Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #1 Skrevet 8. juli 2014 Han er ikke jomfru, men har kun hatt sex med ekskona si. Det er viktig for han å vente til vi er gift før vi har sex. Kjenner at det kan bli tøft, merker jo veldig at tenninga er der hos oss begge. Erfaringer? Anonymous poster hash: b38d4...66f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #2 Skrevet 8. juli 2014 Vi ventet ikke til vi var gift, men vi var sammen i noen år. For meg ble det veldig spennende. Når vi først gjorde noe så var det faktiske eksplosjoner Også et pluss for meg at mannen ser på sex som noe viktig. Han er ikke typen til å være utro, for å si det slik Anonymous poster hash: b8bf1...58b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #3 Skrevet 8. juli 2014 Takk for at du delte erfaringen. Skjønner hva du mener, jeg tenner jo helt sykt mye på han, og det er utrolig pirrende(og frustrerende) å vite at vi ikke kan få noe utløp for det. Vi er jo fysiske og kjenner begge på lysten til hverandre, men det stopper der.. Jeg er også glad for at jeg VET han ikke kommer til å være utro Kan jeg spørre hvordan det var når dere endelig hadde sex? Og hvordan er sexlivet nå? Anonymous poster hash: b38d4...66f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #4 Skrevet 8. juli 2014 Takk for at du delte erfaringen. Skjønner hva du mener, jeg tenner jo helt sykt mye på han, og det er utrolig pirrende(og frustrerende) å vite at vi ikke kan få noe utløp for det. Vi er jo fysiske og kjenner begge på lysten til hverandre, men det stopper der.. Jeg er også glad for at jeg VET han ikke kommer til å være utro Kan jeg spørre hvordan det var når dere endelig hadde sex? Og hvordan er sexlivet nå? Anonymous poster hash: b38d4...66f Det var helt fantastisk Så faktiske stjerner, det trodde jeg bare var en myte. Etter så lang tid så kunne han jo bare ta på meg, så var det som elektrisitet. Fremdeles et fantastisk bra sexliv. Vært sammen i seks år, gift i to. Anonymous poster hash: b8bf1...58b
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #5 Skrevet 8. juli 2014 Takk igjen for svar! Glad for å lese at ventingen er verdt det! Bra det er flere enn min som føler det er viktig å vente.. Anonymous poster hash: b38d4...66f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #6 Skrevet 8. juli 2014 Har aldri skjønt den der greia,og jeg er egentlig ganske prippen på meg når det gjelder hvem jeg har meg med. Om en er sammen i mange år som "venner" så forsvinner jo sexlysten på hverandre etterhvert, sa blir den ikke magisk skrudd på med en ring på fingeren. Kjenner folk i slike miljø og de gifter seg tidlig og ungt. Hvorfor det, tror dere? Fordi de har funnet sin sjelevenn gjennom prøving og feiling eller fordi de vil ha seg? Anonymous poster hash: e1071...c89
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Er han veldig religiøs? Anonymous poster hash: 1c7e1...47a
sug lut Skrevet 8. juli 2014 #8 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Der hadde jeg løpt langt og fort, gitt. Voksne mennesker som opphøyer sex på den måten har forestillinger jeg gjerne gir høyrearmen for å slippe å ha et forhold til. Endret 8. juli 2014 av sug lut
*Nøtta* Skrevet 8. juli 2014 #9 Skrevet 8. juli 2014 Der hadde jeg løpt langt og fort, gitt. Voksne mennesker som opphøyer sex på den måten har forestillinger jeg gjerne gir høyrearmen for å slippe å ha et forhold til. Men tror du de ville tatt imot en høyrehånd før de er gift da?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #10 Skrevet 8. juli 2014 Er jo greit å vite at en passer sammen i senga. Selv liker jeg å eksperimentere litt og hadde følt det svært begrensende om jeg hadde giftet meg med en som viste seg å være "lyset av, under dyna. Misjonærstilling og bare for å få barn". Hvor lenge skal du gå med på dette, HI? Dere er jo voksne mennesker, ikke jomfuelige tenåringer Anonymous poster hash: e1071...c89
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #11 Skrevet 8. juli 2014 Han har nok en liten tissemann; -) Anonymous poster hash: d6c7c...d8d
sug lut Skrevet 8. juli 2014 #12 Skrevet 8. juli 2014 Der hadde jeg løpt langt og fort, gitt. Voksne mennesker som opphøyer sex på den måten har forestillinger jeg gjerne gir høyrearmen for å slippe å ha et forhold til. Men tror du de ville tatt imot en høyrehånd før de er gift da? Haha
MammantilNurket Skrevet 8. juli 2014 #13 Skrevet 8. juli 2014 (endret) Det hadde jeg faktisk ikke turt. Jeg synes også det høres pussig ut. Her må det være ugler i mosen. Hva om det viser seg at du ikke tenner på ham i det hele tatt - eller at han ikke tenner på deg? Hva om han er en elendig elsker eller har Potensproblemer?? Hva om han er aseksuell? Hva om han har seksuelle preferanser som ikke matcher dine i det hele tatt? Eller worst case scenario: hva om han har skikkelig, skikkelig liten penis??? *iiiiiiiik* Endret 8. juli 2014 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #14 Skrevet 8. juli 2014 Han kan ikke ha sex før ekteskap men er skilt? Noe som skurrer Anonymous poster hash: bdb6c...d3f
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #15 Skrevet 8. juli 2014 Er han kristen? Og hvorfor ble han og kona skilt? Anonymous poster hash: 37472...5bb
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #16 Skrevet 8. juli 2014 Dere må jo finne ut om dere passer sammen seksuelt. Tenker at han har mikropenis eller potensproblemer. Sex er jo limer i forholdet. Hadde aldri giddet å leve i sølibat i et forhold og måtte gifte meg for å få meg noe. Livet er altfor kort til det! Anonymous poster hash: dd152...772
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #17 Skrevet 8. juli 2014 Hva i svarte er vitsen med å vente? Jeg hadde løpt som Forrest Gump hvis en mann hadde sagt noe sånt til meg. Anonymous poster hash: 13031...323
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #18 Skrevet 8. juli 2014 Kunne muligens forstått det om dere begge var i 20 årene, jomfruer begge to og veldig religiøse. Typen er skilt og du skal ikke få vite om dere passer sammen sexuelt . Hmmm, det er noe som skurrer veldig. Vil du virkelig gifte deg og så våkne opp og angre? Hva vet du om hans seksuelle preferanser, vet han hva som tenner deg? Kan han tilfredsstille deg? Anonymous poster hash: 39a51...2b7
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #19 Skrevet 8. juli 2014 Jeg syns han virker som en veldig ordentlig mann. Om han er religiøs eller ikke! Som viser at han faktisk vil noe med deg, og ikke bare p*** deg. Det finnes jo mange slike også... Syns du skal ta sjansen og bli bedre kjent med han, og se hvor det fører hen Anonymous poster hash: 819b7...3e9
Monica Skrevet 8. juli 2014 #20 Skrevet 8. juli 2014 Jeg synes og dette skurrer. For han er skilt, har hatt sex før. Ikke sånn at man må hoppe i seng med en gang, men før man gifter seg er lurt. Jeg hadde aldri godtatt det. Jeg var selv sammen med en mann som ville vente, etter 6 mnd så presset nok jeg litt på, og mannen var impotent og nektet å prate om det. Tenk om jeg hadde giftet meg med han, huff. Regner med at man gifter seg mye raskere og, da er man jo fortsatt i den forelskelsesrusen.
PrinsesseHengepupp Skrevet 8. juli 2014 #21 Skrevet 8. juli 2014 Romantisk, kanskje, men neitakk. Man kjøper ikke bil uten å prøvekjøre først, og et ekteskap er hakket større, i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #22 Skrevet 8. juli 2014 Han har helt sikkert potensproblemer, liten tiss eller herpes. Du kan ikke springe når du først er gift, derfor vil han vente. Anonymous poster hash: 62818...734
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #23 Skrevet 8. juli 2014 Hadde han hvert jomfru ville jeg forstått det, men tidligere gift og ikke jomfru? Nei, hadde ikke venter på det grunnlaget. Tynn unnskyldning. Anonymous poster hash: bd904...a34
Englenemine Skrevet 8. juli 2014 #24 Skrevet 8. juli 2014 Enig med Sug Lut. En ting med unge jomfruer men skilt voksen mann... Er han ute etter å bli gift med deg fort eller?
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2014 #25 Skrevet 8. juli 2014 Hadde ikke vært noe for meg. Kjøper ikke kua uten å ha smakt på melka gitt. Anonymous poster hash: 8e0e2...98e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå