Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #26 Skrevet 11. juli 2014 Du er jo helt sprø HI, mannen din må jo synes du er et ork å bo med. Lær deg å lukke kjeften innimellom og drite i alt som blir sagt som ikke betyr noe. At du har en fortid som tydeligvis har vært sååå slitsom for deg, jaja. Get over it. Anonymous poster hash: d6f4b...00b
☆☆☆ Skrevet 11. juli 2014 #27 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Du får eit trassanfall og bestemmer deg for å spolere noko du har gledd deg til. Og det er andre sin feil? Endret 11. juli 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #28 Skrevet 11. juli 2014 Okei, min feil... men jeg er nok ikke galere eller mindre voksen enn mange andre her. Jeg klikka ikke, sa fra på en ordentlig måte, han fortsatte. Da fikk jeg nok. Tydeligvis ikke lov å reagere. Han ar gjort dette flere ganger, og JEG tror da at det bunner mye i at han egentlig ikke har lyst å gå. Men gjør det sånn for da blir det min feil. Så nei, blir ikke fest på hverken han eller meg i dag. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7
Superdolly Skrevet 11. juli 2014 #29 Skrevet 11. juli 2014 Okei, min feil... men jeg er nok ikke galere eller mindre voksen enn mange andre her. Jeg klikka ikke, sa fra på en ordentlig måte, han fortsatte. Da fikk jeg nok. Tydeligvis ikke lov å reagere. Han ar gjort dette flere ganger, og JEG tror da at det bunner mye i at han egentlig ikke har lyst å gå. Men gjør det sånn for da blir det min feil. Så nei, blir ikke fest på hverken han eller meg i dag. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7 Ingen her har sagt at du er gal. Heller ikke at det ikke er lov å reagere. Men du skrev et innlegg her inne og var tydelig lei deg for at det ikke ble fest på deg, og vi stiller et spørsmålstegn ved årsaken. Reaksjonen din kan sammenliknes med et barn som prøver å presse mammaen sin ved middagsbordet: Jeg spiser ikke dessert når du er så slem! Og jeg sier ikke dette fordi jeg mener du er et barn, jeg prøver å få deg til å skjønne noe. Hvem går denne reaksjonen ut over? Ja, ham oppførte seg tåpelig. Men det gjorde du også. Du kunne ha tatt det rolig, og prøvd å få ut av ham hva som egentlig var problemet. Var ham bekymret for at det skulle bli for mye for moren hans? Gruer han seg til festen? Liker han å oppføre seg som en dust og ødelegge gleden for deg? Du skriver også at han vet hva du har vært gjennom. Men menn er ikke tankelesere, og det er slett ikke sikkert at han vet så mye som du tror. Det er heller ikke sikkert at han kobler det du har vært gjennom til denne festen, med mindre du klart og tydelig har fortalt ham det. For hinting virker ikke, og tankelesing som kommunikasjonsmetode er dødfødt. Slik jeg elser innleggene dine er du såret og skuffet, og du tenker at han burde ha skjønt at... Men verden fungerer ikke slik. INGEN kan lese tankene dine. Folk forstår stort sett ikke mer enn det du sier til dem i klartekst. Og det er ditt ansvar å være tydelig på dine følelser. Jeg synes du skal gå til din samboer og fortelle ham at du er skuffet og lei deg over at denne festen ikke blir noe av. Fortelle ham at du hadde gledet deg. Innrømme at du overreagerte, og si at du angrer på det. Spørre ham hva som lå bak i går, da han snakket så mye om eventuelle problemer for moren hans. Spørre hva som skal til for å løse situasjonen. Eventuelt for framtiden. Trenger dere å finne en annen barnevakt enn moren hans? Menn liker konkrete løsningsforslag. Alternativt kan du sitte der, være lei deg og såret over å ikke bli forstått. Skuffet over festen du gikk glipp av. Jeg regner med at du nå kommer til å sette alle piggene ut når du leser dette, men ikke ta det som et angrep på deg. For det er ikke ment slik. Jeg prøver å få deg til å innse noe her. Hvis du nekter å innse det, kommer du stadig til å komme opp i liknende situasjoner i fremtiden, og du kommer hele tiden til å sitte der og føle deg urettferdig behandlet.
☆☆☆ Skrevet 11. juli 2014 #30 Skrevet 11. juli 2014 (endret) Okei, min feil... men jeg er nok ikke galere eller mindre voksen enn mange andre her. Jeg klikka ikke, sa fra på en ordentlig måte, han fortsatte. Da fikk jeg nok. Tydeligvis ikke lov å reagere. Han ar gjort dette flere ganger, og JEG tror da at det bunner mye i at han egentlig ikke har lyst å gå. Men gjør det sånn for da blir det min feil. Så nei, blir ikke fest på hverken han eller meg i dag. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7 Det er heilt klart lov å reagere. Men det at du velger ein reaksjon som berre går ut over deg sjølv må du ta ansvar for. Mannen din er ansvarlig for sin oppførsel, og du for din. Du fortsetter i samme mønsteret her på tråden, er tydelig foruretta når du ikkje får dei svara du ønskar, men svara dine ber ikkje preg av dialog. Den der "så er alt min feil, då"-haldninga er du ikkje aleine om, du hat ho til felles med mange som sit og er fornærma fordi ting ikkje blir som ein ønskar, utan at ein faktisk har uttrykt ønska sine i klartekst. Endret 11. juli 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #31 Skrevet 11. juli 2014 Okei, min feil... men jeg er nok ikke galere eller mindre voksen enn mange andre her. Jeg klikka ikke, sa fra på en ordentlig måte, han fortsatte. Da fikk jeg nok. Tydeligvis ikke lov å reagere. Han ar gjort dette flere ganger, og JEG tror da at det bunner mye i at han egentlig ikke har lyst å gå. Men gjør det sånn for da blir det min feil. Så nei, blir ikke fest på hverken han eller meg i dag. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7 Nei, nei, da får dere bare bli hjemme da. Dere velger selv. Anonymous poster hash: 1d18b...99c
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #32 Skrevet 11. juli 2014 Greit at du ble irritert, men dette har du selv satt en stopper for. Slutt med å opphøye din mor over hans mor og ikke sett deg selv som et offer på grunn av angst. Voks opp og ta ansvar for eget liv. Anonymous poster hash: d9ad2...1d9
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #33 Skrevet 11. juli 2014 Okei, min feil... men jeg er nok ikke galere eller mindre voksen enn mange andre her. Jeg klikka ikke, sa fra på en ordentlig måte, han fortsatte. Da fikk jeg nok. Tydeligvis ikke lov å reagere. Han ar gjort dette flere ganger, og JEG tror da at det bunner mye i at han egentlig ikke har lyst å gå. Men gjør det sånn for da blir det min feil. Så nei, blir ikke fest på hverken han eller meg i dag. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7 Han kan vell dra på fest selv om du ikke vil? Anonymous poster hash: 13230...663
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #34 Skrevet 11. juli 2014 Man lever da bare en gang. Filleting! Ta deg sammen å kom deg ut. Kos deg. Anonymous poster hash: 7c185...83b
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #35 Skrevet 11. juli 2014 Du er jo skikkelig psykokjerring, en sånn alle-menns-mareritt-dame. Du må være helt umulig å leve med! Håper virkelig mannen din sto opp for seg selv og dro på festen. Anonymous poster hash: ebcf8...575
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #36 Skrevet 11. juli 2014 Du er jo skikkelig psykokjerring, en sånn alle-menns-mareritt-dame. Du må være helt umulig å leve med! Håper virkelig mannen din sto opp for seg selv og dro på festen. Anonymous poster hash: ebcf8...575 Du har vel aldri oppført deg litt 'feil' du da? Aldri overreagert, aldri vært bitchy (jo, jeg vet om én gang du har vært vært bitchy i alle fall..), aldri vært sur, barnslig eller kranglevoren? Anonymous poster hash: ac140...f29
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #37 Skrevet 11. juli 2014 For å gjøre kort prosess, han reiste på fest med en helt annen kompis enn han som skulle ha fest... jeg sitter hjemme. Syns ikke jeg overreagerte, for jeg sa det rolig til han at jev faktisk ikke orker å sitte å høre på det gnålet hans i en uke fremover. Blir sjelden lei meg og sur, men ikke lett for dere å se Men håper nå han koser seg da. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2014 #38 Skrevet 11. juli 2014 For å gjøre kort prosess, han reiste på fest med en helt annen kompis enn han som skulle ha fest... jeg sitter hjemme. Syns ikke jeg overreagerte, for jeg sa det rolig til han at jev faktisk ikke orker å sitte å høre på det gnålet hans i en uke fremover. Blir sjelden lei meg og sur, men ikke lett for dere å se Men håper nå han koser seg da. Anonymous poster hash: 03c1b...7a7 ååh.. Buhu HI.. nå må du slutte med å spille på samvittigheten til folk (mannen din). Dette har du ordna helt selv.. Anonymous poster hash: a41a8...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå