Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #26 Skrevet 9. juli 2014 Inngen!! Det er viktigst og være sunn/frisk og tilfreds med seg selv Anonymous poster hash: c2dd9...15b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #27 Skrevet 9. juli 2014 Tynn , nok av tykke kjente som aldri når opp selv med et pent ansikt når kroppen er fleskete. Vis meg den skuespilleren som er tykk dog søt som er av de best betalte. Anonymous poster hash: ab0a2...db6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #28 Skrevet 9. juli 2014 Vel, jeg har lenge strevd etter perfekt kropp. til jeg ble "voksen". Nå trener jeg og prøver og holde meg i form,- for helsa sin del. Men pga at jeg er glad i god mat og drikke, så har jeg, til tross for mye trening, litt "til overs". Men i perioder (oppkjøring til halvmarathon/10k og liknende) så der jeg jo at ting skjer. Jeg går noen kilo ned i vekt, for da er jeg påpasselig i matveien, for prestasjonene sin del. Ikke bare på løpsdagen, men under opptreninga. Min vekt kan da gå ned med 5kilo. Ikke mye på en kropp på 180, men nok. Da blir brystkassa "mager"; jeg ser ribbena og kragebenene blir litt for utstikkende. I tillegg blir linjene i ansiktet litt mer tydelig og jeg ser eldre ut. TYDELIG eldre ut! Alikevel så er låra like brede og slappe og grevinnehenget minker ikke en millimeter! På grunn av dette så ser jeg at for MEG er litt lubben og et pent ansikt bedre enn motsatt. Selv om kroppen hadde blitt finere, mindre på "rette stedene" altså, men ansiktet fortsatt ble "eldre" ved vektnedgang, så hadde jeg ikke funnet det verdt det over tid. Man kan jo være lubben og veldig sunn/god form! For antar HI her snakker om rund i kantene og ikke fedme! Der kommer jo som nevnt, helseaspektet inn. Da ville jeg heller sett eldre ut i ansiktet, men vært "ung inni".... Anonymous poster hash: 5a27a...d18
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #29 Skrevet 9. juli 2014 Tror de fleste menn ser på kropp først, men det er jo ulikt hva de liker. Så lenge du ikke er kjempekjukk så er det flere som liker litt lubben enn radmager uten former. Du som er pen har jo alle muligheter til å bli "perfekt" om du bare går ned noen kilo.. Anonymous poster hash: 4edfa...930 Det er utrolig mange som ikke klarer å gå ned, og lubben, hva er det? 15-20 kg for mye? Altså ikke normal BMI. Normal BMI vil jo tilsi slank. Anonymous poster hash: 23088...26c Normal BMI er ikke lik slank. Jeg har en bmi på rundt 23. Overhode ikke mye slank. Jeg er lubben, men arbeider med saken. Anonymous poster hash: 4d36e...8b4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #31 Skrevet 9. juli 2014 Ville faktisk foretrukket mindre pen men med slank, veltrent kropp. Det er jo bedre for helsa, som er viktigere enn det estetiske (og utseende forfaller jo). Jeg har et pent og søtt ansikt, men er ikke spesielt fornøyd med kroppen. En gang sa en til meg at jeg var vakker fra halsen og opp... Anonymous poster hash: 8e529...2bf
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #32 Skrevet 9. juli 2014 Vel, vi får vel definere hva tynn betyr og lubben...-for meg er tynn=undervektig=usunn/lite pent, slank=normalvektig=sunn/pent, lubben=litt overvektig=usunn/lite pent, feit=kraftig overvektig=skikkelig usunn/lite pent Anonymous poster hash: b9e2b...54b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #33 Skrevet 9. juli 2014 For en totalt uviktig problemstilling. Anonymous poster hash: 9bf8e...98f
PrinsesseHengepupp Skrevet 9. juli 2014 #34 Skrevet 9. juli 2014 Viktigst? God helse, fin personlighet, et åpent sinn, en solid dose selvtillit, humor and so on. Tynn og/eller pen kommer laaaaangt ned på lista.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #35 Skrevet 9. juli 2014 Vi menn som har levd mer en 20 år ser etter så mye mer en utseende. Det som er spennende er hva som er inni pakken. Selvsagt er det ofte innpakningspapiret som gir deg lyst til å pakke opp. Men med litt livserfaring vet en at det ikke er alltid den pakken med det fineste papiret som har det fineste innholdet Anonymous poster hash: 81c24...7f0
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 9. juli 2014 #36 Skrevet 9. juli 2014 Jeg vil heller være vakker og tykk, enn å være slank men stygg.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #37 Skrevet 9. juli 2014 Vi menn som har levd mer en 20 år ser etter så mye mer en utseende. Det som er spennende er hva som er inni pakken. Selvsagt er det ofte innpakningspapiret som gir deg lyst til å pakke opp. Men med litt livserfaring vet en at det ikke er alltid den pakken med det fineste papiret som har det fineste innholdet Anonymous poster hash: 81c24...7f0 Flotte ord! Men veldig tomme ord. Det merker man når man går ut etter å ha slanket vekk 16! kilo. Mannfolk er mye mer opptatt av utseende enn av personlighet. Beklager, men det er min erfaring. Anonymous poster hash: 391d3...970
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #39 Skrevet 9. juli 2014 Jeg har enda ikke sett noen jeg karakteriserer som pen hvis de er overvektige. Da regner jeg overvekt fra ca BMI på 25 for vanlige folk som ikke er toppidretsutøvere. Du trenger ikke være syltynn for å være pen, men overvekt ødlegger det meste. Anonymous poster hash: 90b6f...26a
Natti11 Skrevet 9. juli 2014 #40 Skrevet 9. juli 2014 Alle er vakker på sin måte , så svarer sunn jeg i stedet for tynn..
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #41 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er feit og normalt pen. Steller meg så godt jeg klarer, tar sol, trener osv. Ser nok ut som en sunn feiting, men like fullt altfor stor. Har mann og barn, ønsker meg ikke noen ny mann. Min mann er fornøyd nok i ekteskapet. Jeg får til og med komplimenter på byen og andre steder -av begge kjønn! Så jeg tror man fint kan være mindre pen og/eller mindre slank, men ved å te seg skikkelig, stelle og kle seg ordentlig og sist men ikke minst oppføre seg ordentlig, vil de aller fleste like og respektere deg for den du er! Kjenner jeg er glad for å være over 20 gitt. Før trodde jeg nemlig folk brød seg mest om slike ubetydelige ting Anonymous poster hash: 86680...678
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #42 Skrevet 9. juli 2014 Inngen!! Det er viktigst og være sunn/frisk og tilfreds med seg selv Anonymous poster hash: c2dd9...15b Joda enig med deg, men nå er det ikke det det spørres om her Anonymous poster hash: f9286...ab4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #43 Skrevet 9. juli 2014 Vel. Jeg ble mobbet hele oppveksten fordi jeg var stygg, og det resulterte i spiseforstyrrelser fordi jeg fant ut at når jeg hadde et stygt fjes som jeg ikke kunne gjøre noe med, kunne jeg ihvertfall endre kroppen.. Jeg er 163 og begynte å slanke meg da jeg var 49 kg i frykt for å bikke 50. Var nede i 42 kg på kort tid.. Er fortsatt stygg, men lubben nå. Kan ikke endre fjeset... Ergo må jeg slanke meg. Anonymous poster hash: 1c01d...806
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #44 Skrevet 9. juli 2014 Spurte mannen og han sa pen og lubben. Helst med litt pupper og en rumpe som gir litt cushion for the pushing. Om det er slik det skrives. Man trenger ikke å ha dårlig helse selv om man er lubben. Hilsen normalvektig, pen og med former Anonymous poster hash: 1f9b8...f86
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #45 Skrevet 9. juli 2014 Tynn , nok av tykke kjente som aldri når opp selv med et pent ansikt når kroppen er fleskete. Vis meg den skuespilleren som er tykk dog søt som er av de best betalte. Anonymous poster hash: ab0a2...db6 Bridget Jones ;p? Anonymous poster hash: c25ee...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #46 Skrevet 9. juli 2014 Melissa McCarthy og Kirsty Alley er to feite skuespillere som tjener grovt. Og førstnevnte er jo knallsøt! Anonymous poster hash: 78cd7...49b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #47 Skrevet 9. juli 2014 Vel. Jeg ble mobbet hele oppveksten fordi jeg var stygg, og det resulterte i spiseforstyrrelser fordi jeg fant ut at når jeg hadde et stygt fjes som jeg ikke kunne gjøre noe med, kunne jeg ihvertfall endre kroppen.. Jeg er 163 og begynte å slanke meg da jeg var 49 kg i frykt for å bikke 50. Var nede i 42 kg på kort tid.. Er fortsatt stygg, men lubben nå. Kan ikke endre fjeset... Ergo må jeg slanke meg. Anonymous poster hash: 1c01d...806 Å, nå fikk jeg vondt.... Du er helt sikkert mye søtere enn du selv tror. Selvsikkerhet, varme, stemme og blikk er noe av det som kan gjøre noen ordentlig vakre selv om de objektivt sett kanskje ikke er spesielt pene. Forsøk å ta tak i spiseforstyrrelsen din. Anonymous poster hash: c25ee...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #48 Skrevet 9. juli 2014 Bridget Jones er en char , ikke skuespiller. Rene Zellweger er ikke i toppen og hun er normalt tynn som en strek. Hun la på seg fordi Miss Jones skulle være chubby... Dog ikke engang pen i ansiktet. Anonymous poster hash: ab0a2...db6
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #49 Skrevet 9. juli 2014 Tynn! Heller god helse og slank, enn pen og dårlig helse gitt... Anonymous poster hash: 23088...26c Tjukkere lever faktisk lenger Lav kroppsvekt er ikke ensbetydende med god helse. Anonymous poster hash: 59400...d99
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #50 Skrevet 9. juli 2014 For meg er det viktigst å være pen. Jeg har alltid vært litt rund, men har fått mye oppmerksomhet likevel Anonymous poster hash: 59400...d99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå