humlemamma Skrevet 18. juli 2014 #26 Skrevet 18. juli 2014 http://www.nrk.no/viten/_-sapestykket-kan-vere-smittekjelde-1.11549922 Anonymous poster hash: a4487...9ce Haha, kanskje oppdatere siden før man svarer... Du var ekstremt mye tidligere ute enn meg
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #27 Skrevet 18. juli 2014 Vi bruker også både fast og flytende. Jeg tenker at dispenseren til flytende såpe har mer bakterier enn såpestykket. Den tar jo alle på rett etter toalettbesøk, før hendene er vasket. Såpestykket skyller man rent sammen med hendene, jeg foretrekker det. Jeg bytter når det begynner å bli lite igjen, kanskje hver 3. uke. De blir aldri ekle og sprekker hos oss. Kjøper naturlige såper, som castille o.l. Anonymous poster hash: ab8cf...a3b Men man vasker jo hendene etter man har tatt i dispenseren med såpen man da har i hendene!! Man tar ikke i dispenseren etter at hendene er rene.. Anonymous poster hash: f85f6...f07
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2014 #28 Skrevet 18. juli 2014 Vi bruker også både fast og flytende. Jeg tenker at dispenseren til flytende såpe har mer bakterier enn såpestykket. Den tar jo alle på rett etter toalettbesøk, før hendene er vasket. Såpestykket skyller man rent sammen med hendene, jeg foretrekker det. Jeg bytter når det begynner å bli lite igjen, kanskje hver 3. uke. De blir aldri ekle og sprekker hos oss. Kjøper naturlige såper, som castille o.l. Anonymous poster hash: ab8cf...a3b Men man vasker jo hendene etter man har tatt i dispenseren med såpen man da har i hendene!! Man tar ikke i dispenseren etter at hendene er rene.. Anonymous poster hash: f85f6...f07 Dessuten vasker ihvertfall jeg såpedispenseren også hver gang jeg vasker badet, akkurat som jeg vasker skylleknappen på doen og dørhåndtaket. Alle disse vaskes med klorvann. Anonymous poster hash: a4487...9ce
Tjofsen Skrevet 18. juli 2014 #29 Skrevet 18. juli 2014 (endret) Dette fikk meg til å tenke på en episode av Friends. JOEY: Hey, why can't we use the same toothbrush, but we can use the same soap? CHANDLER: Because soap is soap. It's self-cleaning. JOEY: Alright, well next time you take a shower, think about the last thing I wash and the first thing you wash. Endret 18. juli 2014 av Tjofsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå