Gå til innhold

Endring av livsstil, noen som blir med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg vært ute å gått 3,40 km på 47 minutter og 41 sekunder. Forbrent 353 kalorier. Ifølge endomondo. Snittfart på 4,28 km/t.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er meed! :) må ned ca 15kg.. Skal bruke den gode gamle måten, mer aktivitet og et bedre kosthold med mindre sukker og raske karbohydrater:) Starter i morgen,siden det er kveld og mørkt på meg nå..

Anonymous poster hash: dd234...337

Skrevet

Nå har jeg vært ute å gått 3,40 km på 47 minutter og 41 sekunder. Forbrent 353 kalorier. Ifølge endomondo. Snittfart på 4,28 km/t.

Beklager å skuffe deg, men med snittfart på 4, 28 skulle du ha gjennomført 3, 4 km på under en halvtime ;) mente du kanskje 27 minutter og 41 sekunder?

Anonymous poster hash: 4f363...046

Skrevet

Jeg er med :D Har begynt så vidt, men syns det er så vanskelig om sommeren!

Syns det er omvendt jeg. Mye lettere på sommern. Er alltid mer i bevegelse og går mer om sommern, også spiser man ofte mer lett mat for man blir ikke så sulten i varmen...

Hvertfall er det sånn for meg..

Skrevet

Beklager å skuffe deg, men med snittfart på 4, 28 skulle du ha gjennomført 3, 4 km på under en halvtime ;) mente du kanskje 27 minutter og 41 sekunder?

Nei. Det er det det står. Men så står det at snitt tempo er 14,02

Skjønte ikke helt det der jeg heller. Men har uansett brukt 47 minutter.

Skrevet (endret)

Jeg er med! Startet for litt over to uker siden. Spiser sunt og har startet å trene 30 days shred. Føler meg allerede bedre. Jeg gjør dette for meg selv. Drømmer om å få en sterk og stram kropp igjen, i tillegg til å føle meg bedre med mer energi og mindre oppblåst mage. Mitt mål er å få en bikinkropp når strandsesongen er over. :P

I dag tok jeg opptak av level 2 og 3 på IPad slik at jeg også kan trene på ferie.:)

Endret av Mamma4livet
Skrevet

Regn over en gang til, stemmer det som fiskebollerihvitsaus skriver..;)

Anonymous poster hash: c5b7d...474

Skrevet

Da starter jeg i morgen. Noterer da startvekt og ønsket mål. Nå nytes ost og vin 😉

Skrevet

Jeg har løpt 6 km! Ikke raskt og ikke med særlig stil, men jeg har løpt!

Anonymous poster hash: de6d5...c8f

Skrevet

Da har jeg gått en tur.

6,64 km, 1 1/2 time, 320 kalorier, og 14,46 min pr km.

Synes tempo føltes lavt når jeg gikk pga mye skogsarbeid oppover, og stien var full av greiner i deler av turen.

Har kun prøvd run keeper så vet ikke forskjellen på den og den andre appen, må vel teste ut den også 😄

Anonymous poster hash: 306cb...2a9

Skrevet

Jeg vil være med! Har 8 kg jeg skal kvitte meg med.

skulle ha spist chips i kveld, men nå ble jeg inspirert til å la være!

Skrevet

Startet dagen med brødskive med syltetøy - ikke så sunt 😜.

Tar med meg herbalife Shake på jobb til lunsj, og sykler dit istede for å ta bilen, har lastet ned endomondo på tlf, og skal teste hvilken jeg liker best av den og runkeeper, førsteinntrykk uten å ha prøvd, er at de er ganske så like.

Skrevet

Da er jeg i gang. Vekta viste 75,6 kg i dag, så da er det 10,6 kg som skal av i første omgang.

Skrevet

Dytter slik at Frk Sjokoladegumler kan slenge seg med ;)

Anonymous poster hash: de6d5...c8f

Skrevet

Føler jeg er inne i en god rytme. Trene eller gå tur igjen i morra. Gå tur er jo trening det og da forsåvidt. Klar for ei ny sunn og helsefremmende uke :)

Skrevet

Hvordan går det med dere?

Jeg har vært på ferie, så lite mosjon og sunn mat da 😝.

Meeen i kveld har jeg vært på fjelltur 👍, 8,21 km på 1 time og 45 min, spennende tur hvor jeg møtte både rev og elg 😳

Skrevet

Med meg går det bra i alle fall!:-) spiser sunt og trener, gått ned 3 kg siden søndag, men det er jo for det meste vann. Jeg er ihvertfall ikke oppblåst!:-)

Anonymous poster hash: d82a3...ba1

Skrevet

Med meg går det bra i alle fall!:-) spiser sunt og trener, gått ned 3 kg siden søndag, men det er jo for det meste vann. Jeg er ihvertfall ikke oppblåst!:-)

Anonymous poster hash: d82a3...ba1

Kjempebra 👍

Har i dag gått ny topptur.

5,98 km på 1 time og 36 min, var vaaaarmt, så slet og vurderte å snu, men kom meg opp 😄.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...