Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #26 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6 Synes Sint naken biltyv er verre. Som gir kvinner skylda for voldtekt, mannens utroskap og det som verre er, og er overrasket hver gang over hvorfor folk blir såret av hennes hensynsløse kommentarer. Hun har til og med blitt moderert i en tråd som omhandlet utroskap (jada, det var min tråd, innrømmer det), må jo være for en grunn? Jeg har ikke rapportert henne i tråden, så det må være noen andre som ble støtt av at hun mente min samboer var utro fordi jeg oste av desperasjon, og at det var min skyld. At min samboer ble hodestupt forelsket i en gammel flamme som han aldri kom over, at de hadde forhold på si da jeg var høygravid og livstruende syk er ikke så nøye, hun mente det var min skyld, og that's it. Og "hvis jeg ville leve med hode under armen så vær så god". Sug lut råder folk til å være utro mot sin mann. Bare for noen dager siden var det en dame som fortvilt skrev om at hennes mann ikke ville ha sex med henne. Gjett hva sug lut foreslo med en gang hun så tråden... Joda, at HI skulle gå og pule rundt. Og det er overhode ikke den første tråden der hun RÅDER mødre å ødelegge familien ved å gå og få seg sex et annet sted mens de er i et forhold med barnefar. Jeg synes at slike meninger burde sensureres på lik linje med dialektskriv og krenkende utsagn her på forumet. For man kan faktisk ødelegge mennesker og familier på den måten, hvis HI er desperat nok til å høre på disse damene. Jeg ble i hvert fall langt nede etter det Sint naken biltyv skrev. Heldigvis er jeg såpass sterk psykisk, at jeg kom meg opp igjen om en times tid, men ikke alle er like sterke. Anonymous poster hash: 73182...535 Om sug lut er den HI i denne tråden tror så skryter hn stadig på kvinneguiden over hvor mange tre-fir-og femkanter hn har hatt. At sug lut har et trist syn på seksualitet har jeg merket, synd at hn prøver å overføre dette til andre. Sint naken biltyv har ikke den samme fanskaren, at voksne mennesker her inne ser på sug lut som en slags messiah er bare trist og skremmende. Anonymous poster hash: f804f...d71 Tror sug lut lever i en fantasi jeg. Derfor hun prøver å heve seg over andre hele tiden. Hun leker velutdannet, har mange venner, orgier og lever det perfekte liv. Hvorfor sitter hun da her inne 24/7? Hvordan skal hun få tid til trekanter/firkanter osv mellom bim og Rimi. Nei vet du hva, gjennomskuet denne damen for lenge siden. På en måte synd på henne. Folk som lever i en fantasiverden kan ikke ha det godt med seg selv. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6 Jeg har ingenting imot Sug lut fordi jeg verken kjenner henne eller har fått noen ufyselige meldinger fra henne, men det overrasker meg likevel at hun svarer på DiB til alle døgnets tider og er her HELE tiden. Jeg har selv stressfull kontorjobb, mann, 3 barn og stort hus og hobby, har ikke tid til å sitte her mer enn en halvtime daglig. Anonymous poster hash: 73182...535
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #27 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har vært her i årevis og har ikke lagt merke til at Sug Lut er så veldig pro utroskap? Hvor har du det fra? Det virker som om skillet mellom sex og forhold kan være skarpt - og det er hun ikke den første til å lage -, men å bevisst føre noen bak lyset har jeg aldri sett at hun har fremmet, absolutt ikke. Og dessuten må man tåle at andre har annet syn på forhold og hvilke som helst saker, egentlig. Anonymous poster hash: 3e866...501 Hun svarer i alle tråder som omhandler utroskap og i går svarte hun til en dame som har en samboer med null sexlyst at løsningen for HI var å få seg sex på si hvis forholdet med samboer fungerer ellers. Hun fører ingen bak lyset, men jeg oppfatter henne som veldig pro utroskap, og jeg er ikke alene. Anonymous poster hash: 73182...535 Jeg så svaret du sikter til, men jeg tolket det annerledes. Altså at hvis mannen ikke ønsker sex med henne og heller ikke ønsker å jobbe med eller ende forholdet, må damen åpne for å ha en på si' eller ende forholdet. Med åpne kort og mannen kan være med og velge. Synes ikke det er et urimelig forslag, selv om jeg ikke ville ønsket et slikt forhold selv. Og ut fra det leser jeg ingenting som er pro utroskap eller noen form for bedrag. Men vi er forskjellige, da. Anonymous poster hash: 3e866...501
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #28 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 7bbedad2411a4e4a82da894fb0a540d6"] 7bbed...0d6 [/acronym] Synes Sint naken biltyv er verre. Som gir kvinner skylda for voldtekt, mannens utroskap og det som verre er, og er overrasket hver gang over hvorfor folk blir såret av hennes hensynsløse kommentarer. Hun har til og med blitt moderert i en tråd som omhandlet utroskap (jada, det var min tråd, innrømmer det), må jo være for en grunn? Jeg har ikke rapportert henne i tråden, så det må være noen andre som ble støtt av at hun mente min samboer var utro fordi jeg oste av desperasjon, og at det var min skyld. At min samboer ble hodestupt forelsket i en gammel flamme som han aldri kom over, at de hadde forhold på si da jeg var høygravid og livstruende syk er ikke så nøye, hun mente det var min skyld, og that's it. Og "hvis jeg ville leve med hode under armen så vær så god". Sug lut råder folk til å være utro mot sin mann. Bare for noen dager siden var det en dame som fortvilt skrev om at hennes mann ikke ville ha sex med henne. Gjett hva sug lut foreslo med en gang hun så tråden... Joda, at HI skulle gå og pule rundt. Og det er overhode ikke den første tråden der hun RÅDER mødre å ødelegge familien ved å gå og få seg sex et annet sted mens de er i et forhold med barnefar. Jeg synes at slike meninger burde sensureres på lik linje med dialektskriv og krenkende utsagn her på forumet. For man kan faktisk ødelegge mennesker og familier på den måten, hvis HI er desperat nok til å høre på disse damene. Jeg ble i hvert fall langt nede etter det Sint naken biltyv skrev. Heldigvis er jeg såpass sterk psykisk, at jeg kom meg opp igjen om en times tid, men ikke alle er like sterke.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 73182172571eedfad85fd87f7d166535"] 73182...535 [/acronym] Om sug lut er den HI i denne tråden tror så skryter hn stadig på kvinneguiden over hvor mange tre-fir-og femkanter hn har hatt. At sug lut har et trist syn på seksualitet har jeg merket, synd at hn prøver å overføre dette til andre. Sint naken biltyv har ikke den samme fanskaren, at voksne mennesker her inne ser på sug lut som en slags messiah er bare trist og skremmende.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: f804f2b4bd58eca972ac94ce8e808d71"] f804f...d71 [/acronym] Tror sug lut lever i en fantasi jeg. Derfor hun prøver å heve seg over andre hele tiden. Hun leker velutdannet, har mange venner, orgier og lever det perfekte liv. Hvorfor sitter hun da her inne 24/7? Hvordan skal hun få tid til trekanter/firkanter osv mellom bim og Rimi. Nei vet du hva, gjennomskuet denne damen for lenge siden. På en måte synd på henne. Folk som lever i en fantasiverden kan ikke ha det godt med seg selv.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 7bbedad2411a4e4a82da894fb0a540d6"] 7bbed...0d6 [/acronym] Jeg har ingenting imot Sug lut fordi jeg verken kjenner henne eller har fått noen ufyselige meldinger fra henne, men det overrasker meg likevel at hun svarer på DiB til alle døgnets tider og er her HELE tiden. Jeg har selv stressfull kontorjobb, mann, 3 barn og stort hus og hobby, har ikke tid til å sitte her mer enn en halvtime daglig.Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 73182172571eedfad85fd87f7d166535"] 73182...535 [/acronym] Forresten, håper du vet at det ikke er sin skyld at din mann oppførte seg som en dritt mot deg. Da du trengte støtte som mest ble du bedratt av en dritt som ikke fortjener deg. Håpet du vet at dette ikke hadde noe med deg å gjøre, men at mannen din var en egoist uten like. Aldri la noen gå deg til å tro noe annet, hvertfall ikke bitre bim damer som vil bryte ned andre med stygge kommentarer. Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: 7bbedad2411a4e4a82da894fb0a540d6"] 7bbed...0d6 [/acronym]
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #29 Skrevet 4. juli 2014 Hi her. Ikke sleng dritt i tråden min. Det var ikke tanken bak innlegget Anonymous poster hash: 885e1...a39
Gjest lillehi Skrevet 4. juli 2014 #30 Skrevet 4. juli 2014 Man kan være enig eller uenig med en bruker, men å henge andre ut synes jeg er en uting😡
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #31 Skrevet 4. juli 2014 Veldig spesielt at dere vet at hun er her til alle døgnets tider da, med mindre dere er her hele tiden og overvåker forumet selv. Dessuten, hvilken rolle spiller det for noen av dere hva en annen, ukjent bruker på et nettofrum mener om utroskap? Hva betyr det om noen mener noe annet enn dere om utroskap? Jeg er uenig med sug lut i flere ting, men who cares? Det betyr ingenting, og så lenge hun ikke er gift med meg kan hun ha sex med hvem hun vil, når hun vil for min del. Det er jo dere som kritiserer her som må skaffe dere et liv, ærlig talt. Og nei, jeg er ingen undersått. Anonymous poster hash: 9ba47...fb6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #32 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er jo en mann, vet dere ikke det? Er vel ikke menn på kvinneguiden? Anonymous poster hash: 8758b...b5f
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #33 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er jo en mann, vet dere ikke det? Er vel ikke menn på kvinneguiden? Anonymous poster hash: 8758b...b5f Hvorfor tror du at Sug lut er en mann? Anonymous poster hash: e7d2f...383
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. juli 2014 #34 Skrevet 4. juli 2014 Sug Lut er en mann på 90 + år. Det står det nemlig i profilen. Og alle vet jo at alt som står der er sant.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #35 Skrevet 4. juli 2014 Jaja, ka du sei da Sug Lut? Anonymous poster hash: 9a9a0...cbb
Gjest Kira Skrevet 4. juli 2014 #36 Skrevet 4. juli 2014 Tråden er nå låst. Det er forståelig at man diskuterer brukere som har kontroversielle meninger innenfor visse temaer, men spekulasjoner og forsøk på å identifisere brukere er ikke greit. Derfor har vi valgt å låse denne tråden. To innlegg er også fjernet i henhold til denne reglen: * Identifisering av privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse og/eller telefonnummer. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg