*SommerFrisk* Skrevet 12. juli 2014 #26 Skrevet 12. juli 2014 Bie. Hehe. Neida, Veps! Fort og brutalt VÆPS!
*SommerFrisk* Skrevet 12. juli 2014 #27 Skrevet 12. juli 2014 Kvæks. Anonymous poster hash: ae418...63a He he he det har jeg aldri hørt før, det var skjønt!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #30 Skrevet 12. juli 2014 Kvæks. Anonymous poster hash: ae418...63a He he he det har jeg aldri hørt før, det var skjønt! Sier kvæks på Nordmøre og sikkert flere plasser😊 Anonymous poster hash: 0424c...cd7
Mamma_til_2 Skrevet 12. juli 2014 #31 Skrevet 12. juli 2014 Kvæsma. Ikke ta det ille opp men jeg tengte på min kjære bestemor når jeg leste dette, hun sier og kvæsma
PrinsesseHengepupp Skrevet 12. juli 2014 #33 Skrevet 12. juli 2014 Kvæsma. Ikke ta det ille opp men jeg tengte på min kjære bestemor når jeg leste dette, hun sier og kvæsma Jeg elsker bestemødre
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #34 Skrevet 12. juli 2014 Kveps Anonymous poster hash: 9e7a3...a32
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #36 Skrevet 12. juli 2014 Kvæps Anonymous poster hash: e5a36...69b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #37 Skrevet 12. juli 2014 Veps. Hehe, hvem er det du har hørt si veeeps, HI? Anonymous poster hash: 9be76...8d7
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 12. juli 2014 #38 Skrevet 12. juli 2014 Bergenser her og vi sier væps. (men når de kommer flygende mot meg med mord i blikket og eneste agendaen er å stikke meg, så blir de kalt diverse edlere gloser)
Musemorbr / Skrevet 12. juli 2014 #39 Skrevet 12. juli 2014 Veps... hmm... har visst blitt pen i sproget med årene, for jeg sa kvæsma som barn, vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #40 Skrevet 12. juli 2014 Geting. Anonymous poster hash: 0c698...25e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juli 2014 #41 Skrevet 12. juli 2014 (endret) Kveps eller kvaks Endret 12. juli 2014 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #44 Skrevet 12. juli 2014 Når jeg snakker rolig om de sier jeg veps. De blir kalt helt andre ting når de surrer rundt meg, gloser sarte barneører ikke bør høre Anonymous poster hash: cd093...3f4
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #45 Skrevet 12. juli 2014 Kvaks...dialekt Anonymous poster hash: dea84...b09
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #47 Skrevet 12. juli 2014 "Væps" eller "kvaks". Trønder. Anonymous poster hash: f4a73...1be
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #48 Skrevet 12. juli 2014 Enten veeeps eller væps?? Aldri hørt noen av delene. Sier VEPPSS Anonymous poster hash: 0da47...f85
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #49 Skrevet 12. juli 2014 Kvaks Anonymous poster hash: aaf93...cca
catchbaby Skrevet 12. juli 2014 #50 Skrevet 12. juli 2014 Jeg sier veps, siden jeg snakker riksmål om dagen. Dialekta her jeg kommer fra sier gvefs eller gveps, alt ettersom hvor brei en er i målet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå