Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? U/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hus synes nå jeg.

Skrevet

rå lekkert, men mal nå huset ;p

Anonymous poster hash: b303b...88b
Skrevet

Veldig koselig innvendig :) tror kanskje jeg også ville ønsket å male utvendig ;)

Skrevet

Hehe, har ikke kjøpt det men vurderer ;)

Hi

Anonymous poster hash: 8d363...76b

Skrevet

Kjempefint hus, men hadde aldri betalt 3,5 for et hus i nes.

Anonymous poster hash: 2d62c...697

Skrevet

Veldig kjedelig, men sikkert ok for dem som liker å ha helt likt hus som alle naboene og ikke har behov for privatliv ute.

Rart å gå gjennom vaskerommet for å komme fra garasjen og inn. Personlig misliker jeg åpen kjøkkenløsning og det er dumt å ha loftsstua i direkte tilknytning til foreldresoverommet.

Det er jo nytt og ser ikke slitent ut, en mangler etter min mening totalt sjarm og særpreg.

Anonymous poster hash: 55c91...acc
Skrevet

Fint inni og godt med mange soverom, men litt kjedelig utseende fra utsiden.

Skrevet

Der faren min bor er det nærmest kamp om å ha det flotteste huset, og den fineste tomta. Så jeg synes det var praktisk at alt er likt.
Veldig praktisk med inngang til vaskerom fra garasje etter min mening!

Anonymous poster hash: 8d479...c9b
Skrevet

Fryktelig kjedlig og lite.

Anonymous poster hash: 85d53...b26

Skrevet

Setter så stor pris på alle svar, så jeg kan vurdere mitt valg.

Takk så mye :)

Hi

Anonymous poster hash: 8d363...76b

Gjest Pusikatt
Skrevet

Syns huset er fint, jeg!

Likte kjøkkenet og de lyse flatene.

Skrevet

Jeg kjenner tilfeldigvis hun som er megleren. Jaja, verden er liten. : )

Anonymous poster hash: d628f...b31
Skrevet

Fint inni, ikke utenfor

Anonymous poster hash: abcef...0c0

Skrevet

Fint hus, men jeg er visst den eneste i verden som ikke liker åpen kjøkkenløsning - jeg vil ha vegg til kjøkkenet. Og så vil jeg ikke ha naboer.

Skrevet

Kjempefint og sykt billig :o Wow!

Her hadde tilsvarende hus kostet det dobbelte..

Anonymous poster hash: 29f35...2dd

Skrevet

Fint hus, men jeg er visst den eneste i verden som ikke liker åpen kjøkkenløsning - jeg vil ha vegg til kjøkkenet. Og så vil jeg ikke ha naboer.

Akkurat sistnevnte er et umulig ønske...

Skrevet

Jeg syns det er trist at mange er så forferdelig kresne og kravstore. Syns huset var kjempefint jeg! Om du ikke har bruk for 5 soverom så hadde jeg revet ned den veggen i stua nede, så stua blir enda større. For den så en tanke liten ut! Det var det eneste jeg kunne ønske å gjort om på :) syns det virker som en god planløsning også ift døren fra garasjen og inn. Superpraktisk! Kjempesmart at huset er i to fulle etg uten skråtak for da får du utnyttet plassen maksimalt! Syns det ser ut som et idyllisk sted. Har vært der en gang selv, og det ligger landlig samtidig som at det ikke er altfor langt til byen.

Ang farge utvendig så er jo huset nytt. Syns det er teit å henge seg opp i slikt. Huset skal jo selvfølgelig males. Da kan du jo velge farge og alt. Så kjekt! Jeg syns ihvertfall det var et fint hus til en "rimelig" penge :)

Anonymous poster hash: 1448d...187

Skrevet

Men i all verden, hvordan bor du til da?

På gård, eller langt inni skogen?

Jeg elsker åpen kjøkkenløsning, og naboer MÅ jeg bare ha. Hadde vært livredd om jeg bodde midt uti ødemarka for meg selv ;)

Skrevet

Akkurat sistnevnte er et umulig ønske...

Jeg vet dessverre det, men i dette huset var de fryktelig tett på.

Skrevet

Men i all verden, hvordan bor du til da?

På gård, eller langt inni skogen?

Jeg elsker åpen kjøkkenløsning, og naboer MÅ jeg bare ha. Hadde vært livredd om jeg bodde midt uti ødemarka for meg selv ;)

Om du hadde bodd på gard eller midt ute i ødemarken ville du like fullt hadd naboer...

Skrevet

God planløsning, arealet er godt utnyttet.

Veldig nært naboene. Var kun det ene bildet av huset utvendig, så virker som de ikke har lyst til å vise frem resten.

Billig og alt er jo nytt, og det er jo veldig kjekt.

Anonymous poster hash: d3479...8e6

Skrevet

Pros:

- utrolig billig for et nytt hus

- fin utsikt

- adkomst til garasje uten å gå ut (flott på en kald morgen)

Cons:

- jeg synes det er satt av for lite plass til husets hjerte; kjøkken og stue.

- veldig trangt mellom husene

- smartpanel over alt

Skrevet

likte huset jeg :) 

Ift planløsning, ville jeg hatt en dør utenfra og inn i garasjen. 

Vi bygget nettopp og skulle da lage carport, vi ombestemte oss underveis og kledde den igjen slik at vi fikk garasje med direkte inngang til vaskerom. 

AV en eller annen idiot grunn kom jeg ikke på at det var lurt med ei dør inn utenfra, itillegg til porten   :-p

Anonymous poster hash: 65bcb...ac6
Skrevet

Vi er minst to.

Jeg vil heller ikke ha åpen kjøkkenløsning og vil ha naboene så langt unna at jeg ikke ser dem eller husene fra hagen. Mulig jeg er sær.

Anonymous poster hash: 55c91...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...