Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #1 Skrevet 6. juli 2014 (endret) Bilde til venstre viser nynazizstene og bilde til høyre viser Israelske soldater... Anonymous poster hash: b3c28...e5f Endret 7. juli 2014 av Kira bjeffer Bilde slettet grunnet brudd på opphavsrett
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #2 Skrevet 6. juli 2014 Enig, et bilde som sier tusen ord! Israelerne er ikke hakket bedre enn nazistene. Skulle nesten tro at de visste bedre etter hvordan nazistene behandlet de, men de gjør jo det samme, bare ulik framgangsmåte. Anonymous poster hash: 1f781...37e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #3 Skrevet 6. juli 2014 Kunne lagt til noen bilder av hvor slemme palestinerne er også, men det er for blodig. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #4 Skrevet 6. juli 2014 Kunne lagt til noen bilder av hvor slemme palestinerne er også, men det er for blodig. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Israel har okkupert Palestina, men føler seg likvevel som et offer i konflikten. Stakkars jødene som har lidd etter 2. verdenskrig, og har melket det for alt det er verdt. Jødene fremstår like ille som nazistene. De av alle burde vite bedre! Anonymous poster hash: 62ebe...eec
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #5 Skrevet 6. juli 2014 Kunne lagt til noen bilder av hvor slemme palestinerne er også, men det er for blodig. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Israel har okkupert Palestina, men føler seg likvevel som et offer i konflikten. Stakkars jødene som har lidd etter 2. verdenskrig, og har melket det for alt det er verdt. Jødene fremstår like ille som nazistene. De av alle burde vite bedre! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Og palestinerne bør vite bedre enn å tirre på seg angrep. Når de gang på gang kaster stener på soldater, kaster bomber og fyrer av fyrverkeri så kan man ikke forvente annet. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Gjest Antarctica Skrevet 6. juli 2014 #6 Skrevet 6. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #7 Skrevet 6. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #9 Skrevet 6. juli 2014 OK. Økseskaft. Ja, slike som dere velger nå alltid den taktikken. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #10 Skrevet 6. juli 2014 Kunne lagt til noen bilder av hvor slemme palestinerne er også, men det er for blodig. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Israel har okkupert Palestina, men føler seg likvevel som et offer i konflikten. Stakkars jødene som har lidd etter 2. verdenskrig, og har melket det for alt det er verdt. Jødene fremstår like ille som nazistene. De av alle burde vite bedre! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Og palestinerne bør vite bedre enn å tirre på seg angrep. Når de gang på gang kaster stener på soldater, kaster bomber og fyrer av fyrverkeri så kan man ikke forvente annet. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Tirre på seg angrep? Palestinerne blir behandlet av jødene slik som jødene ble behandlet av nazistene. Palestinerne må ha egne pass for å kunne komme seg fra A til B i sitt eget land, mens Israel styrer med jernhånd. Verden hadde aldri latt Israel okkupere Palestina om jødene ikke ble forfulgt under 2. verdenskrig. Jeg har et familiemedlem som er kristen og pro-Israel. Jeg har derfor sett noen av facebook.sidene-som er pro-Israel og hva som blir skrevet der av pro-Israel-supportere. Jeg er helt sjokkert over hva voksne, opplyste (for vi har tross alt tilgang på internett og alle går på skole) mennesker klarer å lire av seg. Det er en god blanding av rasehat og hjernevasking. Hva skjedde med nestekjærlighet?? Slakt dem, bomb dem osv. skriver de! De jubler når palestinere blir skadet eller drept. Den jævligste kommentaren var ca slik: "man må jo bare regne med at palestinske barn blir drept, sånn er det når man er i krig, så derfor er det helt greit å slakte uskyldige barn. Slakt svina!" Det er så dobbeltmoralistisk at jeg har lyst til å kaste opp! Anonymous poster hash: 62ebe...eec
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #11 Skrevet 6. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #12 Skrevet 6. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #13 Skrevet 6. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #14 Skrevet 6. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec Eh... Nei. Ikke mitt problem at du ikke forstår hva jeg prøver å si. Basert på norsk-kunnskapene hittil i tråden så tenker jeg mitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2014 #15 Skrevet 7. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec Eh... Nei. Ikke mitt problem at du ikke forstår hva jeg prøver å si. Basert på norsk-kunnskapene hittil i tråden så tenker jeg mitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Palestina var befolket før 1948. Så der har du egget ditt.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #16 Skrevet 7. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec Eh... Nei. Ikke mitt problem at du ikke forstår hva jeg prøver å si. Basert på norsk-kunnskapene hittil i tråden så tenker jeg mitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Nei, for all del. Det er jo selvsagt ikke avsenders ansvar å uttrykke seg klart nok til å bli forstått. Jeg tolker utsagnet ditt til at du mener at Israel var det først, for 3500 år siden. Noen setninger i en bok gir dem ingen rett til å kreve landet tilbake nå når det bor et annet folkeslag som har bodd der i generasjoner. Du bekrefter bare mitt inntrykk av ekstremister (uavhengig av religiøs tilhørighet), og det er at dere argumenterer irrasjonelt og uten kunnskap om verdenshistorien slik den ser ut når den leses med nøytrale øyne, og ikke fortolket inn i sin egen forskrudde virkelighet. Anonymous poster hash: 62ebe...eec
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #17 Skrevet 7. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec Eh... Nei. Ikke mitt problem at du ikke forstår hva jeg prøver å si. Basert på norsk-kunnskapene hittil i tråden så tenker jeg mitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Nei, for all del. Det er jo selvsagt ikke avsenders ansvar å uttrykke seg klart nok til å bli forstått. Jeg tolker utsagnet ditt til at du mener at Israel var det først, for 3500 år siden. Noen setninger i en bok gir dem ingen rett til å kreve landet tilbake nå når det bor et annet folkeslag som har bodd der i generasjoner. Du bekrefter bare mitt inntrykk av ekstremister (uavhengig av religiøs tilhørighet), og det er at dere argumenterer irrasjonelt og uten kunnskap om verdenshistorien slik den ser ut når den leses med nøytrale øyne, og ikke fortolket inn i sin egen forskrudde virkelighet. Anonymous poster hash: 62ebe...eec Jeg er ingen ekstremist, men jeg finner tråder som dette usmakelige og kunnskapsløse. Jeg er ikke på noens side, og dermed imot denne svartmalingen av israelere også. Å sammenligne dem med nazister er bare smakløst. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #18 Skrevet 7. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec Eh... Nei. Ikke mitt problem at du ikke forstår hva jeg prøver å si. Basert på norsk-kunnskapene hittil i tråden så tenker jeg mitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Nei, for all del. Det er jo selvsagt ikke avsenders ansvar å uttrykke seg klart nok til å bli forstått. Jeg tolker utsagnet ditt til at du mener at Israel var det først, for 3500 år siden. Noen setninger i en bok gir dem ingen rett til å kreve landet tilbake nå når det bor et annet folkeslag som har bodd der i generasjoner. Du bekrefter bare mitt inntrykk av ekstremister (uavhengig av religiøs tilhørighet), og det er at dere argumenterer irrasjonelt og uten kunnskap om verdenshistorien slik den ser ut når den leses med nøytrale øyne, og ikke fortolket inn i sin egen forskrudde virkelighet. Anonymous poster hash: 62ebe...eec Jeg er ingen ekstremist, men jeg finner tråder som dette usmakelige og kunnskapsløse. Jeg er ikke på noens side, og dermed imot denne svartmalingen av israelere også. Å sammenligne dem med nazister er bare smakløst. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Om du ikke ser likhetene mellom behandlingen av jødene under 2. verdenskrig og jødenes behandling av palestinerne nå så er det DU som er kunnskapsløs. Du forsvarer jo Israel, så argumentasjonen din faller på sin egen urimelighet. Anonymous poster hash: 62ebe...eec
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #19 Skrevet 7. juli 2014 Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Ja fy faen, tenk så frekt å kaste stein på okkupasjonsmakten som bomber dem sønder og sammen med flybomber og maskingevær! Anonymous poster hash: 62ebe...eec Hva kom først, høna eller egget? Anonymous poster hash: 3c154...6fa Og hva har det med saken å gjøre? Gikk du tom for argumenter kanskje? Anonymous poster hash: 62ebe...eec Eh... Nei. Ikke mitt problem at du ikke forstår hva jeg prøver å si. Basert på norsk-kunnskapene hittil i tråden så tenker jeg mitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Nei, for all del. Det er jo selvsagt ikke avsenders ansvar å uttrykke seg klart nok til å bli forstått. Jeg tolker utsagnet ditt til at du mener at Israel var det først, for 3500 år siden. Noen setninger i en bok gir dem ingen rett til å kreve landet tilbake nå når det bor et annet folkeslag som har bodd der i generasjoner. Du bekrefter bare mitt inntrykk av ekstremister (uavhengig av religiøs tilhørighet), og det er at dere argumenterer irrasjonelt og uten kunnskap om verdenshistorien slik den ser ut når den leses med nøytrale øyne, og ikke fortolket inn i sin egen forskrudde virkelighet. Anonymous poster hash: 62ebe...eec Jeg er ingen ekstremist, men jeg finner tråder som dette usmakelige og kunnskapsløse. Jeg er ikke på noens side, og dermed imot denne svartmalingen av israelere også. Å sammenligne dem med nazister er bare smakløst. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Om du ikke ser likhetene mellom behandlingen av jødene under 2. verdenskrig og jødenes behandling av palestinerne nå så er det DU som er kunnskapsløs. Du forsvarer jo Israel, så argumentasjonen din faller på sin egen urimelighet. Anonymous poster hash: 62ebe...eec Jeg forsvarer ingen. Jeg bare mener den er litt mer nyansert enn "Slemme jødene". Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #20 Skrevet 7. juli 2014 "Jødene var der først" så dermed eier de landet for alltid, hva med de som var der før dem? Kan de bare ta å forsyne seg? Jeg har ingenting imot jøder, israelere derimot tror jeg totalt mangler empati Anonymous poster hash: aa40c...b52
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #21 Skrevet 7. juli 2014 "Jødene var der først" så dermed eier de landet for alltid, hva med de som var der før dem? Kan de bare ta å forsyne seg? Jeg har ingenting imot jøder, israelere derimot tror jeg totalt mangler empati Anonymous poster hash: aa40c...b52 Så barna som er så uheldige å bli født i Israel mangler empati? Hvordan tror du egentlig hverdagen er for dem? Propaganda og stadige angrep gjør nok sitt. Anonymous poster hash: 3c154...6fa
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #22 Skrevet 7. juli 2014 Jeg "jobber" for Palestina, stakkars mennesker som blir født og oppvokst i flykningeleirer, i generasjoner. Anonymous poster hash: c3132...f2d
Pengetreet Skrevet 7. juli 2014 #23 Skrevet 7. juli 2014 (endret) Tirre på seg, faktisk! Herlig kommentar! Ja, å tirre en okkupasjonsmakt som har besatt landet med våpenmakt har aldri vært noen suksess. At ikke grauthuene skjønner såpass. Ja, de fleste ville faktisk skjønt det. Tragisk når voksne menn kaster sten på soldater og klager etterpå av dårlig behandling. Hadde man oppført seg så kanskje situasjonen ikke hadde vært så kaotisk. For hva skal Israel egentlig gjøre? Selvfølgelig angriper de når de stadig opplever angrep selv. Anonymous poster hash: 3c154...6fa Vel, de kan innse at befolkningen blir ganske sure når en fremmed statsmakt ruller inn med tanks og tungt artilleri for å okkupere landet deres? De kan for eksempel trekke seg ut og oppføre seg som gode naboer? Endret 7. juli 2014 av baby-buddha
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #24 Skrevet 7. juli 2014 "Jødene var der først" så dermed eier de landet for alltid, hva med de som var der før dem? Kan de bare ta å forsyne seg? Jeg har ingenting imot jøder, israelere derimot tror jeg totalt mangler empati Anonymous poster hash: aa40c...b52 Jeg lurer oppriktig på om du er så dum som du fremstiller deg selv med dette innlegget? Har du selv vært i Israel? Jeg har bodd der og kan fortelle deg at jeg sjelden har møtt hyggeligere og mer empatiske mennesker og de aller aller fleste er for å finne en løsning og innser at begge parter må strekke seg lenger, spesielt Israel. Mye av problemet med å finne løsninger er at palestinerne aldri kan inngå en avtale med israelere fordi i følge islam kan du ikke det og det er lov å lyve til jøder. Tror dere virkelig at man får et nyansert bilde av virkeligheten i media? Det er så greit å sitte på sin høye hest her i Norge og ha sterke meninger om det som foregår i andre land, men ta en tur dit selv og opplev ting så skal du sr at det ikke er så svart-hvitt. Når dette er sagt vil jeg også nevne at jeg er sterkt uenig i mye av det myndighetene i Israel gjør, men jeg vet bedre enn å dømme et helt folkeslag og sammenligne det med nazistene. Anonymous poster hash: f8f61...ea7
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #25 Skrevet 7. juli 2014 Se her:https://m.facebook.com/photo.php?fbid=10152247897031939&id=627756938&set=a.10151515526406939.1073741825.627756938&source=46 Diskuter dette da! Anonymous poster hash: d6f69...2ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå