Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #1 Skrevet 22. juli 2014 *der nede* altså han vil ikke innrømme det, men det merker man jo... Han har "vaginaskrekk" eller hva man skal kalle det, beskriver en "jentetiss" som et åpent sår. Det er sånn han ser på det. Ømt, vondt, ser ut som et åpent sår. Nei, han er ikke homofil Flere som har slike menn? Han nekter å gå i terapi for det også. Trist at alt i senga kun skal gå en vei Anonymous poster hash: 2dae3...3f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #2 Skrevet 22. juli 2014 Seriøst? Er han en baby? Anonymous poster hash: 0815e...751
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Jeg tror jeg hadde slitt bra med å tenne på og å ha sex med en som seg på vagina som et åpent sår. Hadde neppe blitt noe på ham fra min side.... Anonymous poster hash: 3d0d3...9ee
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Vil han ikke ha samleie heller da, eller synes han det er greit å stikke pikken sin inn i et "åpent sår" bare han slipper ta på det med hendene? Sorry, men dette høres ut som en meget egoistisk mann som har funnet en super unnskyldning for å bare legge seg tilbake og ta imot uten å trenge gi i det hele tatt... Anonymous poster hash: 46aec...4d5
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Kan ikke si at jeg syns mannens penis er direkte vakker heller, men går jeg - får han. Hvis det går bare en vei i senga tipser jeg deg om å realitetsorientere ham vedrørende estetikken på hans eget utstyr.. Anonymous poster hash: 0e156...90e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Kan ikke si at jeg syns mannens penis er direkte vakker heller, men går jeg - får han. Hvis det går bare en vei i senga tipser jeg deg om å realitetsorientere ham vedrørende estetikken på hans eget utstyr.. Anonymous poster hash: 0e156...90e FÅR jeg - får han, skulle det være.. Litt strengt om han bare får om det går for meg Anonymous poster hash: 0e156...90e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Jeg forstår faktisk hva han mener. Vanlig fobi også. Ser at man ikke er særlig opplyst eller forståelsesfulle her inne... Anonymous poster hash: 61c13...8d1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #8 Skrevet 22. juli 2014 Tror ikke han synes hans utstyr er så vakkert selv, heller tvert imot tror jeg. Ja, det er det å ta på på andre måter som er problemet, sånn ellers liker han ikke å ta på fett, klin, han er hysterisk med håndvask og flekker.. Anonymous poster hash: 2dae3...3f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474 Har du pms, eller er det varmen som gjør deg amper? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474 Har du pms, eller er det varmen som gjør deg amper? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Har du PMS eller er er varmen som gjør at du tar alt i verste mening? Det er et reelt medisinsk spørsmål..! Anonymous poster hash: 74175...474
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474 En frisk vagina har ikke synlig utflod. Anonymous poster hash: 61c13...8d1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474 En frisk vagina har ikke synlig utflod. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Da har flesteparten av kvinner syke vaginaer! Anonymous poster hash: 74175...474
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474 En frisk vagina har ikke synlig utflod. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Da har flesteparten av kvinner syke vaginaer! Anonymous poster hash: 74175...474 Trenger ikke være direkte syk, men en ubalanse, ja. I min praksis ser vi mye av kvinner som bruker undertøy i syntetisk materiale og/eller truseinnlegg. Det blir en ond sirkel. En kvinne skal kunne gå uten truser uten å få merker på tøyet. De små mengdene av utflod som skal til for å rense tørker man bort ved toalettbesøk. Anonymous poster hash: 61c13...8d1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 Må legge til at jeg sa en dag at min tiss antakeligvis er mye renere enn hans tiss og ting ellers.. Ikke fordi han ikke dusjer, men en vagina er selvrensende og? Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Innvendig er den selvrensende. Utvendig er den faktisk mer skitten enn en penis om man ikke er nøye med hygiene, siden en kvinne produserer mer smegma enn menn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Ja, det er snakk om normal hygiene. Dusjer hver dag, og vasker meg her og der ikke har jeg noe utflod heller, Anonymous poster hash: 2dae3...3f6 Hvor selvrensende er din vagina hvis du ikke har noe utflod? Anonymous poster hash: 74175...474 En frisk vagina har ikke synlig utflod. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Da har flesteparten av kvinner syke vaginaer! Anonymous poster hash: 74175...474 Trenger ikke være direkte syk, men en ubalanse, ja. I min praksis ser vi mye av kvinner som bruker undertøy i syntetisk materiale og/eller truseinnlegg. Det blir en ond sirkel. En kvinne skal kunne gå uten truser uten å få merker på tøyet. De små mengdene av utflod som skal til for å rense tørker man bort ved toalettbesøk. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Så utfloden passer på å ikke komme utenfor åpningen før man er på do? Anonymous poster hash: 74175...474
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #19 Skrevet 22. juli 2014 Så utfloden passer på å ikke komme utenfor åpningen før man er på do? Anonymous poster hash: 74175...474 Nei, men det skal ikke være så store mengder. Hos de aller fleste er det så små mengder at man ikke merker det siden man tørker det bort etter toalettbesøk. Anonymous poster hash: 61c13...8d1
humlemamma Skrevet 22. juli 2014 #20 Skrevet 22. juli 2014 Det er like vanlig å ha utflod hele tiden som å ikke ha det, eller bare ha i perioder i syklusen. Jeg har det hele tiden, går med truseinnlegg hele tiden. Har spurt x antall leger, googlet, gynekologer, alt. Fordi noen sa det var unormalt. I min familie har alle det. Kutt ut tull om at det betyr syke vaginaer! Det er hverken ubalanse eller noe annet, det er forskjell på kvinner.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #21 Skrevet 22. juli 2014 Det er like vanlig å ha utflod hele tiden som å ikke ha det, eller bare ha i perioder i syklusen. Jeg har det hele tiden, går med truseinnlegg hele tiden. Har spurt x antall leger, googlet, gynekologer, alt. Fordi noen sa det var unormalt. I min familie har alle det. Kutt ut tull om at det betyr syke vaginaer! Det er hverken ubalanse eller noe annet, det er forskjell på kvinner. Jeg sa ingenting om "syke vaginaer", men en ubalanse. Er PH-nivået som det skal så har man ikke mye utflod. Om du virkelig har spurt leger og gynekologer så ville de alle (om de har oppdatert seg) anbefalt deg å ikke bruke truseinnlegg, siden det forverrer problemet. Anonymous poster hash: 61c13...8d1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #22 Skrevet 22. juli 2014 Har mannen din alltid hatt et problem med kvinners underliv? Jeg synes dette høres veldig merkelig ut av en voksen mann. Kan høres egoistisk ut med tanke på at du skal tilfredsstille men han slipper??? Høres veldig trist ut for dere begge. Sex og lek skal jo være et samspill mellom dere. Jeg hadde fått sjokk om min mann sa at min kropp var ekkel. Hadde kjapt blitt slutt på sengekosen iallfall . Anonymous poster hash: eeca8...7ec
humlemamma Skrevet 22. juli 2014 #23 Skrevet 22. juli 2014 Det er like vanlig å ha utflod hele tiden som å ikke ha det, eller bare ha i perioder i syklusen. Jeg har det hele tiden, går med truseinnlegg hele tiden. Har spurt x antall leger, googlet, gynekologer, alt. Fordi noen sa det var unormalt. I min familie har alle det. Kutt ut tull om at det betyr syke vaginaer! Det er hverken ubalanse eller noe annet, det er forskjell på kvinner. Jeg sa ingenting om "syke vaginaer", men en ubalanse. Er PH-nivået som det skal så har man ikke mye utflod. Om du virkelig har spurt leger og gynekologer så ville de alle (om de har oppdatert seg) anbefalt deg å ikke bruke truseinnlegg, siden det forverrer problemet. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Det er jo ikke et problem, det er ingen ubalanse, det er sånn jeg er skapt. Det du sa var at friske vaginaer ikke hadde synlig uflod. Det å ikke ha synlig utflod er ikke noe friskhetstegn, faktisk tvert imot. Så lenge man har luktfri og normalt farget utflod så er det et tydelig tegn på at man er frisk og at ting fungerer som det skal.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #24 Skrevet 22. juli 2014 Det er like vanlig å ha utflod hele tiden som å ikke ha det, eller bare ha i perioder i syklusen. Jeg har det hele tiden, går med truseinnlegg hele tiden. Har spurt x antall leger, googlet, gynekologer, alt. Fordi noen sa det var unormalt. I min familie har alle det. Kutt ut tull om at det betyr syke vaginaer! Det er hverken ubalanse eller noe annet, det er forskjell på kvinner. Jeg sa ingenting om "syke vaginaer", men en ubalanse. Er PH-nivået som det skal så har man ikke mye utflod. Om du virkelig har spurt leger og gynekologer så ville de alle (om de har oppdatert seg) anbefalt deg å ikke bruke truseinnlegg, siden det forverrer problemet. Anonymous poster hash: 61c13...8d1 Det er jo ikke et problem, det er ingen ubalanse, det er sånn jeg er skapt. Det du sa var at friske vaginaer ikke hadde synlig uflod. Det å ikke ha synlig utflod er ikke noe friskhetstegn, faktisk tvert imot. Så lenge man har luktfri og normalt farget utflod så er det et tydelig tegn på at man er frisk og at ting fungerer som det skal. Forklar meg gjerne hvordan ikke synlig utflod er et sykdomstegn. Anonymous poster hash: 61c13...8d1
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #25 Skrevet 22. juli 2014 Mannen din virker veldig spesiell HI. Har han vært slik hele livet/med alle ekser? Hvorfor er han så negativ til terapi tror du? Anonymous poster hash: e1dcc...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå