Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #1 Skrevet 9. juli 2014 Vakker og lubben, eller litt mindre heldig med utseende og flott (hvertfall ok kropp)? Jeg er selvfølgelig lubben men pen… tror ikke det er det beste rett og slett.. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 70a01...7ab
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #2 Skrevet 9. juli 2014 Hvis jeg må velge....pen. Tynn og stygg er ikke akkuratt noe særlig Anonymous poster hash: bf629...15b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #3 Skrevet 9. juli 2014 Vakker og lubben Anonymous poster hash: 78cd7...49b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #4 Skrevet 9. juli 2014 Tynn! Heller god helse og slank, enn pen og dårlig helse gitt... Anonymous poster hash: 23088...26c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #5 Skrevet 9. juli 2014 Man må være slank for å kunne være pen. Anonymous poster hash: 391d3...970
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #6 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er lubben og mindre pen. Går ned i vekt nå. Da blir jeg i det minste litt tynnere.... Anonymous poster hash: f8a79...e4f
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #7 Skrevet 9. juli 2014 Tror at hvis du har en ræva personlighet spiller utseende liten rolle. Folk går ikke rundt og måler deg etter om du er stygg som nøkken i ansiktet med en smashing kropp eller motsatt. Sjarm og godhet kommer man langt med. Anonymous poster hash: 885b3...e2c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #8 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er og lubben å pen, og på meg virker det absolutt som om at det er å foretrekke. Anonymous poster hash: ee5b9...c15
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #9 Skrevet 9. juli 2014 Vakker og lubben hjelper lite å ha en tynn kropp om man ser for jævelig ut Anonymous poster hash: 363df...a87
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #10 Skrevet 9. juli 2014 Tror de fleste menn ser på kropp først, men det er jo ulikt hva de liker. Så lenge du ikke er kjempekjukk så er det flere som liker litt lubben enn radmager uten former. Du som er pen har jo alle muligheter til å bli "perfekt" om du bare går ned noen kilo.. Anonymous poster hash: 4edfa...930
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. juli 2014 #11 Skrevet 9. juli 2014 Ansiktet er jo det første folk ser, og det kan man ikke gjemme bort. Så jeg ville heller hatt et vakkert ansikt og en litt mindre fin kropp enn motsatt.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #12 Skrevet 9. juli 2014 Er også temmelig fyldig og ok utseende. Tror også det hadde vært bedre å være tynn og mindre pen. Mange modeller som ikke er så pene, de er mer spesielle. Anonymous poster hash: 9dcec...263
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #13 Skrevet 9. juli 2014 Tror de fleste menn ser på kropp først, men det er jo ulikt hva de liker. Så lenge du ikke er kjempekjukk så er det flere som liker litt lubben enn radmager uten former. Du som er pen har jo alle muligheter til å bli "perfekt" om du bare går ned noen kilo.. Anonymous poster hash: 4edfa...930 Det er utrolig mange som ikke klarer å gå ned, og lubben, hva er det? 15-20 kg for mye? Altså ikke normal BMI. Normal BMI vil jo tilsi slank. Anonymous poster hash: 23088...26c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #14 Skrevet 9. juli 2014 Tynn! Heller god helse og slank, enn pen og dårlig helse gitt... Anonymous poster hash: 23088...26c Lubben betyr til opplysning ikke dårlig helse! Mange har seks- syv kilo til overs og er langt sunnere og sprekere enn tynne mennesker. Tynne mennesker kan ha store fettsamlinger rundt indre organer. Anonymous poster hash: c25ee...9a0
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #15 Skrevet 9. juli 2014 Hi her Går absolutt an å være pen selv om man er lubben.. Ok… jeg er nok 10-15 kilo for mye, mulig jeg av og til klarer å skjule noen av disse ekstra kiloene Så BMI en kunne jo absolutt vært bedre.. Kanskje det til syvende og sist er min selvfølelse det er noe galt med da Sjarm og personlighet har jeg også når jeg skrur den på Anonymous poster hash: 70a01...7ab
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #17 Skrevet 9. juli 2014 Er man lubben når man er 6-7 kg overvektig? Hvilken grense måles de fra? BMI 18 eller BMI 22? Når har man gått fra slank til overvektig? Har aldri forstått den der.. Jeg kan variere mellom 7 kg, aldri lubben såvidt jeg vet.. Anonymous poster hash: ee296...5a9
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #18 Skrevet 9. juli 2014 Tror at hvis du har en ræva personlighet spiller utseende liten rolle. Folk går ikke rundt og måler deg etter om du er stygg som nøkken i ansiktet med en smashing kropp eller motsatt. Sjarm og godhet kommer man langt med. Anonymous poster hash: 885b3...e2c Folk legger merke til stygge mennesker jo. Pene også. Anonymous poster hash: 8dcf7...48c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #19 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er middels pen, og er nå 20 kg overvektig. Og nå er det ikke mange menn som vil ha meg. Jeg er ikke pen nok til at de vil akseptere overvekten. Men da jeg er slank, så er jeg pen nok fordi jeg har en fin kropp. Så har jeg vel og bedre utstråling da jeg er slank. Anonymous poster hash: 540c7...ca6
*Nøtta* Skrevet 9. juli 2014 #20 Skrevet 9. juli 2014 Lubben og pen. Husker spesielt en gang på et kjøpesenter jeg såg ei dame med DEN råflotte bodyen. Hun gikk foran meg og jeg måtte følge rumpen hennes med blikket- den var smashing! Og neida, jeg er ikke verken homofil eller bi, men den kroppen var MEGET flott! Laaange ben, nydelig rumpe, perfekte runde hofter under en smal midje... Men så snudde hun seg... jeg kunne blitt mørkeredd av mindre. Seriøst! Tenna på tørk, masse kviser (stakkar), og nesen var skjev. Jada, sikkert ikke fint av meg å si dette, men det var nå engang det jeg tenkte.
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #21 Skrevet 9. juli 2014 Jeg er middels pen, og er nå 20 kg overvektig. Og nå er det ikke mange menn som vil ha meg. Jeg er ikke pen nok til at de vil akseptere overvekten. Men da jeg er slank, så er jeg pen nok fordi jeg har en fin kropp. Så har jeg vel og bedre utstråling da jeg er slank. Anonymous poster hash: 540c7...ca6 Den siste steningen din summerer vcel opp npokså godt. Jeg har ikke problemer med manglende mannlig interesse selv om jeg er for tung og sikkert ikke mer enn "middels pen" som du sier. Men siden jeg ikke ser på noen av dem som ødeleggende problemer opplever jeg meg som attraktiv og da gjør andre det osgå. Anonymous poster hash: c4f37...03d
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #22 Skrevet 9. juli 2014 Definitivt pen og litt lubben, for ALLE klarer å gå ned noen kilo hvis de legger viljestyrken til! Er man tynn, men likevel ikke fullt så heldig med utseende, så er det lite man får gjort med det bortsett fra sminke! Så sant man ikke opererer seg til et tilfredsstillende utseende, men hvem gidd det lissom? Anonymous poster hash: f9286...ab4
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #23 Skrevet 9. juli 2014 Jeg synes selv pen og lubben er det beste. Jeg har noen ganger sett på før og etter bilder av jenter som har slanket seg mye, og synes noen faktisk kler litt mer kjøtt på beinet. Jeg er selv overvektig, men har vel et relativt ok ansikt. Jeg har aldri hatt problemer med det motsatte kjønn, så jeg tror ikke det nødvendigvis er sånn at de fleste gutter går etter kropp og ikke ansikt/personlighet. Har man et pent ansikt, kan man jo også slanke seg, er man mindre pen, er det vanskeligere å gjøre noe med. Anonymous poster hash: ac235...74c
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #24 Skrevet 9. juli 2014 Haha, hadde valgt å være lubben og pen, for så å slanke meg Anonymous poster hash: 5b658...405
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2014 #25 Skrevet 9. juli 2014 Hjelper ikke å være tynn hvis man ikke har et pent ansikt. Så lubben og pen er mitt svar! Anonymous poster hash: 70f0d...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå