Gå til innhold

Årets sommerveske er i hus :) *bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer!

Anonymous poster hash: c96d8...68f

Ehhhh.... Bruker du ikke veske?!? Noe av det verste jeg ser er kvinner som ikke bruker veske, det er ufeminint det!

Ser for meg en "dame" som går i tights/joggebukse/baggy bukse og store hettegensere med joggesko til. Æsj.......

Anonymous poster hash: 88485...b3b

Jeg har aldri vært spesielt feminin, og går som regel i jeans med en eller annen overdel. En genser, en skjorte og av og til en hettegenser. På mine jeans er det lommer, og der har jeg god plass til min minimalistiske lommebok, en lypsyl, bilnøkkelen og løse småmynter. Hvorfor skal jeg da bruke veske?

Jaaaa okei.... Tenker bare stakkars mann, om du i det hele tatt har noen. Sorry, men slik mandige kvinnfolk er noe av det verste jeg ser.

Folk er forskjellige :)

Jeg synes at vi skal omfavne mangfoldet - det er mange måter å "gjøre" kjønn på.

Kjønnsidentitet stikker langt dypere enn en veske eller et par høyhælte sko.

Endret av MammantilNurket
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer!

Ehhhh.... Bruker du ikke veske?!? Noe av det verste jeg ser er kvinner som ikke bruker veske, det er ufeminint det!

Ser for meg en "dame" som går i tights/joggebukse/baggy bukse og store hettegensere med joggesko til. Æsj.......

Jeg har aldri vært spesielt feminin, og går som regel i jeans med en eller annen overdel. En genser, en skjorte og av og til en hettegenser. På mine jeans er det lommer, og der har jeg god plass til min minimalistiske lommebok, en lypsyl, bilnøkkelen og løse småmynter. Hvorfor skal jeg da bruke veske?

Jaaaa okei.... Tenker bare stakkars mann, om du i det hele tatt har noen. Sorry, men slik mandige kvinnfolk er noe av det verste jeg ser.

Av ren nysgjerrighet, hvordan kan 'det verste' være noe som ikke affiserer deg i det hele tatt? På hvilken måte plager det deg?

Anonymous poster hash: 33544...668

Skrevet

Synes vesken din var lekker😉 Jeg elsker vesker❤️ Her er et bilde av min nyeste veske😉

post-852711-477035_thumb.jpg

Skrevet

Herregud! hvor fjern går det ann å bli! Man, snakker virkelig ikke slik til folk, og man trenger ikke være mandig i det hele tatt om man ikke går med veske! Jeeez.. 

Bad style all the way!… 

Skrevet

Er en mandig fordi man ikke bruker veske?

Anonymous poster hash: 2873a...f12

Skrevet

Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer!Anonymous poster hash: c96d8...68f

Ser for meg en "dame" som går i tights/joggebukse/baggy bukse og store hettegensere med joggesko til. Æsj....... Anonymous poster hash: 88485...b3b

Jeg har aldri vært spesielt feminin, og går som regel i jeans med en eller annen overdel. En genser, en skjorte og av og til en hettegenser. På mine jeans er det lommer, og der har jeg god plass til min minimalistiske lommebok, en lypsyl, bilnøkkelen og løse småmynter. Hvorfor skal jeg da bruke veske?Anonymous poster hash: c96d8...68f

Jaaaa okei.... Tenker bare stakkars mann, om du i det hele tatt har noen. Sorry, men slik mandige kvinnfolk er noe av det verste jeg ser. Anonymous poster hash: 88485...b3b

Min kjønnsidentitet ligger i alle fall ikke i det å bruke veske eller ikke! Og nei, jeg ser overhodet ikke poenget med å slenge rundt med ei veske. Jeg har ikke noe å ha i ei veske! Jeg går ikke i klær uten lommer, ergo trenger jeg ikke veske. Og jo, jeg er godt gift og har flotte, modne og selvstendige barn.

Skrevet

Dere som ikke bruker veske men heller legger mynter i snekkerbuksa trengte vel ikke gå inn på denne tråden?

Synes både veske og sofa er fin jeg:-). Vite vesker kan fort bli feil, derfor har jeg ingen selv. Men denne var klassisk og fin.

Skrevet

Dere som ikke bruker veske men heller legger mynter i snekkerbuksa trengte vel ikke gå inn på denne tråden?

Synes både veske og sofa er fin jeg:-). Vite vesker kan fort bli feil, derfor har jeg ingen selv. Men denne var klassisk og fin.

Får man ikke lov til og lese tråden heller, hvis man ikke bruker veske...

Skrevet

Får man ikke lov til og lese tråden heller, hvis man ikke bruker veske...

Næææææ

Skrevet

Synes vesken din var lekker😉 Jeg elsker vesker❤️ Her er et bilde av min nyeste veske😉

Så stilig :) Gratulerer!
Skrevet

Så stilig :) Gratulerer!
Takk hehe😉
Skrevet

For meg er det enkelt - den dagen jeg skaffer meg bil, da kommer jeg også til å begynne å bruke vesker og mer høyhælte sko/støvletter igjen.

Inntil den dagen kommer blir det minimalt veskebruk og bare lave sko. Gidder ikke belaste nakken med vesker når jeg greier meg uten. Å gå mye med veske på ene skulderen belaster nakken, og på sykkel er det håpløst med veske.

Men mandig og lite drag på menn? Med min personlighet, mitt smil og øyne og min veldig så feminine timeglassfigur så er en veske det siste en mann vil savne ;)

HI - likte vesken din! :D

Likte sofaen din også, jeg :)

Anonymous poster hash: 9d454...cb6
Skrevet

Å for en god ide! En sommerveske! Hvorfor har det aldri slått meg før at jeg trenger det? Jeg er alltid på utkikk etter nye måter å rettferdiggjøre at jeg trenger en ny veske. (Overfor meg selv og visa kortet, that is)

Din var nydelig mamman til nurket :)

Skrevet

Jeg bruker heller ikke veske.

Vesker er for damer som enten ikke klarer å pynte seg på andre måter eller som har så dårlig orden på sakene sine at de ellers ikke finner lommeboka.

Anonymous poster hash: aba37...298

Skrevet

Her er min sommerveske:)

Eller.. Veske 1 av 2... Klarte ikke å bestemme meg 😂😃

post-844791-340395_thumb.jpg

Skrevet

Har ein veldig lik ei som jeg kjøpte ifjord på Ebay til mykje billigare pris.

Anonymous poster hash: a9c09...534

Skrevet

Har ein veldig lik ei som jeg kjøpte ifjord på Ebay til mykje billigare pris.

Anonymous poster hash: a9c09...534

Hvilken fjord da?  ;)

Anonymous poster hash: aba37...298

Skrevet

Er mandig kvinne jeg da:) Hater å gå med veske, men elsker å pynte meg.....mandig!

Anonymous poster hash: 54718...ac6
Skrevet

Jeg har også kjøpt meg ny veske! :)

post-593387-0-19299400-1405098502_thumb.jpg

Skrevet

Har ein veldig lik ei som jeg kjøpte ifjord på Ebay til mykje billigare pris.Anonymous poster hash: a9c09...534

Hvilken fjord da?  ;)Anonymous poster hash: aba37...298
Syntes jeg så henne oppe i Sognefjorden på vift :P

Anonymous poster hash: 29a8d...0d8

Skrevet

Kjøpte en liten orange Michael Kors veske forrige fredag! Brukt den masse allerede!! :-)

Skrevet

Så fin den var :-) flott å ta fokuset over på noe annet enn kropp. Et annet veskemerke jeg liker er My Suelly :-)

Anonymous poster hash: 40f9e...9a8

Skrevet (endret)

Jeg visste ikke at en måtte ha en egen veske på sommeren? Jeg bruker den svarte, billige, slitte veska mi året rundt. Kosta bare 99 kr, det var litt av et kupp😉

Duh, er du helt ut, eller? Sorte vesker brukes ikke om sommeren og hvite klær brukes ikke etter Labor Day (når enn det er)

Anonymous poster hash: 33544...668

Ja, jeg er helt ute når det gjelder vesker, sko, klær o.l. Har aldri interessert meg for det og bruker klær som jeg synes er fine og som er billigst mulig. For den motebevisste kvinne og mann ser jeg nok ut som et takras i klesveien. Men jeg er fornøyd selv😊 Endret av Me and my monkey
Skrevet

stilig veske! 

Anonymous poster hash: a3855...3fc
Skrevet

Kjempefin. Så på den i dag faktisk men syns det er alt for mye å bruke på en veske. Men fin var den :-)

Anonymous poster hash: 3be3a...415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...