Gå til innhold

Shit... Gravid med nr. 3...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Abort uten tvil, er ikke rett for barnet på noen hold.

 

Anonymous poster hash: 423c6...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro det beste for oss blir abort. 😳 Det ser også ut som vi står på randen til skilsmisse, etter denne ferien ser jeg ikke helt hvordan vi skal redde ekteskapet. I dag var jeg ca 1 cm fra å fike til ham, dere aner bare ikke hvor dumme ting han av og til kan gjøre. Vi snakker nesten ikke sammen mer, og det er sjelden jeg kjenner det kribler når jeg ser ham, tenker på ham osv.

 

Han vet foreløpig heller ikke om at jeg er gravid, og velger jeg abort, så kommer jeg heller ikke til å fortelle ham om graviditeten.

 

Ingen god kveld herfra i kveld. Jeg føler meg gammel og sliten. 😢

 

HI

 

Anonymous poster hash: 22bfa...67c

Skrevet

Jeg hadde tatt abort. Kos dere med ungene dere allerede har. 



Anonymous poster hash: 48ba9...5d9
Skrevet

Vil tro det beste for oss blir abort. 😳 Det ser også ut som vi står på randen til skilsmisse, etter denne ferien ser jeg ikke helt hvordan vi skal redde ekteskapet. I dag var jeg ca 1 cm fra å fike til ham, dere aner bare ikke hvor dumme ting han av og til kan gjøre. Vi snakker nesten ikke sammen mer, og det er sjelden jeg kjenner det kribler når jeg ser ham, tenker på ham osv.

 

Han vet foreløpig heller ikke om at jeg er gravid, og velger jeg abort, så kommer jeg heller ikke til å fortelle ham om graviditeten.

 

Ingen god kveld herfra i kveld. Jeg føler meg gammel og sliten. 😢

 

HI

 

Anonymous poster hash: 22bfa...67c

Glemte noe: Han er en veldig god far for de barna vi allerede har!

 

 

 

Anonymous poster hash: 22bfa...67c

Skrevet

Sånn i forhold til alder:

 

Min mormor brukte hele sin ungdom på å passe på brorens barn, da broren brått ble enkemann. Da hun var 42 år var nevøene og niesene gamle nok til å klare seg selv. Og dermed kunne mormor endelig få et eget liv. :-)

 

Hun fant en mann, og de fikk to barn, en da hun var 45 år og ei da hun var 47. :-)

 

Alt er mulig, min mormor døde nylig 99 år gammel, med 8 barnebarn hvor de eldste var over tjue år gamle. Hun var svært så aktiv mormor, som hjalp med lekser og laget middag osv. :-)

 

Bare sånn i forhold til de som mener du er for gammel. :-)

 

Men selvfølgelig er jo ikke alderen det eneste som har betydning ved uplanlagt graviditet. :-)

 

Anonymous poster hash: edb35...08b

Skrevet

Virker som abort er det beste for deg/dere. Når det er sagt (og får helt sikkert pes for dette) så synes jeg dere er uansvarlige for å sette dere i en slik situasjon. Sterilisering er meget lurt feks. når alder og andre ting tilsier at man ikke skal ha flere barn.

Ja, har vert i en lignende situasjon, men tok ansvar for det jeg gjorde. Vanskelig der og da, men aldri angret. Lykke til uansett. Håper dere klarer å redde ekteskapet.



Anonymous poster hash: 764f8...ac1
Skrevet

Når lille klumpen kommer i armene dine vil du ikke tro du noen gang gar vurdert noe annet enn å få barnet. Du vil elske det like mye som dem du har. Det vil sikkert gi deg masse glede? You can do ut! 46? Pfffft. Ingen alder!!!! Gratulerer ♡♡♡♡♡

 

Anonymous poster hash: af6bf...234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...