Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #1 Skrevet 7. juli 2014 Har slitt med matinntaket så lenge jeg kan huske. Spiser for mye, bruker mat som en alkoholiker bruker alkohol... Akkurat spist masse is, enda jeg var deppa over at sommerklærne er for små... Reiser til syden om tre uker. Føler meg dritt! Maten hjelper der og da, og så...😢Blir tyngre og tyngre for hvert år. Hjelp! Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #2 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #3 Skrevet 7. juli 2014 Du ser ut som meg... en pittelitt tynnere versjon av meg. Og jeg har det på akkurat samme måte som deg. Forferdelig! Har akkurat kastet i meg 4 nektariner, en skål taffelsticks, en halvliter Pepsi Max, en kokesjokolade og enda så sitter jeg her og kjeeemper mot lysten til å gå i fryseren og ta opp boller til kveldsmat. Forferdelig! Og dette har jeg trykt i meg samtidig som jeg måtte bestille meg ny større bikini til sydenturen om 14 dager. Forferdelig! Og jeg nevnte vist ikke at jeg kom akkurat inn døren etter å ha vært i selskap og spist kaker... Forferdelig! Hva feiler det oss?? Anonymous poster hash: 392cd...d49
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #4 Skrevet 7. juli 2014 Hi her. Ikke som jeg vet..? Men har ofte en del vann i knærne/bulende mage. Sukkerinntaket kanskje? Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc
ærlig talt Skrevet 7. juli 2014 #5 Skrevet 7. juli 2014 Først og fremst vil jeg anbefale større truser, for små truser kan "presse" ut fett så det ser verre ut enn det egentlig er Men altså, jeg synes ikke dette er så ille. Du skrev du er feil og ekkel, men det er du ikke! Overvektig, ja, men ikke feit. Og absolutt ikke ekkel! Først må du få kontroll over overspisingen din. Er det noen du stoler på du kan snakke med om det? Kanskje psykologtimer hjelper? Det finnes en drøss med forskjellige slankekurer, men jeg tror ikke noe slikt vil hjelpe deg. Du vet antakeligvis hva som må til for å gå ned i vekt, men psyken tar over og du overspiser/trøster deg. Jeg vil anbefale trening. Først og fremt for at du kommer deg ut. Kroppen blir takknemlig for aktivitet, og dette kan påvirke det mentale mye! Hva er det du overspiser? Mat eller godteri?
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #6 Skrevet 7. juli 2014 Du har knallfine pupper! Kjempefine! Anonymous poster hash: 47683...909
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #7 Skrevet 7. juli 2014 Du har potensiale til å bli skikkelig flott med innsats. Synes du er fin nå også, men ser hvordan fasongen din kunne vært med sunnere livsstil. Hva med 30 day shred og litt annen mat? Begynte på 30 day i dag og er helt ferdig Treningen gikk så fort at den halvtimen føltes som 10 minutt, jeg spydde nesten og nå skjelver jeg. På 30 dager skal jeg klare å bli fit. Hvis jeg trener har jeg ikke samvittighet til å spise noe dritt. Stekte en brownieskake rett før jeg bestemte meg for å trene i kveld. Den står urørt. Anonymous poster hash: b61fa...2f4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #8 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef Ekkel er hun ikke, men hvordan kan du egentlig si at hun ikke er feit? Det ser man jo på bildene? Hi, jeg anbefaler lifesumappen, legg inn alt du spiser og styr kaloriinntaket der. Veldig motiverende og man blir kreativ på å finne mat man kan spise mye ut som likevel er kalorifattig. Spis mye grønnsaker og salater, rent kjøtt og minst mulig ris, pasta og brød. Hvis du skal skeie ut så gjør det med 70% kokesjokolade, den orker du ikke mange bitene av Anonymous poster hash: 7fecb...75c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #9 Skrevet 7. juli 2014 Godt (og trist) å har at vi er flere! Er så grusomt å ha det slik! I går var vi i familieselskap og jeg bøttet innpå med kaker og søtt, og da jeg kom hjem var jeg skikkelig fysen. What? Andre blir mette og kvalme, jeg vil ha mer.... Blæ!!! Vil ha et normalt forhold til mat og godteri, ikke ødelegge meg med det! Hi Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #10 Skrevet 7. juli 2014 Det hele er enkelt. Klarer du ikke å finne motivasjonen til å bevege på deg på egen hånd så slå deg sammen med noen som klarer å dra deg med på tur! Noen som synes det er hyggelig og moro å gå tur. : ) For det er så enkelt å gå ned i vekt: beveg på deg. Ingen guilt-trip, ingenting er galt med deg. Men hvis du vil gå ned i vekt må du ut og bevege på deg. Så enkelt er det. : ) Men det er akkurat den biten som er litt vanskelig, særlig hvis en ikke klarer å finne motivasjonen til det på egen hånd. Det er da det er kjekt med venner som er glade i turerer! Hvis du ikke har noen så er det kanskje en idrettsforening eller noe i nærheten av der du bor hvor det finnes noe opplegg med turgåing? Anonymous poster hash: 5b28d...582
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #11 Skrevet 7. juli 2014 Tusen takk for alle svarene, jeg setter så stor pris på at dere tar dere tid! Ja, jeg bør trene. Har faktisk 30 days på dvd, uåpnet... Jeg har kjøpt nye joggesko, men ikke brukt de enda. Tusen takk for kommentaren om at jeg har potensiale, at jeg har fine pupper og at jeg ikke er ekkel. Og for råd om psykolog, ren mat etc. Tar det til meg! Hi Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #12 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef Ekkel er hun ikke, men hvordan kan du egentlig si at hun ikke er feit? Det ser man jo på bildene? Hi, jeg anbefaler lifesumappen, legg inn alt du spiser og styr kaloriinntaket der. Veldig motiverende og man blir kreativ på å finne mat man kan spise mye ut som likevel er kalorifattig. Spis mye grønnsaker og salater, rent kjøtt og minst mulig ris, pasta og brød. Hvis du skal skeie ut så gjør det med 70% kokesjokolade, den orker du ikke mange bitene av Anonymous poster hash: 7fecb...75c Vi har tydeligvis forskjellig syn på hva feit er. Feit for meg har ikke midje, slanke legger og slanke skuldre. Anonymous poster hash: 1e808...7ef
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #13 Skrevet 7. juli 2014 Jeg så bare nydelige pupper jeg Anonymous poster hash: 74d74...848
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #14 Skrevet 7. juli 2014 Hi her. Ikke som jeg vet..? Men har ofte en del vann i knærne/bulende mage. Sukkerinntaket kanskje? Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc Jeg får slik mage om jeg spiser hvete. Slo ikke ut hos legen, men ble veldig oppblåst etter måltider. Har du sjekket stoffskiftet? Vannansamlinger er typisk for begge deler. Anonymous poster hash: 1e808...7ef
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef Sansynligvis store mengder mat....? Anonymous poster hash: 02372...e66
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #16 Skrevet 7. juli 2014 Du må bryte med sukkeret. Det er skikkelig pyton i 3-4 dager og så merker du at suget slipper tak. Jeg har erstattet godteri med bær+vaniljekesam, og colaen er byttet ut av noisy og vann. Jeg tror at du vil merke resultat fort om du endrer kosthold og begynner å trene. Du har potensial til å bli smashing :-) Anonymous poster hash: d3ccb...27c
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #17 Skrevet 7. juli 2014 Jeg må si at jeg rett og slett er misunnelig.. hadde jeg sett slik ut, hadde jeg prist meg lykkelig. I går satt jeg å gråt og følte at hele livet mitt var en vits fordi jeg ser så jævlig ut. Jeg har også hele livet slitt med overvekt, men greide å gå ned 40kg for 3 år siden. Har nå blitt gravid og har allerede lagt på meg 15kg (5 mnd på vei), har hengepupper (så til de grader), ingenting som du ser på en vanlig overvektig person, det bare tyter ut i alle retninger, buler ut midt på hofta, og lårene er større enn meg selv nesten, flaggemusvinger osv.. føler meg bare SÅÅÅÅ deprimert, så bor jeg på en liten plass, kommer meg lite ut, og kjenner ingen her, så det hjelper ikke på, er nok derfor jeg trøstespiser en del Uansett skal du være stolt for at du ser ut som du gjør.. det der er ikke noe du får mye heng av heller om du slanker deg, da jeg slanket meg fikk jeg så mye heng at jeg følte meg bare kvalm av hele kroppen. Anonymous poster hash: d908b...0e4
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #18 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef Sansynligvis store mengder mat....? Anonymous poster hash: 02372...e66 Kvinner er kvinner verst. Svaret ditt gjør man faktisk både trist og sint. Anonymous poster hash: 1e808...7ef
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #19 Skrevet 7. juli 2014 Du ser omtrent ut som meg, jeg er nok litt større..... Jeg spiser også masse usunt, må jo kose meg hver kveld.... Da blir det gjerne potetgull, sjokolade, brus....... Huff....... Anonymous poster hash: 035d5...1a3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #20 Skrevet 7. juli 2014 Ammer du? Ser ut som ammebh. Da er det vel ikke lenge siden fødsel? Anonymous poster hash: fbef2...e9b
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #21 Skrevet 7. juli 2014 Kjenner meg SÅ igjen! Elsker mat! Kunne spist og spist hele dagen. Vi har ganske lik fasong også... Jeg pleier å gå 1-2 lange turer hver dag, med masse motbakker. Men hjelper ikke. Ingen gode råd herfra altså, men vit at vi er flere Anonymous poster hash: 2f9c6...2e3
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #22 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef Sansynligvis store mengder mat....? Anonymous poster hash: 02372...e66 Kvinner er kvinner verst. Svaret ditt gjør man faktisk både trist og sint. Anonymous poster hash: 1e808...7ef Hvorfor det? Det kan jo være det som er årsaken til kropsformen hennes... Hun skriver det tross alt selv...? Anonymous poster hash: 02372...e66
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #23 Skrevet 7. juli 2014 Tusen takk for alle svarene, jeg setter så stor pris på at dere tar dere tid! Ja, jeg bør trene. Har faktisk 30 days på dvd, uåpnet... Jeg har kjøpt nye joggesko, men ikke brukt de enda. Tusen takk for kommentaren om at jeg har potensiale, at jeg har fine pupper og at jeg ikke er ekkel. Og for råd om psykolog, ren mat etc. Tar det til meg! Hi Anonymous poster hash: 3e2f6...3fc Men problemet er det med å finne motivasjon, energi? Du må slå deg sammen med noen! Om så noen som er like dårlig motivert som du er, for da blir det til at dere pusher hverandre likevel! : ) Når du vel bare fått gått litt så føler du med en gang at du har så mye mer energi i kropp og hele deg! Det gjør underverker. Men det er akkurat det å finne energien til å komme ut og igang. Det er derfor du må finne noen å gå sammen med. Anonymous poster hash: 5b28d...582
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #24 Skrevet 7. juli 2014 Kan jeg spørre hvor du bor, HI? Kanskje vi kunne trasket oss noen turer sammen om vi bodde nært hverandre.... Jeg bor i Ålesund. Hilsen hun som skrev det første innlegget om " Hva feiler det oss? " Anonymous poster hash: 392cd...d49
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #25 Skrevet 7. juli 2014 Du er absolutt ikke feit og ekkel, men du ser litt oppblåst ut? Er du allergisk for noe? Anonymous poster hash: 1e808...7ef Sansynligvis store mengder mat....? Anonymous poster hash: 02372...e66 Kvinner er kvinner verst. Svaret ditt gjør man faktisk både trist og sint. Anonymous poster hash: 1e808...7ef Hvorfor det? Det kan jo være det som er årsaken til kropsformen hennes... Hun skriver det tross alt selv...? Anonymous poster hash: 02372...e66 Nei, hun skriver at hun sliter med at mat er en stimulator når hun blir litt deprimert. Hun skrev IKKE at hun er allergisk mot "store mengder mat". Det var noe du skrev for å gjøre narr av et menneske som har det vondt. Føles det godt å tråkke på noen som er svak? Hun er mye tøffere enn du er. Hun våger å gjøre seg sårbar. Du tør ikke annet enn å tråkke på fremmede personer på nett som er sårbare. Ganske feig du. Hun kan slanke seg men du... Anonymous poster hash: 5b28d...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå