Gå til innhold

Dere med stebarn. Nyter dere ferien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt normalt å kjede seg litt innimellom, ikke skadelig for verken barn eller voksne. ;-)

Anonymous poster hash: ed047...e3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man har barn så må feriene tilpasses barna. Sånn er det bare. Når det er sagt så er det ikke slik at barna må bestemme hva som skal skje i ferien. Mannen og jeg hater fornøyelsespark ol. så vi gjør andre ting med barna. Vi går på turer og er på stranda og bader så ofte som mulig. Har også kjøpt campingvogn og gjør ting som både voksne og barn har lyst til.

Anonymous poster hash: 92850...e38

Skrevet

Jeg koser meg med stebarna og de har en super ferie. Vi har vært i Danmark og en fornøyelsespark. De andre dagene var vi på stranda. Vi har vært på hytta uten å gjøre noe spesielt annet enn å være ute, bade og leke. Vi voksne styrer hva som skal gjøres, men velger selvsagt barnevennlige aktiviteter for å få best mulige dager for små og store.

Skrevet

I sommer har vi kun gjort barneaktiviteter. Vi har vært i danmark (tivoli i 2 dager), dyreparken, badeland og skal snart til tusenfryd. Jeg koser meg masse på de turene og har det like gøy som barnet. I fjor var vi i danmark i 10 dager, og nesten hver dag var vi i en park for barn. Djurs, legoland, lalandia, alborg zoo..... osv. Tror ikke jeg har hatt en så morsom ferie på mange år! :D

Vi lurer også på om vi skal droppe alene helg i år (har pleid å ta en helg/langhelg alene i året i London eller Paris), og faktisk ta med barnet i år. Tenker da å besøke noen barneattraksjoner i London i stedet for å dra alene dit på "kjæreste-tur". 

Barnet vårt er 5 år.

Anonymous poster hash: 1603e...5f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...