Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #26 Skrevet 12. juli 2014 Synes det er mest spesielt at to foreldre med delt omsorg har behov for så mye barnevakt at det blir et problem, jeg da. Hva med å gjøre "sine ting" når barnet er hos den andre foreldreren?Anonymous poster hash: 108e4...387 Og hvor står det at vi har delt omsorg? Anonymous poster hash: aa443...f41
☆☆☆ Skrevet 12. juli 2014 #27 Skrevet 12. juli 2014 Skjønner eksen din jeg da, foreldrene hans er hans barnevakter som han kan bruke når han har barnet og han føler kanskje han ikke kan spørre så mye siden du også bruker dem.. Du burde da kunne bruke dine egne foreldre eller skaffe dine egne barnevakter? Anonymous poster hash: c1330...a9c Er foreldra dine din eigedom? Eg held ikkje slavar, trur ikkje det er vanlig..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #28 Skrevet 12. juli 2014 Når jeg fikk den meldingen fra min eks, ringte jeg dem for å fortelle at de ikke kan hjelpe meg mer, fordi deres sønn er så i mot det. Anonymous poster hash: aa443...f41 Men hvorfor måtte du ringe for å si at de ikke kunne hjelpe deg mer? Hvorfor ikke bare slutte å spørre dem? Altså, du MÅTTE jo ikke si at de aaaldri kan passe henne igjen pga eksen. Det hadde vel holdt å bare si ifra om at planene måtte forandres? I min verden gjør man bare slikt om man ønsker sympati eller vil lage drama. Og hvorfor kan du ikke spørre din egen familie? Eller hvorfor kan ikke eksen selv ha datteren deres, forresten? Jeg forstår besteforeldrene, altså. Jeg ville heller ikke sagt nei om jeg ble bedt om å passe barnebarna mine. Men her er det snakk om at du setter dem opp imot deres egen sønn. Det er sikkert en grunn til at han ba deg om å ikke be dem, men du velger å gå imot ham. Dette er veldig respektløs og bidrar helt sikkert ikke til et bedre samarbeid mellom dere. Men regner med det er noe veldig viktig du skal siden du er villig til å gå imot ham på denne måten. Hadde det vært helt krise så kunne jeg sikkert gått imot min eks også. Men da skulle det vært veldig viktig det jeg skulle Anonymous poster hash: 98111...a8b
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2014 #29 Skrevet 12. juli 2014 Herregud og dere lager en fjær til ti høns. Blir ikke overrasket over dette forumet lenger. Dere lager jo deres egne faktaer om delt omsorg og barnevakt i hytt og pine. Mange av dere svarer ufint og frekt også. Håper ikke dere snakker på samme måte til venner også. Anonymous poster hash: f7aee...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå