Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #51 Skrevet 12. juli 2014 Er det noen annen måte å si det på enn vanligrettfrem veps ... ? Anonymous poster hash: 4f398...e5f
HeltAnonym Skrevet 13. juli 2014 #52 Skrevet 13. juli 2014 Kveps. Hvor er dere fra dere som sier kvæsma?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #55 Skrevet 13. juli 2014 Kvæps Anonymous poster hash: e4179...e35
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2014 #56 Skrevet 13. juli 2014 Kveps. Hvor er dere fra dere som sier kvæsma?Lyngen. Anonymous poster hash: 2e3d4...be8
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2014 #57 Skrevet 13. juli 2014 Hender jeg sier veeeeeeeeeps, ikke panikk. Men veps til vanlig:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå