oppvaskmaskin på langprogram ER irriterende fordi det er forbanna upraktisk og poengløst.

Min drittgubbe sovner på sofaen omtrent hver eneste kveld fordi han ikke har vett på å gå og legge seg når han merker at han blir trøtt. Sovner alltid med tv på og jeg våkner midt på natta av høylytt snorking og tv-støy fra stua og må stå opp og slå av spetakkelet. Jeg får helt fnatt, men kan jo ikke akkurat kommandere en voksen mann i seng når jeg syns det er passende leggetid😑

Anonymous poster hash: d2987...221

Skrevet

Hehe, her var det mange sure drittkjerringer. Klart alle menn kan ha et par drittgubbetrekk man kan irritere seg grønn over uansett hvor fantastiske de er ellers. Vi lever sammen 24/7 og de fleste har vel mindre sjarmerende vaner. HI tar ut frustrasjonen her, i stedet for ovenfor mannen, og det må da bare være sunt?

Til HI: halvtom oppvaskmaskin på langprogram ER irriterende fordi det er forbanna upraktisk og poengløst.

Min drittgubbe sovner på sofaen omtrent hver eneste kveld fordi han ikke har vett på å gå og legge seg når han merker at han blir trøtt. Sovner alltid med tv på og jeg våkner midt på natta av høylytt snorking og tv-støy fra stua og må stå opp og slå av spetakkelet. Jeg får helt fnatt, men kan jo ikke akkurat kommandere en voksen mann i seng når jeg syns det er passende leggetid

Anonymous poster hash: d2987...221

Takk for sympatien. :goodbye:

Ja, du har forstått det helt rett. Det er dere som får høre det og ikke han som sitter borti stolen i stua mi. 

Måtte le litt av din drittgubbe da :fnise:  (Her er det jeg som sovner på sofaen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...