Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #26 Skrevet 8. juli 2014 Myggpikk? Anonymous poster hash: f482b...a1a
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #27 Skrevet 8. juli 2014 Man er da glad i mennesket, ikke pikken? Hvis pikken er det eneste som betyr noe for deg så finn deg en pikk som passer deg. Hvis det er mannen som pikken henger på som er viktig så håper jeg du er glad i han du er sammen med og klarer å vente fordi det er viktigere for deg å være sammen med en du har følelser for enn bare en pikk. Anonymous poster hash: 0a771...7d1
Englenemine Skrevet 8. juli 2014 #28 Skrevet 8. juli 2014 Vil gjerne også smake melken før jeg kjøper kua.
CaptainHindsight Skrevet 8. juli 2014 #29 Skrevet 8. juli 2014 Der hadde jeg løpt langt og fort, gitt. Voksne mennesker som opphøyer sex på den måten har forestillinger jeg gjerne gir høyrearmen for å slippe å ha et forhold til. På hvilken måte da? Mannen min var jomfru da vi møttes (men for han var ikke ekteskap så viktig) og han har da ingen forestillinger annet enn at han ikke tenner på folk han ikke elsker. Hva er galt med det? Forstår ikke denne sykeliggjøringen av andres tanker og følelser.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #30 Skrevet 8. juli 2014 http://www.tv2.no/a/5690953 Tror jeg hadde vært litt skeptisk ja... Liker han sex? Anonymous poster hash: e65c9...c19
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #31 Skrevet 8. juli 2014 Han har ikke mikropenis, har jo sett han naken. Og han har null problemer med å bli tent, han går rundt med halvkram konstant i nærheten av meg. Men han er religiøs og vil ikke bygge et forhold på det fysiske, vil derfor vente. Han har ikke ordrett sagt at han vil gifte seg først, men han vil vente en god stund for at vi skal komme nærmest mulig hverandre på andre måter først. Han er ikke slik som ikke liker sex heller, vi snakker jo om det, og det er veldig tydelig at han har lyst på det. Hi Anonymous poster hash: b38d4...66f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #32 Skrevet 8. juli 2014 Hvis ikke han har sagt han vil vente til han er gift er det jo ikke noe problem! Gjør jo ikke noe å vente litt, skjønner han på den, bedre å få bedre kontakt å bli bedre kjent. Saken er jo noe HELT annet hvis han ikke har sagt det ordrett.. Herregud.. Anonymous poster hash: f49b3...b5c
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #33 Skrevet 8. juli 2014 I dagens samfunn er normen at sex ofte er en del av forholdet svært tidlig, om det så har kommet så langt at man er i et forhold i det hele tatt. Verden er på mange måter sexifisert, og sex tas veldig lett på. Så jeg synes forsåvidt at det er litt flott med mennesker som skyver vekta litt den andre veien jeg da Bare for å kommentere noen av de svarene du har fått: Uavhengig av om man vil vente med sex til man er gift eller ikke, så har jeg alltid stusset litt på det utsagnet om at man må ha sex for å se om man passer sammen.. "Tenk hvis" er en frase de ofte kommer med, og maler det ene bildet verre enn det andre. Hvis man er to mennesker som er verdsetter hverandres egenskaper og kvaliteter, som har det gøyt og trives sammen, som elsker hverandre og har et forhold fylt med lidenskap, tillit, ærlighet, trygghet og åpenhet. Hvorfor må sex være en fiks ferdig pakke som enten kvalifiserer til at man passer sammen eller ikke? Sex, som alle andre ting i et forhold, handler jo mye om å lære hverandre å kjenne, hva den andre setter pris på og liker. Det er en prosess, en fin og pirrende en for sådan, der man danner mye av intimiteten i et forhold. Så den tanken om at man må teste for å sjekke om man passer sammen eller ikke, den når ikke helt inn hos meg! til hi: Alle mennesker har verdier. Vi setter dem høyt og de gir oss en identitet. Siden de er så grunnleggende i oss, så er det viktig å gi respekt og rom for hverandres verdier. Du er den eneste som kan svare på om du fullt ut vil kunne klare å respektere hans verdi av å vente med sex til ekteskapet. Dere vil begge trenge forståelse, og tålmodighet med hverandre. Men det er ingenting som tilsier at dere ikke skal klare det hvis dere ønsker! Anonymous poster hash: 7eae3...51e
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #34 Skrevet 8. juli 2014 Hva i svarte er vitsen med å vente? Jeg hadde løpt som Forrest Gump hvis en mann hadde sagt noe sånt til meg. Anonymous poster hash: 13031...323 Haha :-) Men du vet, Forrest Gump løp ikke særlig fort, bare veldig, veldig langt og lenge ;-) Jeg ville spint opp plenen i akselerasjonen - og så ville jeg gjort som Forrest Gump. :-) Anonymous poster hash: 63972...30d
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. juli 2014 #35 Skrevet 8. juli 2014 I dagens samfunn er normen at sex ofte er en del av forholdet svært tidlig, om det så har kommet så langt at man er i et forhold i det hele tatt. Verden er på mange måter sexifisert, og sex tas veldig lett på. Så jeg synes forsåvidt at det er litt flott med mennesker som skyver vekta litt den andre veien jeg da Bare for å kommentere noen av de svarene du har fått: Uavhengig av om man vil vente med sex til man er gift eller ikke, så har jeg alltid stusset litt på det utsagnet om at man må ha sex for å se om man passer sammen.. "Tenk hvis" er en frase de ofte kommer med, og maler det ene bildet verre enn det andre. Hvis man er to mennesker som er verdsetter hverandres egenskaper og kvaliteter, som har det gøyt og trives sammen, som elsker hverandre og har et forhold fylt med lidenskap, tillit, ærlighet, trygghet og åpenhet. Hvorfor må sex være en fiks ferdig pakke som enten kvalifiserer til at man passer sammen eller ikke? Sex, som alle andre ting i et forhold, handler jo mye om å lære hverandre å kjenne, hva den andre setter pris på og liker. Det er en prosess, en fin og pirrende en for sådan, der man danner mye av intimiteten i et forhold. Så den tanken om at man må teste for å sjekke om man passer sammen eller ikke, den når ikke helt inn hos meg! til hi: Alle mennesker har verdier. Vi setter dem høyt og de gir oss en identitet. Siden de er så grunnleggende i oss, så er det viktig å gi respekt og rom for hverandres verdier. Du er den eneste som kan svare på om du fullt ut vil kunne klare å respektere hans verdi av å vente med sex til ekteskapet. Dere vil begge trenge forståelse, og tålmodighet med hverandre. Men det er ingenting som tilsier at dere ikke skal klare det hvis dere ønsker! Anonymous poster hash: 7eae3...51e Vel, for en stund siden var det fortvilt innlegg fra en dame som fikk beskjed fra mannen at han aldri kom til å ha sex med henne igjen - han var aseksuell. Hadde du akseptert å være gift med en som aldri kom til å ha sex med deg slik at du tilbrakte hele ditt liv i sølibat? Tror ikke det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå