Gå til innhold

7 års krisa? Bare tull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde en lang tung periode fra ca 6-7, 5 men det er sikkert bare tilfeldig. ...

Anonymous poster hash: c8f9d...782

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi også :(

Vet ikke om det er tilfeldig.

Anonymous poster hash: c9bb6...a02

Skrevet

Vi fikk den litt før da, men det var mest pga søvnmangel. Er nå sammen på det 14. året ;)

Skrevet

Hoho, tenkte det var barna jeg! Får når min var 6-7 år var det krise og mye trass ;)

Anonymous poster hash: 4c25a...2a0

Skrevet

Nja vi har snart vært gift 7 år, og det siste halve året har vært ganske turbulent. Men nå vi hatt familieforøkning og det bidrar nok litt da. Håper det blir bedre.

Anonymous poster hash: af4bd...e58

Skrevet

Vi hadde en tung periode da vi hadde vært sammen i ca 7 år (hadde da vært samboere i 6 år og gift i 2 år, vet ikke når man begynner å telle de 7 årene?). Men perioden sammenfalt med baby og søvnmangel, samt annen stor ytre belastning.

Anonymous poster hash: 1a2ac...994

Skrevet

I sommer har vi egentlig 7 års bryllupsdag, men er separert...

Skrevet

Ikke vi, har vært sammen i 7,5år <3

Anonymous poster hash: 28212...f90
Skrevet

Har vært sammen i 17 år, og har aldri hatt noen krise vil jeg si....

Hadde en litt tøff periode da vi hadde vært sammen i 5-6 år, pga en fødselsdepresjon, men kom oss greit gjennom det.

Anonymous poster hash: 7e33a...185
Skrevet

7,5 år her og det går virkelig virkelig dårlig. Vi skal på fvk til høsten, og jeg blir mer og mer innstilt på brudd.

Noen skrev at "man skiller seg fra en annen enn man giftet seg med", og det er stemmer 100% i vårt tilfelle.

I sommer har jeg klistret på meg et stort smil, men inni meg gråter jeg.

Anonymous poster hash: de30c...934

Skrevet

Vi hadde et tøft år da vi hadde vært sammen i 7år.

Kom oss gjennom det, men det var dager hvor jeg omtrent ønsket å gi mannen en enveisbilett til Australia ;)

Skrevet

I sommer har vi egentlig 7 års bryllupsdag, men er separert...

Husker det som skjedde med dere :( er det helt over?

Anonymous poster hash: b7ada...5e1

Skrevet

Vi hadde 7 årskrise, han var utro og rotet alt til. Veldig turbulent i lang tid. Vi valgte allikevel å fortsette, og har aldri angret på det. Har nå vært sammen i snart 14 år (gift i 3).

Skrevet

11 år nå, merket aldri noen 7-årskrise (eller annen krise).

Skrevet

Vi hadde 7 års krise, vi hadde også 14 års krise og nå er vi på 20. Året og en ny "krise" er i anmarsj. Da regner jeg krise som ved at vi vurderer samlivsbrudd. Har ikke ellers hatt et spesielt turbulent forhold...

Anonymous poster hash: 4c565...708

Skrevet

Uff å uff. Vi hadde det litt skrantene for 2år siden, vi er på 6.året nå og har det kjempe fint. Håper vi hopper rett over 7års krisa..

Anonymous poster hash: 3f688...464

Skrevet

Nei, da vi hadde vært sammen i 7 år ble jeg uplanlagt gravid. Vi hadde ingen krise da, men barn har styrket forholdet og samholdet vårt. Det går jo opp og ned og ting skjer, men vi har aldri hatt noe jeg vil kalle en krise. Har vært sammen i 14 år til høsten. 

Anonymous poster hash: db8a5...408
Skrevet

Ingen krise her..

Anonymous poster hash: 57812...9ca
Skrevet

Vi har nå vært sammen i snart 17 år, og den eneste perioden vi holdt på å gå fra hverandre var for rundt 10 år siden.
Kan ikke skylde på lite søvn og små barn for det hadde vi ikke enda

Anonymous poster hash: a3fc7...964
Skrevet

Ingen krise her, har vært gift i 13 år og sammen i 15 ;)

Skrevet

Krise her også etter 6-7 år. Vi er nå på 14. året og ting er fremdeles ikke på plass.

Anonymous poster hash: 3aae9...f75
Skrevet

Jeg har vært i tre lange forhold, ingen av dem overlevde syv års krisen...

Anonymous poster hash: 362ee...e7a

Skrevet

jeg vet om flere som har slitt på det 7året.

å ene paret vi kjenner gikk fra hverandre..

selv vet jeg ikke enda, for vi er på det 5 året nå:)

Skrevet

Har vært sammen i 20 år, og det kan virke som det går sykluser på 3-4 år mellom tøffe perioder. Jeg tror også kriseperiodene i et forhold ofte faller samtidig som utfordringer ellers i livet: 4 års krisen faller f.eks. ofte midt i baby-/toddlertiden. Søvnmangel er som kjent ikke positivt for noen ting.

Anonymous poster hash: 07551...6df

Skrevet

Vi hadde 2-3 årskrise. Vi hadde også litt turbulent forhold da vi hadde vært sammen i 6 år, mye forvirring i følelser osv. Vært sammen i 9 år nå, og forholdet blir bare bedre og bedre siden den gang. 

Anonymous poster hash: 38cde...8a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...