Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #26 Skrevet 21. juli 2014 skjønner deg, jobber selv slik nå i sommerferien, er ekstrahjelp og student ellers. er virkelig ikke gøy, føler jeg ikke gjør annet enn å være på jobb og sove. Kunne aldri jobbet sånn fast Anonymous poster hash: 77f8a...1dc
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #27 Skrevet 21. juli 2014 Fikk ikke regnestykket til å stemme. Får meg ser det ut som du jobber 3 eller 4 dager hver uke. Men altså, jeg har jobbet hver dag i en årrekke, og hadde i en periode en jobb hvor jeg jobbet 26 dager i mnd med 10 timer hver dag. Gikk fint det også . Det er en nytelse å sørge for egen inntekt! Har aldri tatt i mot annet enn barnetrygd fra staten ( pluss permisjonspenger). Håper det fortsetter slik til jeg blir pensjonist . Anonymous poster hash: 218bc...3aa Jobber 3 kvelder + 2 dager + lørdag ene ukenJobber 2 kvelder + 3 dager ene uken Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Er det lov? Du bør se på www.lovdata.no på arbeidstid under Arbeidsmiljøloven. Anonymous poster hash: 61c6f...24d Jeg skal i utgangspunkte ha fri en dag den uken jeg jobber lørdag, men har valgt å jobbe pga pengene. Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Du skal egentlig ha fri en dag den uken du jobber lørdag, noe som betyr at du da egentlig jobber som de fleste andre, i gjennomsnitt fem dager i uken??? Du har VALGT å jobbe den ekstra dagen, for pengene sin skyld. Hva er det du egentlig klager på? Anonymous poster hash: b7cd7...045 Hun syns vel at det er litt mye kveldsjobbing når hun er alene med barn som trenger pass om kvelden. Det var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne om du bare legger godviljen til? Anonymous poster hash: afb6d...3d9
Hjertefru Skrevet 21. juli 2014 #28 Skrevet 21. juli 2014 Hvis du velger en utdannelse hi, så styr unna helsesektoren. Der er det standard med 2 eller tre Senvakter i uka. De varer til 22-23. Gjerne etterfulgt av tidligvakt, starter 07 :/
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #29 Skrevet 21. juli 2014 Fikk ikke regnestykket til å stemme. Får meg ser det ut som du jobber 3 eller 4 dager hver uke. Men altså, jeg har jobbet hver dag i en årrekke, og hadde i en periode en jobb hvor jeg jobbet 26 dager i mnd med 10 timer hver dag. Gikk fint det også . Det er en nytelse å sørge for egen inntekt! Har aldri tatt i mot annet enn barnetrygd fra staten ( pluss permisjonspenger). Håper det fortsetter slik til jeg blir pensjonist .Anonymous poster hash: 218bc...3aa Jobber 3 kvelder + 2 dager + lørdag ene ukenJobber 2 kvelder + 3 dager ene ukenAnonymous poster hash: 7ea1d...909 Er det lov? Du bør se på www.lovdata.no på arbeidstid under Arbeidsmiljøloven.Anonymous poster hash: 61c6f...24d Jeg skal i utgangspunkte ha fri en dag den uken jeg jobber lørdag, men har valgt å jobbe pga pengene.Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Du skal egentlig ha fri en dag den uken du jobber lørdag, noe som betyr at du da egentlig jobber som de fleste andre, i gjennomsnitt fem dager i uken???Du har VALGT å jobbe den ekstra dagen, for pengene sin skyld. Hva er det du egentlig klager på?Anonymous poster hash: b7cd7...045 Hun syns vel at det er litt mye kveldsjobbing når hun er alene med barn som trenger pass om kvelden. Det var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne om du bare legger godviljen til?Anonymous poster hash: afb6d...3d9 Det skjønner jeg, men hun skriver at hun har VALGT å jobbe ekstra, og da skjønner jeg ikke hva hun vil ha sympati for. Anonymous poster hash: b7cd7...045
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #30 Skrevet 21. juli 2014 Fikk ikke regnestykket til å stemme. Får meg ser det ut som du jobber 3 eller 4 dager hver uke. Men altså, jeg har jobbet hver dag i en årrekke, og hadde i en periode en jobb hvor jeg jobbet 26 dager i mnd med 10 timer hver dag. Gikk fint det også . Det er en nytelse å sørge for egen inntekt! Har aldri tatt i mot annet enn barnetrygd fra staten ( pluss permisjonspenger). Håper det fortsetter slik til jeg blir pensjonist .Anonymous poster hash: 218bc...3aa Jobber 3 kvelder + 2 dager + lørdag ene ukenJobber 2 kvelder + 3 dager ene ukenAnonymous poster hash: 7ea1d...909 Er det lov? Du bør se på www.lovdata.no på arbeidstid under Arbeidsmiljøloven.Anonymous poster hash: 61c6f...24d Jeg skal i utgangspunkte ha fri en dag den uken jeg jobber lørdag, men har valgt å jobbe pga pengene.Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Du skal egentlig ha fri en dag den uken du jobber lørdag, noe som betyr at du da egentlig jobber som de fleste andre, i gjennomsnitt fem dager i uken???Du har VALGT å jobbe den ekstra dagen, for pengene sin skyld. Hva er det du egentlig klager på?Anonymous poster hash: b7cd7...045 Hun syns vel at det er litt mye kveldsjobbing når hun er alene med barn som trenger pass om kvelden. Det var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne om du bare legger godviljen til?Anonymous poster hash: afb6d...3d9 Det skjønner jeg, men hun skriver at hun har VALGT å jobbe ekstra, og da skjønner jeg ikke hva hun vil ha sympati for. Anonymous poster hash: b7cd7...045 Nå skjønner jeg mer . Ja, det var mange kveldsvakter. Da har du all lin sympati. Jeg jobbet i butikk og i helsesektoren før og under studier. Det overbeviste meg om at jeg aldri skal ha kvelds- eller helgejobb! Begynn en utdannelse er mitt råd... Anonymous poster hash: 218bc...3aa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #31 Skrevet 21. juli 2014 Fikk ikke regnestykket til å stemme. Får meg ser det ut som du jobber 3 eller 4 dager hver uke. Men altså, jeg har jobbet hver dag i en årrekke, og hadde i en periode en jobb hvor jeg jobbet 26 dager i mnd med 10 timer hver dag. Gikk fint det også . Det er en nytelse å sørge for egen inntekt! Har aldri tatt i mot annet enn barnetrygd fra staten ( pluss permisjonspenger). Håper det fortsetter slik til jeg blir pensjonist .Anonymous poster hash: 218bc...3aa Jobber 3 kvelder + 2 dager + lørdag ene ukenJobber 2 kvelder + 3 dager ene ukenAnonymous poster hash: 7ea1d...909 Er det lov? Du bør se på www.lovdata.no på arbeidstid under Arbeidsmiljøloven.Anonymous poster hash: 61c6f...24d Jeg skal i utgangspunkte ha fri en dag den uken jeg jobber lørdag, men har valgt å jobbe pga pengene.Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Du skal egentlig ha fri en dag den uken du jobber lørdag, noe som betyr at du da egentlig jobber som de fleste andre, i gjennomsnitt fem dager i uken???Du har VALGT å jobbe den ekstra dagen, for pengene sin skyld. Hva er det du egentlig klager på?Anonymous poster hash: b7cd7...045 Hun syns vel at det er litt mye kveldsjobbing når hun er alene med barn som trenger pass om kvelden. Det var vel egentlig ikke så vanskelig å skjønne om du bare legger godviljen til?Anonymous poster hash: afb6d...3d9 Det skjønner jeg, men hun skriver at hun har VALGT å jobbe ekstra, og da skjønner jeg ikke hva hun vil ha sympati for. Anonymous poster hash: b7cd7...045 Nå skjønner jeg mer . Ja, det var mange kveldsvakter. Da har du all lin sympati. Jeg jobbet i butikk og i helsesektoren før og under studier. Det overbeviste meg om at jeg aldri skal ha kvelds- eller helgejobb! Begynn en utdannelse er mitt råd... Anonymous poster hash: 218bc...3aa
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #32 Skrevet 21. juli 2014 Jobbet sånn i noen år før jeg fikk barn, akkurat den turnusen der, men jeg hadde fri annen hver torsdag den uken jeg jobbet lørdag. Orket ikke det lenger, så tok en kort, yrkesrettet utdannelse og jobber nå 8-15.30 hver dag. Du har min fulle sympati ihvertfall. Anonymous poster hash: 5ffd5...9ce
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2014 #33 Skrevet 21. juli 2014 Velkommen til virkeligheten. Anonymous poster hash: 81d30...cab Hva er det for noe å si? Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Hva er det du ikke forstår? Slik er livet som voksen med barn å forsørge. Anonymous poster hash: 81d30...cab Synes det sier mest om deg å svare som du gjør. Ha en fin kveld. Anonymous poster hash: 7ea1d...909
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #34 Skrevet 22. juli 2014 Jobbet sånn i noen år før jeg fikk barn, akkurat den turnusen der, men jeg hadde fri annen hver torsdag den uken jeg jobbet lørdag. Orket ikke det lenger, så tok en kort, yrkesrettet utdannelse og jobber nå 8-15.30 hver dag. Du har min fulle sympati ihvertfall. Anonymous poster hash: 5ffd5...9ce Hvilken utdannelse tok du da? Anonymous poster hash: a7365...f72
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #35 Skrevet 22. juli 2014 Fikk ikke regnestykket til å stemme. Får meg ser det ut som du jobber 3 eller 4 dager hver uke. Men altså, jeg har jobbet hver dag i en årrekke, og hadde i en periode en jobb hvor jeg jobbet 26 dager i mnd med 10 timer hver dag. Gikk fint det også . Det er en nytelse å sørge for egen inntekt! Har aldri tatt i mot annet enn barnetrygd fra staten ( pluss permisjonspenger). Håper det fortsetter slik til jeg blir pensjonist . Anonymous poster hash: 218bc...3aa Jobber 3 kvelder + 2 dager + lørdag ene ukenJobber 2 kvelder + 3 dager ene uken Anonymous poster hash: 7ea1d...909 Du har jo ihvertfall mye tid til å være sammen med barna på dagen. De trenger jo ikke så mye Sfo/barnehage. Men skjønner at det er litt kjipe uker, spesielt 3 kvelder og lørdag. Søk ny jobb! Anonymous poster hash: ac3af...236
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #36 Skrevet 22. juli 2014 Jobbet sånn i noen år før jeg fikk barn, akkurat den turnusen der, men jeg hadde fri annen hver torsdag den uken jeg jobbet lørdag. Orket ikke det lenger, så tok en kort, yrkesrettet utdannelse og jobber nå 8-15.30 hver dag. Du har min fulle sympati ihvertfall. Anonymous poster hash: 5ffd5...9ce Hvilken utdannelse tok du da? Tok en sekretærutdannelse på ett år Anonymous poster hash: a7365...f72 Anonymous poster hash: 5ffd5...9ce
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #37 Skrevet 22. juli 2014 Kan jeg spørre hvor mye du tjener i mnd og hvor gammel du er? vurderer å starte jobbe i butikk for å tjene mer. Anonymous poster hash: 8294f...82e
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2014 #38 Skrevet 22. juli 2014 Sånn er livet. Hard jobbing i perioder for å få det til å gå rundt. Det er mange som jobber kveld, natt og helg. Du klager på at du ikke vil få noe liv? Da leser jeg det sånn at det er fritid, og det å henge med venner, ut å feste kanskje? Velkommen til voksenlivet. For du får jo et liv med barna før eller etter jobb. Enten må du begynne å studere, eller bare finne deg i at kremjobben finnst ikke uten utdannelse og hardt arbeide. Anonymous poster hash: 0d987...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå