Gå til innhold

Hvor ofte bytter du såpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker også både fast og flytende. Jeg tenker at dispenseren til flytende såpe har mer bakterier enn såpestykket. Den tar jo alle på rett etter toalettbesøk, før hendene er vasket.

Såpestykket skyller man rent sammen med hendene, jeg foretrekker det.

Jeg bytter når det begynner å bli lite igjen, kanskje hver 3. uke. De blir aldri ekle og sprekker hos oss. Kjøper naturlige såper, som castille o.l.

Anonymous poster hash: ab8cf...a3b

Men man vasker jo hendene etter man har tatt i dispenseren med såpen man da har i hendene!! Man tar ikke i dispenseren etter at hendene er rene..

Anonymous poster hash: f85f6...f07

Skrevet

Vi bruker også både fast og flytende. Jeg tenker at dispenseren til flytende såpe har mer bakterier enn såpestykket. Den tar jo alle på rett etter toalettbesøk, før hendene er vasket.

Såpestykket skyller man rent sammen med hendene, jeg foretrekker det.

Jeg bytter når det begynner å bli lite igjen, kanskje hver 3. uke. De blir aldri ekle og sprekker hos oss. Kjøper naturlige såper, som castille o.l.

Anonymous poster hash: ab8cf...a3b

Men man vasker jo hendene etter man har tatt i dispenseren med såpen man da har i hendene!! Man tar ikke i dispenseren etter at hendene er rene..

Anonymous poster hash: f85f6...f07

Dessuten vasker ihvertfall jeg såpedispenseren også hver gang jeg vasker badet, akkurat som jeg vasker skylleknappen på doen og dørhåndtaket. Alle disse vaskes med klorvann.

Anonymous poster hash: a4487...9ce

Skrevet (endret)

Dette fikk meg til å tenke på en episode av Friends.

JOEY: Hey, why can't we use the same toothbrush, but we can use the same soap?

CHANDLER: Because soap is soap. It's self-cleaning.

JOEY: Alright, well next time you take a shower, think about the last thing I wash and the first thing you wash.

Endret av Tjofsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...