Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #1 Skrevet 4. juli 2014 Er du på Kvinneguiden? Er det du som er Silfen? Anonymous poster hash: 885e1...a39
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2014 #2 Skrevet 4. juli 2014 Hørt om pm? Mykje bedre når ein skal stille spørsmål til ein spesifikk person.
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #3 Skrevet 4. juli 2014 Haha, ler meg ihjel av alle de trofaste "lut'erne" som springer på plass for å forsvare sin herre Lydige som bikkjer, er dere! Anonymous poster hash: f804f...d71
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2014 #4 Skrevet 4. juli 2014 Forsvare? Innsåg ikkje at nokon trengte forsvar mot eit enkelt spørsmål. Tenkte berre å tipse HI om ein måte å auke sansynligheten for å få svar på spørsmålet sitt, that's all..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #5 Skrevet 4. juli 2014 Om man ikke vil at sug lut skal vite brukernavn så er dette den eneste måten. hn bor uansett på forumet, så det blir nok sett. Om hun velger å svare er et annet problem. Anonymous poster hash: f804f...d71
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #6 Skrevet 4. juli 2014 Haha, ler meg ihjel av alle de trofaste "lut'erne" som springer på plass for å forsvare sin herre Lydige som bikkjer, er dere! Anonymous poster hash: f804f...d71 HAHAHA Anonymous poster hash: 885e1...a39
☆☆☆ Skrevet 4. juli 2014 #7 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Ok, ser det med anonymitet. Men det er noko med det, trur ikkje det finst mange som vil svare på slikt når ein ikkje ein gong får vite nicket til den nysgjerrige. Har fått nokre slike trådar sjølv, ville ikkje komt på å svare. Sjølv ikkje på det mest trivielle, eller når det gjeld ting eg allereie har delt på forumet. Pm svarar eg på viss spørsmålet ikkje er for personlig. Endret 4. juli 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #8 Skrevet 4. juli 2014 Silfen snakker så vidt jeg vet med bergensdialekt forresten. Kan jo være et bevisst trekk, men... Anonymous poster hash: f804f...d71
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #9 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #10 Skrevet 4. juli 2014 Hva er greia med denne Sug lut? Elsket og hatet? Synes hun?! til tider er ganske vittig og noen ganger frekk (som maaaaange andre her inne) men ikke nok til at jeg hverken gidder hisse meg opp eller pisse henne oppover ryggen. Anonymous poster hash: 4336b...e1a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #11 Skrevet 4. juli 2014 Hva er greia med denne Sug lut? Elsket og hatet? Synes hun?! til tider er ganske vittig og noen ganger frekk (som maaaaange andre her inne) men ikke nok til at jeg hverken gidder hisse meg opp eller pisse henne oppover ryggen. Anonymous poster hash: 4336b...e1a Det som irriterer meg er at alle lovpriser og beskytter henne, samtidig som hun aldri kommer med noe fornuftig, annet enn sure oppgulp. Når noen prøver å debattere med henne så bare forsvinner hun, som nevnt i en annen tråd. Anonymous poster hash: f804f...d71
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #12 Skrevet 4. juli 2014 Hva er greia med denne Sug lut? Elsket og hatet? Synes hun?! til tider er ganske vittig og noen ganger frekk (som maaaaange andre her inne) men ikke nok til at jeg hverken gidder hisse meg opp eller pisse henne oppover ryggen. Anonymous poster hash: 4336b...e1a Det som irriterer meg er at alle lovpriser og beskytter henne, samtidig som hun aldri kommer med noe fornuftig, annet enn sure oppgulp. Når noen prøver å debattere med henne så bare forsvinner hun, som nevnt i en annen tråd. Anonymous poster hash: f804f...d71 Jammen. Det er jo alles privilegium å kunne gjøre slike ting. Jeg har selv ikke orket å fortsette mange diskusjoner når de feks bikker over til personangrep og ikke holder seg til sak. Noe det ofte gjør her. Uansett. Synes vel ikke nevnte nick er en av de verste her inne. Kan nevne to/tre som virkelig er DER OPPE. ;-) Hvorfor ikke fortsette diskusjonen hun trekker seg fra på mail? Eller tør dere ikke fordi dere da må vise hvem dere er? Anonymous poster hash: 4336b...e1a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #13 Skrevet 4. juli 2014 Hva er greia med denne Sug lut? Elsket og hatet? Synes hun?! til tider er ganske vittig og noen ganger frekk (som maaaaange andre her inne) men ikke nok til at jeg hverken gidder hisse meg opp eller pisse henne oppover ryggen. Anonymous poster hash: 4336b...e1a Det som irriterer meg er at alle lovpriser og beskytter henne, samtidig som hun aldri kommer med noe fornuftig, annet enn sure oppgulp. Når noen prøver å debattere med henne så bare forsvinner hun, som nevnt i en annen tråd. Anonymous poster hash: f804f...d71 Jammen. Det er jo alles privilegium å kunne gjøre slike ting. Jeg har selv ikke orket å fortsette mange diskusjoner når de feks bikker over til personangrep og ikke holder seg til sak. Noe det ofte gjør her. Uansett. Synes vel ikke nevnte nick er en av de verste her inne. Kan nevne to/tre som virkelig er DER OPPE. ;-) Hvorfor ikke fortsette diskusjonen hun trekker seg fra på mail? Eller tør dere ikke fordi dere da må vise hvem dere er? Anonymous poster hash: 4336b...e1a Det er hn som driver med personangrep. Bare se selv. Og når konfrontert så stikker hun og lar undersåttene bli igjen for å forsvare. Anonymous poster hash: f804f...d71
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #14 Skrevet 4. juli 2014 Hva er greia med denne Sug lut? Elsket og hatet? Synes hun?! til tider er ganske vittig og noen ganger frekk (som maaaaange andre her inne) men ikke nok til at jeg hverken gidder hisse meg opp eller pisse henne oppover ryggen. Anonymous poster hash: 4336b...e1a Det som irriterer meg er at alle lovpriser og beskytter henne, samtidig som hun aldri kommer med noe fornuftig, annet enn sure oppgulp. Når noen prøver å debattere med henne så bare forsvinner hun, som nevnt i en annen tråd. Anonymous poster hash: f804f...d71 Jammen. Det er jo alles privilegium å kunne gjøre slike ting.Jeg har selv ikke orket å fortsette mange diskusjoner når de feks bikker over til personangrep og ikke holder seg til sak. Noe det ofte gjør her. Uansett. Synes vel ikke nevnte nick er en av de verste her inne. Kan nevne to/tre som virkelig er DER OPPE. ;-) Hvorfor ikke fortsette diskusjonen hun trekker seg fra på mail? Eller tør dere ikke fordi dere da må vise hvem dere er? Anonymous poster hash: 4336b...e1a Det er hn som driver med personangrep. Bare se selv. Og når konfrontert så stikker hun og lar undersåttene bli igjen for å forsvare. Anonymous poster hash: f804f...d71 Skjønner ikke hvorfor noen forguder henne. Hun er frekk som fy. Skal vedde for at hun følger med på tråden nå mens hun klør seg i fingrene å venter på forsvar fra sine tilhengere. Hvorfor se opp til en slik person som bare skaper kvalme? Anonymous poster hash: 7bbed...0d6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #15 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6 Synes Sint naken biltyv er verre. Som gir kvinner skylda for voldtekt, mannens utroskap og det som verre er, og er overrasket hver gang over hvorfor folk blir såret av hennes hensynsløse kommentarer. Hun har til og med blitt moderert i en tråd som omhandlet utroskap (jada, det var min tråd, innrømmer det), må jo være for en grunn? Jeg har ikke rapportert henne i tråden, så det må være noen andre som ble støtt av at hun mente min samboer var utro fordi jeg oste av desperasjon, og at det var min skyld. At min samboer ble hodestupt forelsket i en gammel flamme som han aldri kom over, at de hadde forhold på si da jeg var høygravid og livstruende syk er ikke så nøye, hun mente det var min skyld, og that's it. Og "hvis jeg ville leve med hode under armen så vær så god". Sug lut råder folk til å være utro mot sin mann. Bare for noen dager siden var det en dame som fortvilt skrev om at hennes mann ikke ville ha sex med henne. Gjett hva sug lut foreslo med en gang hun så tråden... Joda, at HI skulle gå og pule rundt. Og det er overhode ikke den første tråden der hun RÅDER mødre å ødelegge familien ved å gå og få seg sex et annet sted mens de er i et forhold med barnefar. Jeg synes at slike meninger burde sensureres på lik linje med dialektskriv og krenkende utsagn her på forumet. For man kan faktisk ødelegge mennesker og familier på den måten, hvis HI er desperat nok til å høre på disse damene. Jeg ble i hvert fall langt nede etter det Sint naken biltyv skrev. Heldigvis er jeg såpass sterk psykisk, at jeg kom meg opp igjen om en times tid, men ikke alle er like sterke. Anonymous poster hash: 73182...535
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #16 Skrevet 4. juli 2014 Hvor er moderatorne???!! Anonymous poster hash: 02f33...2e1
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. juli 2014 #17 Skrevet 4. juli 2014 Hvor er moderatorne???!! Anonymous poster hash: 02f33...2e1 Hva skal de moderere? At folk reagerer på at enkelte navngitte brukere svarer ufint og frekt? Det er verken krenkende eller injurierende, og heller ikke mobbing. Det er folks oppfatning av enkeltbrukere. Jeg har selv fått en anonym etter meg for et par dager siden, har da ikke rapportert henne og hennes innlegg har heller ikke blitt slettet. Alle må da få lov å si sin mening så lenge det går på oppfatning av enkeltbrukernes oppførsel? Da jeg ble kalt for ond og diverse annet var det ingen som hylte om moderatorne
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #18 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6 Synes Sint naken biltyv er verre. Som gir kvinner skylda for voldtekt, mannens utroskap og det som verre er, og er overrasket hver gang over hvorfor folk blir såret av hennes hensynsløse kommentarer. Hun har til og med blitt moderert i en tråd som omhandlet utroskap (jada, det var min tråd, innrømmer det), må jo være for en grunn? Jeg har ikke rapportert henne i tråden, så det må være noen andre som ble støtt av at hun mente min samboer var utro fordi jeg oste av desperasjon, og at det var min skyld. At min samboer ble hodestupt forelsket i en gammel flamme som han aldri kom over, at de hadde forhold på si da jeg var høygravid og livstruende syk er ikke så nøye, hun mente det var min skyld, og that's it. Og "hvis jeg ville leve med hode under armen så vær så god". Sug lut råder folk til å være utro mot sin mann. Bare for noen dager siden var det en dame som fortvilt skrev om at hennes mann ikke ville ha sex med henne. Gjett hva sug lut foreslo med en gang hun så tråden... Joda, at HI skulle gå og pule rundt. Og det er overhode ikke den første tråden der hun RÅDER mødre å ødelegge familien ved å gå og få seg sex et annet sted mens de er i et forhold med barnefar. Jeg synes at slike meninger burde sensureres på lik linje med dialektskriv og krenkende utsagn her på forumet. For man kan faktisk ødelegge mennesker og familier på den måten, hvis HI er desperat nok til å høre på disse damene. Jeg ble i hvert fall langt nede etter det Sint naken biltyv skrev. Heldigvis er jeg såpass sterk psykisk, at jeg kom meg opp igjen om en times tid, men ikke alle er like sterke. Anonymous poster hash: 73182...535 Om sug lut er den HI i denne tråden tror så skryter hn stadig på kvinneguiden over hvor mange tre-fir-og femkanter hn har hatt. At sug lut har et trist syn på seksualitet har jeg merket, synd at hn prøver å overføre dette til andre. Sint naken biltyv har ikke den samme fanskaren, at voksne mennesker her inne ser på sug lut som en slags messiah er bare trist og skremmende. Anonymous poster hash: f804f...d71
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #19 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6 Synes Sint naken biltyv er verre. Som gir kvinner skylda for voldtekt, mannens utroskap og det som verre er, og er overrasket hver gang over hvorfor folk blir såret av hennes hensynsløse kommentarer. Hun har til og med blitt moderert i en tråd som omhandlet utroskap (jada, det var min tråd, innrømmer det), må jo være for en grunn? Jeg har ikke rapportert henne i tråden, så det må være noen andre som ble støtt av at hun mente min samboer var utro fordi jeg oste av desperasjon, og at det var min skyld. At min samboer ble hodestupt forelsket i en gammel flamme som han aldri kom over, at de hadde forhold på si da jeg var høygravid og livstruende syk er ikke så nøye, hun mente det var min skyld, og that's it. Og "hvis jeg ville leve med hode under armen så vær så god". Sug lut råder folk til å være utro mot sin mann. Bare for noen dager siden var det en dame som fortvilt skrev om at hennes mann ikke ville ha sex med henne. Gjett hva sug lut foreslo med en gang hun så tråden... Joda, at HI skulle gå og pule rundt. Og det er overhode ikke den første tråden der hun RÅDER mødre å ødelegge familien ved å gå og få seg sex et annet sted mens de er i et forhold med barnefar. Jeg synes at slike meninger burde sensureres på lik linje med dialektskriv og krenkende utsagn her på forumet. For man kan faktisk ødelegge mennesker og familier på den måten, hvis HI er desperat nok til å høre på disse damene. Jeg ble i hvert fall langt nede etter det Sint naken biltyv skrev. Heldigvis er jeg såpass sterk psykisk, at jeg kom meg opp igjen om en times tid, men ikke alle er like sterke. Anonymous poster hash: 73182...535 Om sug lut er den HI i denne tråden tror så skryter hn stadig på kvinneguiden over hvor mange tre-fir-og femkanter hn har hatt. At sug lut har et trist syn på seksualitet har jeg merket, synd at hn prøver å overføre dette til andre. Sint naken biltyv har ikke den samme fanskaren, at voksne mennesker her inne ser på sug lut som en slags messiah er bare trist og skremmende. Anonymous poster hash: f804f...d71 Jeg skriver veldig ofte med nick. Men jeg har på de 5 årene på DiB ikke fått en eneste PM med sint innhold eller skryt/støtte/fanpost og heller ikke blitt forsvart av anonyme og andre brukere da jeg havnet i krangel med noen på forumet. Anser dette som helt glimrende, hadde ikke vært komfortabel med en støttegruppe, minner meg alt for mye om ondskapen på ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 73182...535
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #20 Skrevet 4. juli 2014 Herregud skjerp dere. Dere kan ikke sitte og henge ut folk på denne måten. Om det er så mange fæle folk her så slett kontoen deres. Anonymous poster hash: 4336b...e1a
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #21 Skrevet 4. juli 2014 Er det ikke merkelig at alt dette personfokuset på sug lut kommer fra de som påberoper seg å ikke ønske dette? Den fanskaren som det påstås at hun har ser en ikke noe til. Eller er vi enige med Bush, enten for eller mot? Protesterer en mot personhets er man en del av menigheten? Anonymous poster hash: c4459...e3d
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #22 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har vært her i årevis og har ikke lagt merke til at Sug Lut er så veldig pro utroskap? Hvor har du det fra? Det virker som om skillet mellom sex og forhold kan være skarpt - og det er hun ikke den første til å lage -, men å bevisst føre noen bak lyset har jeg aldri sett at hun har fremmet, absolutt ikke. Og dessuten må man tåle at andre har annet syn på forhold og hvilke som helst saker, egentlig. Anonymous poster hash: 3e866...501
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #24 Skrevet 4. juli 2014 Sug lut er en pest og en plage. Håper hun forsvinner fra forumet sammen med spydighetene sine. Håper hun i det minste øker stillingsprosenten sin på Rimi, hun sitter litt for mye her inne. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6 Synes Sint naken biltyv er verre. Som gir kvinner skylda for voldtekt, mannens utroskap og det som verre er, og er overrasket hver gang over hvorfor folk blir såret av hennes hensynsløse kommentarer. Hun har til og med blitt moderert i en tråd som omhandlet utroskap (jada, det var min tråd, innrømmer det), må jo være for en grunn? Jeg har ikke rapportert henne i tråden, så det må være noen andre som ble støtt av at hun mente min samboer var utro fordi jeg oste av desperasjon, og at det var min skyld. At min samboer ble hodestupt forelsket i en gammel flamme som han aldri kom over, at de hadde forhold på si da jeg var høygravid og livstruende syk er ikke så nøye, hun mente det var min skyld, og that's it. Og "hvis jeg ville leve med hode under armen så vær så god". Sug lut råder folk til å være utro mot sin mann. Bare for noen dager siden var det en dame som fortvilt skrev om at hennes mann ikke ville ha sex med henne. Gjett hva sug lut foreslo med en gang hun så tråden... Joda, at HI skulle gå og pule rundt. Og det er overhode ikke den første tråden der hun RÅDER mødre å ødelegge familien ved å gå og få seg sex et annet sted mens de er i et forhold med barnefar. Jeg synes at slike meninger burde sensureres på lik linje med dialektskriv og krenkende utsagn her på forumet. For man kan faktisk ødelegge mennesker og familier på den måten, hvis HI er desperat nok til å høre på disse damene. Jeg ble i hvert fall langt nede etter det Sint naken biltyv skrev. Heldigvis er jeg såpass sterk psykisk, at jeg kom meg opp igjen om en times tid, men ikke alle er like sterke. Anonymous poster hash: 73182...535 Om sug lut er den HI i denne tråden tror så skryter hn stadig på kvinneguiden over hvor mange tre-fir-og femkanter hn har hatt. At sug lut har et trist syn på seksualitet har jeg merket, synd at hn prøver å overføre dette til andre. Sint naken biltyv har ikke den samme fanskaren, at voksne mennesker her inne ser på sug lut som en slags messiah er bare trist og skremmende. Anonymous poster hash: f804f...d71 Tror sug lut lever i en fantasi jeg. Derfor hun prøver å heve seg over andre hele tiden. Hun leker velutdannet, har mange venner, orgier og lever det perfekte liv. Hvorfor sitter hun da her inne 24/7? Hvordan skal hun få tid til trekanter/firkanter osv mellom bim og Rimi. Nei vet du hva, gjennomskuet denne damen for lenge siden. På en måte synd på henne. Folk som lever i en fantasiverden kan ikke ha det godt med seg selv. Anonymous poster hash: 7bbed...0d6
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2014 #25 Skrevet 4. juli 2014 Jeg har vært her i årevis og har ikke lagt merke til at Sug Lut er så veldig pro utroskap? Hvor har du det fra? Det virker som om skillet mellom sex og forhold kan være skarpt - og det er hun ikke den første til å lage -, men å bevisst føre noen bak lyset har jeg aldri sett at hun har fremmet, absolutt ikke. Og dessuten må man tåle at andre har annet syn på forhold og hvilke som helst saker, egentlig. Anonymous poster hash: 3e866...501 Hun svarer i alle tråder som omhandler utroskap og i går svarte hun til en dame som har en samboer med null sexlyst at løsningen for HI var å få seg sex på si hvis forholdet med samboer fungerer ellers. Hun fører ingen bak lyset, men jeg oppfatter henne som veldig pro utroskap, og jeg er ikke alene. Anonymous poster hash: 73182...535
Anbefalte innlegg