Himmel og hav Skrevet 12. juli 2014 #26 Skrevet 12. juli 2014 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar på innlegg som er slettet. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #27 Skrevet 12. juli 2014 Den jenta var absolutt ikke alene. Hun var ikke sammen med foreldrene, men hun var sammen med noen ansvarsfulle voksne. Som media skriver, døde hun av medisinske årsaker. Det var ingen ulykke. Anonymous poster hash: 47789...34b
nasse nøffen Skrevet 13. juli 2014 #28 Skrevet 13. juli 2014 Uff, så grusomt. Leste i går om en annen badeulykke i Kristiansand, men den åtteåringen gikk det heldigvis bra med. Jeg er kjemperedd for slike ulykker, og om man ikke dør kan man jo bli alvorlig hjerneskadet og livet blir aldri det samme igjen da heller. Stakkars jente, stakkars vennene hun var sammen med og stakkars familie.Anonymous poster hash: 7a0e3...ce3 det er nok det barnet som druknet, det gikk fra kritisk til stabilt. Men så snudde det igjen, og hun døde=(Nei, det var i Haugesund Anonymous poster hash: 01c3e...68c åja.... kan ikke forestille meg hvor grusomt. Min datter er 8 nå, jeg skulle ønske jeg kunne ta på henne redningsvest=(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå