Gå til innhold

Hadde du reagert dersom svigermor masserer mannen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hæ??? Er det galt at en mor masserer sin egen sønn??
Fikk mer hakeslep av spørsmålet jeg for min del.

Jeg er overlykkelig over at svigermor er sterk i klypa og flink til å massere oss begge om vi trenger det!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Svigermor har massert meg...med oljer, mens jeg lå på en benk uten bh. Var jo bare digg!

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke spørsmålet. Er det galt? Hvorfor? Er det også feil hvis en mot masserer sin datter? Eller bror/søster?

Jeg kan ikke svare for noen andre, men her hadde det vært en bisarr situasjon siden forholdet mellom mor og sønn ikke akkurat er på topp.

På lik linje som at jeg gjerne kan massere moren min, men det hadde føltes helt feil å massere faren min. 

Skrevet

Hadde kanskje blitt litt overraska, det er alt..

Skrevet

Nei, ingen reaksjon på det.

Reagere på At ei mor masserer sin voksne sønn? Merkelig.

Håper jeg får lov til å gi min sønn et kyss på kinnet eller massere skuldrene hans når han blir voksen. Min hærlige sønn for alltid, uansett alder..

Anonymous poster hash: 4e749...347

Skrevet

Det er jo stadig innlegg her om hvor naturlig nakenhet er...men kroppskontakt mellom familiemedlemmer og spesielt mor og barn er unormalt....helt uforståelig....

Anonymous poster hash: dcb9c...81c
Skrevet

Det er jo stadig innlegg her om hvor naturlig nakenhet er...men kroppskontakt mellom familiemedlemmer og spesielt mor og barn er unormalt....helt uforståelig....

Anonymous poster hash: dcb9c...81c

Skulle skjønt det om dere hadde opplevd overgrep fra familiemedlemmer, men bortsett fra det så synes jeg det er helt merkelig om man aldri skal ta på hverandre igjen etter man blir myndig.

I vår familie er det helt vanlig at vi gir hverandre klemmer hver gang vi kommer til hverandre, og når vi drar igjen.

Jeg kan fint massere pappa, og han masserer meg. Men jeg tar jo ikke av meg undertøyet akkurat når pappa knar meg på skulderne.

Om svigermor er på besøk så kan jeg helt fint sitte uten bh mens hun masserer ryggen min, kjenner meg ikke flau ovenfor henne på noe vis.

Hvis min sønn som voksen skulle hatt vondt i f.eks ryggen sin, og hadde behov for massasje, så hadde jeg selvfølgelig stilt opp etter beste evne.

Skrevet

Snakker vi om massasje ala "meet the Fockers"? I så fall skjønner jeg at dere reagerer :P

Må innrømme at jeg ikke helt ser problemstillingen her.. Pappa kan finne på å spørre meg om jeg kan klø ham litt på ryggen, mamma kan spørre om jeg kan massere nakken hennes litt osv. Og hvis jeg masserer så tar jeg alltid på litt krem eller noe som "glir" litt, syns det er vondt å føle at man "gnikker", om det var forståelig ;)

Jeg smører dem også på ryggen med solkrem, og motsatt, om det skulle være aktuelt.. Jeg klarer ikke helt å se at dette er noe å reagere på, jeg da....??

Anonymous poster hash: 1e270...4d4

Skrevet

Nei, nei, nei!! Min mor gjorde dette for meg og da jeg hadde vondt :-)

Anonymous poster hash: 2f063...4a5

Skrevet

Nei, hadde overhodet ikke reagert.

Men tar da forbehold om at det er snakk om normal massasje.

Skrevet

Hos oss er det min mamma som gjør det. Hun masserer min mann på rygg og nakke i blant. Hun er flink til dette og han plages med mye smerter i nakken. Hva er så underlig med dette? Å sin egen sønn liksom?

Hi spurte om jeg hadde reagert. Og det hadde jeg.

1: fordi det er uvanlig

2: fordi det er "out of character"

3: fordi mannen min hadde hatet det og aldri spurt engang

4: fordi svigermor er ekstremt... Kald.. Tør ikke vise følelser, tør såvidt å gi klem

5: mannen hadde ALDRI tatt av seg skjorta foran svigermor, han er sjenert ovenfor dem

Var det godt nok forklart på hvorfor jeg hadde reagert dersom samboeren dro av seg skjorta og svigermor fant frem en krem og masserte ham?

Anonymous poster hash: d8934...64a

Er det ikke snakk om at det er svigermor til HI?

Altså hans mor?

Anonymous poster hash: 6a908...c78

Skrevet

Om du har problemer med at moren masserer ryggen til mannen din så er det vel du som har problem. 

Anonymous poster hash: 7e426...266
Skrevet

Ja, det hadde jeg reagert på. Jeg fikk også hakeslepp da mannen hadde forstuet foten og jeg kom inn i stua og ser svigermor sitte å "heale" foten. Hun tror hun har evner, men det har hun ikke. Mannen min ville ikke, men hun hoppet over foten så raskt hun fikk sjansen. Flaut!

Anonymous poster hash: 7b48e...cb2

Når ble det galt å hjelpe sitt barn?

Selv om han er voksen?

Anonymous poster hash: 6a908...c78

Skrevet

Svigermor er verdens herligste dame som hilser alle ved å gi dem en klem, så nei, jeg hadde aldeles ikke reagert. Hun koser og klemmer på meg støtt og stadig, det samme med min mann, og jeg synes det bare er koselig. De har et veldig naturlig forhold ellers og han er veldig løsrevet fra moren sin på andre plan. Jeg tolker det å ha et godt forhold til foreldrene sine veldig positivt, og håper virkelig jeg får ha et likt forhold til mine sønner når de vokser opp.

Skrevet

Tipper mange her hadde godtatt nussing også ;)

Anonymous poster hash: 4bb4c...1eb

Jeg klemmer godt på min voksne sønn og han kysser meg ofte på kinnet når vi møtes. Er ikke det heller ok i denne syke dib-verden?

Anonymous poster hash: ead57...b28

Jo det er veldig ok! Og jeg håper at mine barn fortsetter og være kosete og kjærlige også når de blir voksne!

Jeg tenker at du har gjort noe riktig<3

Gjest Antarctica
Skrevet

Min svigermor har ikke tid til sånt, men jeg ville ikke ha syntes det var rart.

Skrevet

Det skjer stadig vekk. Min samboer har ryggproblemer. Mest nakke og skuldre. Jeg er rimelig drittlei av å konstant massene så er sjeleglad når svigermor gjør det i stedet! Her gjør faktisk svigerfar også dette en del, far og sønn har et godt og harmonisk forhold, så det er flott! Jeg ble rimelig sjokka da jeg så det første gang siden forholdet til min egen far er preget av avstand og kulde, men herregud hadde byttet mitt forhold til far mot hans forhold til far any day!! Han er heldig som har to fantastiske foreldre!!

Anonymous poster hash: 348fc...e1c

Skrevet

Eeeh nei?? Er vel ikke noe rart med det? Er jo sønnen hennes og massasje er blant annet brukt til å løse opp muskler i nakke rygg. 

Hadde jeg antagelig ikke lagt merke til en gang. ;)

Skrevet

Mange ganger at mamma har massert lillebror på skuldrene og ryggen. Han blir fort stiv og klarer ikke helt å forstå hva som er problemet med det. Hadde hans svigermor gjort det så hadde jeg nok stusset litt.

Anonymous poster hash: aa9af...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...