Gå til innhold

7 års krisa? Bare tull?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde 5-års krise, heldigvis ingen kriser etter denne. Har vært sammen i 11 år.

 

Anonymous poster hash: 86ab8...3da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært sammen i 8, la ikke noe merke til noe krise egentlig. Hender vi har noen store krangler hvor jeg tenker at nå gidder jeg ikke mere, men det går fort over.



Anonymous poster hash: 3cf25...8d0
Skrevet

Ingen spesiell krise her. Opp og ned går det jo, men ingen voldsomme greier, nei. Har vært sammen i 10 år.

Skrevet

Vi fikk krise da barna kom i puberteten. Vi har forskjellige måter å oppdra på, og de kom veldig fram da. Jeg mistet litt respekten for mannen. Tøff tid med mye krangling. Barna slet på sitt vis og jeg tok hele byrden. Hadde mest lyst å flytte for meg selv, da kunne jeg i det minste puste fritt noen dager. Men det skjedde ikke ;)

 

Anonymous poster hash: c979e...42d

Skrevet

De siste 7 har vel egentlig vært en lang,sammenhengende krise..

 

Anonymous poster hash: 008db...b73

Skrevet

Jeg og min kjære har nå vært sammen 7,5 år og forlovet i 7, og har flere ganger hørt folk nevne 7 årskrisa. Jeg tror at krisa kommer akkurat når den kommer jeg, hvis den kommer, uansett hvor mange år man har vært sammen, enten det er snakk om 2 år, 7 år eller 10 år. Noen mener også at det er noe som heter 3 års krise. Aldri opplevd den heller, og sånn ting ser ut nå opplever vi ingen 7 årskrise heller. Trur det er bare tull.

 

Hvis det kommer no krise, kommer den åkke som, antall år spiller ingen rolle.

Skrevet

Vi har vært samboere i 12 år gift i 5 år. Vi hadde en krise når vi hadde vært samboere i 5 år. Jeg var utro over lang tid med hans beste kamerat. Han tilga meg og siden har forholdet vært mye bedre. Fortsatt er vi like glade i hverandre og har det bra sammen.

 

Anonymous poster hash: df7d6...025

Skrevet

Jepp, bare tull ;)

 

Anonymous poster hash: ea2ae...c28

Skrevet

9 år her, krisa er et faktum og vi går til fvk. er innstilt på brudd over sommeren

 

Anonymous poster hash: e1c9e...855

Skrevet

9 år her, krisa er et faktum og vi går til fvk. er innstilt på brudd over sommeren

 

Anonymous poster hash: e1c9e...855

Skrevet

Vi har aldri vært i nærheten av noen kriser. Vært sammen i 13 år nå :-)

 

Anonymous poster hash: 11900...e71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...