❤lille stjerne❤ Skrevet 19. juli 2014 #26 Skrevet 19. juli 2014 Jeg lærte jenta mi å sykle da hun var 4 år. selvsagt ikke moden for trafikkbildet og slippes ikke ut på egenhånd,men fint å kunne og vi har hatt mange fine turer sammen. Fin måte å bruke tid og energi for ei aktiv jente.
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #27 Skrevet 19. juli 2014 Kanskje det var det som var med nabogutten på 9 som lære å sykle med knebeskyttere, albuebeskyttere (og selvsagt hjelm) - jeg trodde han hadde et eller annet syndrom jeg, men det var kasnskje mora som ikke mente han skulle lære å sykle tidligere.... Anonymous poster hash: 68f0e...78f
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #28 Skrevet 19. juli 2014 Kanskje det var det som var med nabogutten på 9 som lære å sykle med knebeskyttere, albuebeskyttere (og selvsagt hjelm) - jeg trodde han hadde et eller annet syndrom jeg, men det var kasnskje mora som ikke mente han skulle lære å sykle tidligere.... Anonymous poster hash: 68f0e...78f
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 19. juli 2014 #29 Skrevet 19. juli 2014 de trenger jo ikke sykle i trafikken selv om de kan sykle?
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #30 Skrevet 19. juli 2014 Mine har lært å sykle uten støttehjul før fylte fire. De elsker å sykle, og suser rundt utenfor her, på vår egen gårdsplass, hele dagen. Ingen av dem nærmer seg veien, den regelen er godt innarbeidet. Det hender vi går tur sammen mens barna sykler. Da stopper de og står stille hver gang det kommer en bil, og sykler ellers fint på den hvite stripa rett foran oss. (Ikke fortau her) JEG tenker at det er en stor fordel at barna lærer å respektere trafikken fra de er små, og at det å sykle bedrer motorikken og utviklingen deres. Jeg ser ingenting negativt med å la barna utvikle seg og oppleve mestring, og jeg synes synd på barnet til HI som holdes igjen. Anonymous poster hash: ddf9a...b70
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #31 Skrevet 19. juli 2014 Hi her! Jeg har gitt meg for lengst. Som jeg her ser, er det ingen som lar barna sykle i trafikken. Det er flott. Regner med at dere låser inne syklende også. No problem. Jeg skal lære dattera mi å sykle på en bane. Anonymous poster hash: e3e3a...3fa
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #32 Skrevet 19. juli 2014 Hi her! Jeg har gitt meg for lengst. Som jeg her ser, er det ingen som lar barna sykle i trafikken. Det er flott. Regner med at dere låser inne syklende også. No problem. Jeg skal lære dattera mi å sykle på en bane. Anonymous poster hash: e3e3a...3fa Det er vel ikke slik at 3-4-5åringer går ut alene uansett da Anonymous poster hash: b42b4...18b
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2014 #33 Skrevet 19. juli 2014 Begge mine kunne sykle før de var 3 år. Hadde balanse sykkel og syklet uten problemer første gangen de prøvde tohjulssykkel. Mine har syklet mye, både i trafikken og på sykkelstier. Jeg er selvfølgelig med de og jeg har løpt mine mil ved siden av de når de sykler. Jeg er veldig for å lære ungene å ferdes i trafikken tidlig. Jo mer tid de får sammen med oss i trafikken jo tryggere blir det. Vi snakker om hva som er viktig å se, høre og vite når vi er i trafikken. Jeg minner ungene på å se seg for og oppfordrer dem til å bruke sansene samtidig som jeg har overblikket. Jeg tror ikke ungene dine blir tryggere i trafikken ved at du holder igjen. Jeg tror de blir tryggere av at du er der sammen med dem. Anonymous poster hash: 4fd98...f61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå