MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 #1 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Og jeg synes den er sååå fin!! Ønsket å rette fokus bort fra pupper, rumper, cellulitter, grevinneheng og gudene vet hva. La oss vise frem sko, kjoler, stæsj og fjonge saker istedet!! Mye gøyere og mer oppløftende. Her er min sommerveske og jeg gleder meg masse til å bruke den! Endret 10. juli 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #2 Skrevet 10. juli 2014 Jeg er tydeligvis helt utenfor når det gjelder vesker!;-) Anonymous poster hash: 1b00d...1da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #3 Skrevet 10. juli 2014 Lekker! En av de veldig få hvite vesker som ikke ser horete ut. Ja, jeg er rar Kan jeg spørre hva du ga for den? Anonymous poster hash: 243fb...ac4
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #4 Skrevet 10. juli 2014 Lekker! En av de veldig få hvite vesker som ikke ser horete ut. Ja, jeg er rar Kan jeg spørre hva du ga for den? Anonymous poster hash: 243fb...ac4 Veldig enig ned deg. Den var satt ned 40% Måtte ikke ut "med mer" enn 1500.- Elsker å gjøre kupp!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. juli 2014 #5 Skrevet 10. juli 2014 Den var fin! Og du MÅTTE jo bare ha en sånn sofa!
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 10. juli 2014 Den var fin! Og du MÅTTE jo bare ha en sånn sofa!
Elsker livet Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Dette er ikke helt min gate. Har fått nye solbriller. Mannen gikk på egenhånd og kjøpte de. Han var lei av at jeg ikke klarte å skaffe meg skikkelige solbriller selv. Kunne bytte de, men tar meg ikke bryet. Solbriller er solbriller så lenge de ikke stikker seg for mye ut, gnager eller lager lyder når en går. Gidder ikke å legge ut bilde fordi jeg blir så sur når jeg prøver, dessuten ligger brillene i bilen. Jeg er nokså sikker på at det er denne modellen men mine er mørkebrune (nesten sorte) uten spetter i innfatningen. http://www.loveyewear.no/solbriller/prada_pr_16ps-2au6s1-9021 Hvilket merke er det på veska di? Jeg burde nok hatt meg en fjongere veske også, men er veldig veldig dårlig på både vesker, solbriller, belter og skjerf.
Elsker livet Skrevet 10. juli 2014 #8 Skrevet 10. juli 2014 Å nå er jeg nokså sikker på at det ikke er en den modellen, mine stenger er kraftigere.
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2014 Det er en DKNY-veske. Har en sort jeg er veldig glad i Lekre solbriller - har faktisk en Prada-brille selv. Godt kjøp! Jeg har hatt min i ti år.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #10 Skrevet 10. juli 2014 Den var fin! Og du MÅTTE jo bare ha en sånn sofa! Fnis:P hva synes egentlig Nurkets far om blomsterhelvetet? Anonymous poster hash: 243fb...ac4
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2014 (endret) Den var fin! Og du MÅTTE jo bare ha en sånn sofa! Fnis:P hva synes egentlig Nurkets far om blomsterhelvetet? Anonymous poster hash: 243fb...ac4 Jeg kjøpte sofaen til min leilighet før vi flyttet sammen Nurkets far er i beste fall ambivalent til blomsterhelvetet og ser frem til at den ødelegges av barn/katt slik at denkanbyttes ut Endret 10. juli 2014 av MammantilNurket
Mrs. Kaizer Skrevet 10. juli 2014 #12 Skrevet 10. juli 2014 Jeg visste ikke at en måtte ha en egen veske på sommeren? Jeg bruker den svarte, billige, slitte veska mi året rundt. Kosta bare 99 kr, det var litt av et kupp😉
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #13 Skrevet 10. juli 2014 Ååååååå, nå har jeg endelig skjønt hver du er Anonymous poster hash: 2dd77...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #14 Skrevet 10. juli 2014 Jeg visste ikke at en måtte ha en egen veske på sommeren? Jeg bruker den svarte, billige, slitte veska mi året rundt. Kosta bare 99 kr, det var litt av et kupp😉 Duh, er du helt ut, eller? Sorte vesker brukes ikke om sommeren og hvite klær brukes ikke etter Labor Day (når enn det er) Anonymous poster hash: 33544...668
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #15 Skrevet 10. juli 2014 Får ikke til å legge til bilde. Men har bestilt Michael kors shoppingbag, Michael kors lommebok, endel dyre topper og skjørt. Alt kommer forhåpentligvis i posten i morgen. Ikke sunt å gå inn på zalando sine sider, da ble det shopping for nesten 10.000 kr. Mor gleder seg til pakke. Anonymous poster hash: 88485...b3b
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #16 Skrevet 10. juli 2014 Ååååååå, nå har jeg endelig skjønt hver du er Anonymous poster hash: 2dd77...a1f Jeg vet nesten ikke om jeg tør spørre, men hvem ... ?
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #17 Skrevet 10. juli 2014 Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer! Anonymous poster hash: c96d8...68f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #18 Skrevet 10. juli 2014 Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer! Anonymous poster hash: c96d8...68f Ehhhh.... Bruker du ikke veske?!? Noe av det verste jeg ser er kvinner som ikke bruker veske, det er ufeminint det! Ser for meg en "dame" som går i tights/joggebukse/baggy bukse og store hettegensere med joggesko til. Æsj....... Anonymous poster hash: 88485...b3b
Elsker livet Skrevet 10. juli 2014 #19 Skrevet 10. juli 2014 Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer! Anonymous poster hash: c96d8...68f Det er ikke så mange tightser som kommer med lommer. Må ofte be barna om bære nøkler, bankkort og mobil når vi er på butikken.
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #20 Skrevet 10. juli 2014 Man MÅ ikke ha en sommerveske, men jeg synes det er grådig stas
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #21 Skrevet 10. juli 2014 Ååååååå, nå har jeg endelig skjønt hver du er Anonymous poster hash: 2dd77...a1f Jeg vet nesten ikke om jeg tør spørre, men hvem ... ? Kan si det når vi møtes Anonymous poster hash: 2dd77...a1f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #22 Skrevet 10. juli 2014 Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer! Anonymous poster hash: c96d8...68f Ehhhh.... Bruker du ikke veske?!? Noe av det verste jeg ser er kvinner som ikke bruker veske, det er ufeminint det! Ser for meg en "dame" som går i tights/joggebukse/baggy bukse og store hettegensere med joggesko til. Æsj....... Anonymous poster hash: 88485...b3b Jeg har aldri vært spesielt feminin, og går som regel i jeans med en eller annen overdel. En genser, en skjorte og av og til en hettegenser. På mine jeans er det lommer, og der har jeg god plass til min minimalistiske lommebok, en lypsyl, bilnøkkelen og løse småmynter. Hvorfor skal jeg da bruke veske? Anonymous poster hash: c96d8...68f
Hønemor30 Skrevet 10. juli 2014 #23 Skrevet 10. juli 2014 Den var fin! Og du MÅTTE jo bare ha en sånn sofa! Fnis:P hva synes egentlig Nurkets far om blomsterhelvetet? Anonymous poster hash: 243fb...ac4 Jeg kjøpte sofaen til min leilighet før vi flyttet sammen Nurkets far er i beste fall ambivalent til blomsterhelvetet og ser frem til at den ødelegges av barn/katt slik at denkanbyttes ut Han er altså ikke klar over at det finnes sofatrekk å få kjøpt? hehe
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #24 Skrevet 10. juli 2014 Ååååååå, nå har jeg endelig skjønt hver du er Anonymous poster hash: 2dd77...a1f Jeg vet nesten ikke om jeg tør spørre, men hvem ... ? Kan si det når vi møtes Anonymous poster hash: 2dd77...a1f Så gøy
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2014 #25 Skrevet 10. juli 2014 Visste ikke at man måtte ha sommerveske o det hele tatt, jeg. Hva skal jeg bruke en sommerveske til? Jeg har da lommer! Anonymous poster hash: c96d8...68f Ehhhh.... Bruker du ikke veske?!? Noe av det verste jeg ser er kvinner som ikke bruker veske, det er ufeminint det! Ser for meg en "dame" som går i tights/joggebukse/baggy bukse og store hettegensere med joggesko til. Æsj....... Anonymous poster hash: 88485...b3b Jeg har aldri vært spesielt feminin, og går som regel i jeans med en eller annen overdel. En genser, en skjorte og av og til en hettegenser. På mine jeans er det lommer, og der har jeg god plass til min minimalistiske lommebok, en lypsyl, bilnøkkelen og løse småmynter. Hvorfor skal jeg da bruke veske? Anonymous poster hash: c96d8...68f Jaaaa okei.... Tenker bare stakkars mann, om du i det hele tatt har noen. Sorry, men slik mandige kvinnfolk er noe av det verste jeg ser. Anonymous poster hash: 88485...b3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå