Anonym bruker Skrevet 6. juli 2014 #26 Skrevet 6. juli 2014 Rundt Halloween var det noen her inne som skrev at hun skulle sette en tegnestift på ringeklokken sin Jeg regner med (og håper) at det var tull, men kunne dette være en passende lærepenge for pøblene? Ellers heier jeg på å sette hageslangen/høytrykksspyler/ husbrannslangen på dem Høytrykksspyler?! Da er jo tegnestift mye snillere! Å spyle noen med høytrykksspyler er farlig! Anonymous poster hash: 8aff1...14d
LittLykkelig Skrevet 6. juli 2014 #27 Skrevet 6. juli 2014 Ble vettaskremt en gang en mann stod på lur og ropte at han skulle ringe politiet.. Tror det var siste gang vi ringte på og stakk av 🙊 Synes det er drøyt med tegnestift, springe etter osv. Det å bli tatt på fersken er effektivt nok.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. juli 2014 #28 Skrevet 6. juli 2014 Snublebluss kunne jo være ganske artig😇
Gjest Antarctica Skrevet 7. juli 2014 #29 Skrevet 7. juli 2014 Sett svakstrøm på knappen? Som i "Alene hjemme", da kan du dessuten kvitte deg med svigermor som har pacemaker også. To fluer ...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #30 Skrevet 7. juli 2014 Gjorde det der i perioder når vi var små vi også, jo mer reaksjon jo mer moro var det å plage disse menneskene. Var ikke direkte redd for de som løp etter , truet eller ropte etter oss det ble bare en skrekkblandet fryd. De som valgte å ikke gjøre noe ut av det første gangen og så ikke åpnet døra men bare overså gikk vi lei av å plage med en gang. Anonymous poster hash: a93f1...921
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2014 #31 Skrevet 7. juli 2014 Politiet blir vel litt voldsomt ? Selv om det sikkert hadde vært uhyre effektivt for å få dem til å slutte. Det beste hadde vært om jeg visse hvem det var, for da hadde jeg troppet opp hjemme hos dem midt i fredagstacoen med mor og far tilstede og fortalt at det slett ikke var ok å terrorisere nabolaget på - særlig ikke de gamle. Men mannen har marineuniform da, de ser sikkert ikke forskjellen på det og politiuniform. Om han står klar på innsiden av døren og river den opp når guttejævlene er på trappa kan nok det virke prevantivt. Hihi Og han får tak i dem uten problemer, så det er nok bare gøy en liten stund.Bekymringen min er om ungene får problemer om pappaen tar igjen. HI Anonymous poster hash: a365b...f5d Er du ikke interessert i en effektiv måte å stoppe dem på da? Eller skal du bare dille med tøys og tull.... Anonymous poster hash: 28a54...3dd
Englenemine Skrevet 7. juli 2014 #32 Skrevet 7. juli 2014 Hadde lett brukt tegnestift. Og kasta vann. Yup jeg leker ikke grei om noe virkelig plager meg og så store unger tåler dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå