Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #1 Skrevet 13. juli 2014 Jeg aner ikke mine arme råd. Vært en uke på ferie og gått opp 4! kg Til tross for at jeg har forsøkt begrense inntaket, valgt mye salat osv. I tillegg har jeg trent 4 av dagene. Hva i svarte helvete skal en feiting gjøre for ikke å bli enda værre? Drite i å eta?? Anonymous poster hash: 9ab70...a88
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #2 Skrevet 13. juli 2014 Det som fungerer for meg nå er å skrive ned det jeg spiser samt trening. Veie meg hver dag og justere etter det. Det sies at man ikke skal veie seg hver dag, men det har fungert for meg til nå. Ned 5 kg på litt over 1 mnd. Denne siden var også god så kanskje jeg følger dette etterhvert: http://fitnessbloggen.no/kunnskap-slanking/ Anonymous poster hash: fa713...aa0
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #3 Skrevet 13. juli 2014 Da må du begynne å se på hva du faktisk putter i munnen. Har du gått opp fire kilo på en uke, kan ikke inntaket vært så veldig begrenset.... Da må det i tilfelle være vann i kroppen. Begynn å skrive ned ALT du spiser, inkl alt "smått". Tipper du spiser mer enn du tror. Anonymous poster hash: 84ccf...3dd
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #4 Skrevet 13. juli 2014 Da må du begynne å se på hva du faktisk putter i munnen. Har du gått opp fire kilo på en uke, kan ikke inntaket vært så veldig begrenset.... Da må det i tilfelle være vann i kroppen. Begynn å skrive ned ALT du spiser, inkl alt "smått". Tipper du spiser mer enn du tror.Anonymous poster hash: 84ccf...3dd Neida, vi var jo på ferie så hadde ikke regnet med jeg gikk ned, -all inklusive hotell. Varmt som i helvete... 3 måltider pr dag. Omelett til frokost på ei skive brød som så grov ut. Salat og stekt kjøtt til lunch og middag, som regel kylling. Tyrkia så liten variasjon på kjøttet. Cola light. Vann. En sjokolade, en is, en pose chips, tre desserter (lite kremkakestykke) og 14 øl.... Trening: 15 minutter løping + 35-45 minutter styrke, fire ganger..... Men jeg har ikke vært på do heller Skjer alltid når jeg er borte. Forstår jo jeg må gjøre noe med kosten, men skal det seriøst ikke kunne være mulig med en uke ferie hvor trening kan utligne litt utskeielse? Legger alltid på meg, men trodde treningen ville hjelpe, dessuten har jeg spist færre is og mye mer salat, samt mindre porsjoner enn før Hi Anonymous poster hash: 9ab70...a88
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #5 Skrevet 13. juli 2014 Hvis du ikke har vært på do enda så er det sikkert en del gram inni deg som skal ut. Mye mulig det er vann i kroppen. Mye salt binder vann. Men er det 14 øl pr dag? De er iallefall veldig kaloririkt. Anonymous poster hash: 2235c...8e1
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #6 Skrevet 13. juli 2014 Hvis du ikke har vært på do enda så er det sikkert en del gram inni deg som skal ut. Mye mulig det er vann i kroppen. Mye salt binder vann. Men er det 14 øl pr dag? De er iallefall veldig kaloririkt. Anonymous poster hash: 2235c...8e1 Nei, nei, ikke 14 pr dag. Ikke en potetgullpose hver dag heller Tok en øl til middag og en på terrassen etter ungene var lagt, hver dag... Usunt, men ferie Anonymous poster hash: 9ab70...a88
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #7 Skrevet 13. juli 2014 Usunt, men ferie. Der har du holdningen som gjør deg feit Anonymous poster hash: 37e7e...f90
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #8 Skrevet 13. juli 2014 Altså - 4 treningsøkter har i beste fall gitt deg 1000 kcal å gå på det. Det er en eller to desserter det.. Du må begynne å telle kalorier, du viser litt her at du ille helt har forståelse. 14 øl er utrolig mye. Helt ok, men i vektsammenheng er det voldsomt. Bare der alene har du overstiger gevinsten av treningen for lengst. Anonymous poster hash: ae26e...e18
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #9 Skrevet 13. juli 2014 Usunt, men ferie. Der har du holdningen som gjør deg feit Anonymous poster hash: 37e7e...f90 Nå er jeg på en uke ferie i året da så... Dere tynne har kanskje aldri ferie? De tynne jeg kjenner har langt mere ferie enn meg, ikke trener alle heller og de færreste i ferien sin, så.... Anonymous poster hash: 9ab70...a88
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #10 Skrevet 13. juli 2014 Altså - 4 treningsøkter har i beste fall gitt deg 1000 kcal å gå på det. Det er en eller to desserter det.. Du må begynne å telle kalorier, du viser litt her at du ille helt har forståelse. 14 øl er utrolig mye. Helt ok, men i vektsammenheng er det voldsomt. Bare der alene har du overstiger gevinsten av treningen for lengst. Anonymous poster hash: ae26e...e18 Jeg ser den og hadde som sakt ikke regnet med å gå ned, men legger alle på seg 4 kg på ei uke ferie med usunn mat? Er det vanlig?? Hi Anonymous poster hash: 9ab70...a88
Monica Skrevet 13. juli 2014 #11 Skrevet 13. juli 2014 Siden du ikke har vært på do, og vært i et land det er veldig varmt, så vil du nok se at etter noen dager her med sunn mat, og at du har fått vært på do, så har sikkert 2-3 kg blitt borte. Så du har jo ikke lagt på deg 4 kg fett.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #12 Skrevet 13. juli 2014 Gi det en uke, så er sikkert 3,5 kg borte. Anonymous poster hash: 885bf...f21
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #13 Skrevet 13. juli 2014 Usunt, men ferie. Der har du holdningen som gjør deg feit Anonymous poster hash: 37e7e...f90 Nå er jeg på en uke ferie i året da så... Dere tynne har kanskje aldri ferie? De tynne jeg kjenner har langt mere ferie enn meg, ikke trener alle heller og de færreste i ferien sin, så.... Anonymous poster hash: 9ab70...a88 De som er tynne spiser nok mye mindre mat, også på ferie. Var på ferie nå, og så mange av de overvektige har potetgullposer ved bassenget, spiser is, drikker cola og øl. Spiser også pommes frites til middag osv. Tynne folk spiser mindre - det er derfor de er tynne. Til HI: er enig i at det var veldig mye å gå opp fire kilo, kanskje noe forsvinner når du får gått på do noen ganger? Eller så får du spise veldig lite nå om du ønsker å gå ned igjen Anonymous poster hash: f8331...744
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #14 Skrevet 13. juli 2014 Salat trenger overhodet ikke være kalorifattig, det kommer helt an på hva den inneholder. Samme med kjøttet, for alt jeg vet kan det være fritert. Hva med dressing/saus, det kan være en skikkelig kaloribombe. Øl er den verste alkoholen du kan drikke på slankeren, virkelig masse kalorier! Men du har ikke lagt på deg 4 kg fett på en uke, noe er nok vann i kroppen som forsvinner de neste par dagene.. Anonymous poster hash: 841cf...aea
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #15 Skrevet 13. juli 2014 Altså - 4 treningsøkter har i beste fall gitt deg 1000 kcal å gå på det. Det er en eller to desserter det.. Du må begynne å telle kalorier, du viser litt her at du ille helt har forståelse. 14 øl er utrolig mye. Helt ok, men i vektsammenheng er det voldsomt. Bare der alene har du overstiger gevinsten av treningen for lengst. Anonymous poster hash: ae26e...e18 Jeg ser den og hadde som sakt ikke regnet med å gå ned, men legger alle på seg 4 kg på ei uke ferie med usunn mat? Er det vanlig?? Hi Anonymous poster hash: 9ab70...a88 Før kunne jeg fint det. Mer også. Nå har jeg skjerpa meg, gått ned masse og endret vaner. Ferie er fri, ikke en tid hvor jeg skal rasere kroppen. Jeg spiser knekkebrød til frokost, har med havregrøt hjemmefra til mellommåltider og bestiller rent kjøtt med grønnsaker til middag. Jeg trener også mye. Gått ned i ferien så langt. Jeg skal fortsatt med mange kg, derfor må jeg holde linja. Skulle jeg holde vekten bare hadde jeg sluppet opp litt. Men å Skeie ut hver dag får ikke om man har anlegg for å legge på seg. Da må man evt leve med konsekvensene. Anonymous poster hash: ae26e...e18
Sint naken biltyv Skrevet 13. juli 2014 #16 Skrevet 13. juli 2014 (endret) Usunt, men ferie. Der har du holdningen som gjør deg feit Anonymous poster hash: 37e7e...f90 Nå er jeg på en uke ferie i året da så... Dere tynne har kanskje aldri ferie? De tynne jeg kjenner har langt mere ferie enn meg, ikke trener alle heller og de færreste i ferien sin, så.... Anonymous poster hash: 9ab70...a88 Det er jo dette som gjør deg feit. Den dårlige holdningen, unnskyldningene og tullet!! Ser du det ikke selv? Endret 13. juli 2014 av Sint naken biltyv
Sjokoman Skrevet 13. juli 2014 #17 Skrevet 13. juli 2014 Jeg tror mye av det er vann i kroppen! Har opplevd selv å komme hjem fra syden og få sjokk når jeg går på vekta! Men så er kiloene borte igjen etter noen dager. Og jeg er tynn (bmi på 19-20) så det er ikke snakk om unnskyldninger. Synes noen av dere er utrolig frekke mot de som har noen kg for mye!
ønskerbebis Skrevet 13. juli 2014 #18 Skrevet 13. juli 2014 Da må du begynne å se på hva du faktisk putter i munnen. Har du gått opp fire kilo på en uke, kan ikke inntaket vært så veldig begrenset.... Da må det i tilfelle være vann i kroppen. Begynn å skrive ned ALT du spiser, inkl alt "smått". Tipper du spiser mer enn du tror. Anonymous poster hash: 84ccf...3dd Jeg og venninna mi la på oss 3 kg hver på en uke! Jeg har kost meg mye, men ikke fråtset unødvendig og kun levd på søppelmat. Jeg legger fort på meg på grunn av at jeg har veid mye mer før? Har du også gjort det? Kroppen suger til seg raskere om man har gått ned, og ønsker å komme tilbake til høyere vekt.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #19 Skrevet 13. juli 2014 Jeg er slank og passer på hva jeg dytter inn. Men ferie er ferie Aksepter at du har gått litt opp, ikke fire så slapp av! Jeg kunne lett ha hatt en slik ferie som deg, kanskje spist dobbelt så mye også, null problem. Men tar tak når ferien er ferdig, minimalt inntak i en uke og er tilbake til der jeg var. Trening gjør ikke opp for det du putter i deg, kostholdet er det viktigste. Anonymous poster hash: 9cde4...4c4
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #20 Skrevet 13. juli 2014 *fnis* 2 kg er borte allerede. Gudsjelov Jeg reagerer også på endel råd og kommentarer her (som en nevner). Noen er "snille" å vet hva jeg har forbrent på en trening, andre mener salaten min er for feit, så igjen at man ikke kan kose seg hver dag i ferien. Vel, jeg har ferie i 2 mnd jeg og hadde bestemt meg for at denne ene uken var ok med utskeielser, jeg fatter allikevel ikke at det kan være mulig med 4 kg opp på ei uke. Nå ser det vel ut for at jeg og noen av dere andre kan ha hatt rett, det er ikke mulig -i mitt tilfelle. Jeg trente forøvrig i sta med pulsklokke og forbrent 700 kcal på en trening..., lik de jeg gjorde i syden. Til sist spiser jeg ren salat! Blader, agurk, paprika, løk, dill, tomat...., dersom det er det som gjør vekta høy finner jeg det svært underlig! Slutt å vær så nedlatende enkelte av dere og pris dere lykkelige om dere er født naturlig slanke, vi er nemlig ikke alle like heldige! Hi Anonymous poster hash: 9ab70...a88
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 14. juli 2014 #21 Skrevet 14. juli 2014 *fnis* 2 kg er borte allerede. Gudsjelov Jeg reagerer også på endel råd og kommentarer her (som en nevner). Noen er "snille" å vet hva jeg har forbrent på en trening, andre mener salaten min er for feit, så igjen at man ikke kan kose seg hver dag i ferien. Vel, jeg har ferie i 2 mnd jeg og hadde bestemt meg for at denne ene uken var ok med utskeielser, jeg fatter allikevel ikke at det kan være mulig med 4 kg opp på ei uke. Nå ser det vel ut for at jeg og noen av dere andre kan ha hatt rett, det er ikke mulig -i mitt tilfelle. Jeg trente forøvrig i sta med pulsklokke og forbrent 700 kcal på en trening..., lik de jeg gjorde i syden. Til sist spiser jeg ren salat! Blader, agurk, paprika, løk, dill, tomat...., dersom det er det som gjør vekta høy finner jeg det svært underlig! Slutt å vær så nedlatende enkelte av dere og pris dere lykkelige om dere er født naturlig slanke, vi er nemlig ikke alle like heldige! Hi Anonymous poster hash: 9ab70...a88 Det er jo ingen som har sagt at ikke du skal kose deg i ferien! Men om du trenger mat for å kose deg og velger kaloririk mat, så vil du legge på deg. Det er helt og holdent ditt valg, og ingen dømmer deg for det, bare påpeker at det er en del av årsaken til at du har lagt på deg.
Gjest Antarctica Skrevet 14. juli 2014 #22 Skrevet 14. juli 2014 Øl/vin hver dag har mye å si. Slik er det bare.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #23 Skrevet 14. juli 2014 Usunt, men ferie. Der har du holdningen som gjør deg feit Anonymous poster hash: 37e7e...f90 Nå er jeg på en uke ferie i året da så... Dere tynne har kanskje aldri ferie? De tynne jeg kjenner har langt mere ferie enn meg, ikke trener alle heller og de færreste i ferien sin, så.... Anonymous poster hash: 9ab70...a88 Tåpelig svar. Det er jo denne forsvarsholdningen som antageligvis gjør at du strever med vekta. Anonymous poster hash: 552e9...22e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #24 Skrevet 14. juli 2014 *fnis* 2 kg er borte allerede. Gudsjelov Jeg reagerer også på endel råd og kommentarer her (som en nevner). Noen er "snille" å vet hva jeg har forbrent på en trening, andre mener salaten min er for feit, så igjen at man ikke kan kose seg hver dag i ferien. Vel, jeg har ferie i 2 mnd jeg og hadde bestemt meg for at denne ene uken var ok med utskeielser, jeg fatter allikevel ikke at det kan være mulig med 4 kg opp på ei uke. Nå ser det vel ut for at jeg og noen av dere andre kan ha hatt rett, det er ikke mulig -i mitt tilfelle. Jeg trente forøvrig i sta med pulsklokke og forbrent 700 kcal på en trening..., lik de jeg gjorde i syden. Til sist spiser jeg ren salat! Blader, agurk, paprika, løk, dill, tomat...., dersom det er det som gjør vekta høy finner jeg det svært underlig! Slutt å vær så nedlatende enkelte av dere og pris dere lykkelige om dere er født naturlig slanke, vi er nemlig ikke alle like heldige! Hi Anonymous poster hash: 9ab70...a88 Og dette er grunnen til at dette forumet av og til suger! Du får gode råd og fnyser fullstendig av det! Selv med 700 kalorier forbrent på trening er du ikke ferdig med ølen din på 4 økter. Slutt å tro at det er noe galt med kroppen din, det er virkelig tydelig at du ikke har peiling. Det var DU som stresset over å ha gått opp i vekt, og det har du gjort pga livsstilen din, ikke pga noe som er galt eller unormalt. Pussig at alle som gir f i alle råd har noe feil ved dem... Anonymous poster hash: ae26e...e18
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2014 #25 Skrevet 14. juli 2014 Helt enig med HI her, rådene man får er ofte basert på antagelser, fordømmelse og synsing. Det er da ikke normalt å legge på seg 4 kg av det HI skisserer her. Den utskeielsen var på 1 uke, ikke hver dag!! Hi jeg var en uke i syden for ett halvår siden, og gikk ikke opp ett gram, enda jeg skeiet ut ift i dagliglivet. Og jeg var livredd for å veie meg når jeg kom hjem. Eneste var at jeg ikke drikke alkohol da, og holdt meg til kullsyrevann .... Og jeg liker ikke kaker/sjokolade. Tror du kommer til å gå ned dette fort. Anonymous poster hash: 448cc...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå