Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #26 Skrevet 8. juli 2014 Jeg likte ikke materialvalgene, panel i alle rom og heller ikke gulvet. Men det er smak og behag. Veldig deilig med nytt hus en kan flytte rett inn i. Anonymous poster hash: d0568...1ad
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #27 Skrevet 8. juli 2014 Likte ikke at det var smartpanel over alt. Det vil si at du om noen år med stor sansynlighet vil plate alle veggene på ny. Jeg hadde vudert å droppet huset alene pga. smartpanel. Ser ut som det er brukt plater på badet også. Hvorfor skal folk alltid gå for de billige løsningene? Beklager å måtte si det, men for meg blir dette bare feil. Anonymous poster hash: 60942...fec
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #28 Skrevet 8. juli 2014 PS. Det er DU som skal like huset, ikke en gjeng med forummedlemmer. Liker du det, så gå for det Anonymous poster hash: 60942...fec
Monica Skrevet 8. juli 2014 #29 Skrevet 8. juli 2014 Synes dette huset var stort og fint. Og deilig når det er nytt, og man bare kan flytte rett inn.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #30 Skrevet 8. juli 2014 Man får endel for pengene når man aksepterer å bo i gokk ser jeg... Men skulle jeg nå først bosatt meg i gokk ville jeg etterstrebet å få litt luft rundt meg, dette var voldsomt tett-i-tett! Anonymous poster hash: 98549...dd0
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #31 Skrevet 8. juli 2014 Synes huset var fint. Så lenge det finnes en skjermet uteplass hadde jeg lett virdert det. Men liker skjermet uteplass, eller mulighet for å skjerme selv vha levegg/planter/ trær etc. Anonymous poster hash: c8b28...a2d
sug lut Skrevet 8. juli 2014 #33 Skrevet 8. juli 2014 Fint hus, men jeg er visst den eneste i verden som ikke liker åpen kjøkkenløsning - jeg vil ha vegg til kjøkkenet. Og så vil jeg ikke ha naboer. Vi er minst to. Jeg vil heller ikke ha åpen kjøkkenløsning og vil ha naboene så langt unna at jeg ikke ser dem eller husene fra hagen. Mulig jeg er sær. Anonymous poster hash: 55c91...acc Jeg velger å mene at det er normalen og de andre er avvikerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå