Gå til innhold

Endring av livsstil, noen som blir med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er jeg drittlei av at mannen aldri vil ha sex, ikke viser meg at jeg er attraktiv eller interessant. Så nå skal jeg endre meg, for min egen del. Har allerede kuttet ut godis, neste på listen er kaker, is og cola. Blir ingen lavkarbo på meg, trenger ikke det heller, men skal kutte ut godteri og brus.

Skal også begynne å trene litt, sminke meg hver dag, ta vare på huden og håret, og være mer selvsikker.

Noen som blir med på livsstilsendring?

Anonymous poster hash: 4f363...046
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med. Starter i dag med å kutte ut sukker, ikke sånn 100% da. For er jo sukker i en del mat og. Men alt med mye sukker i skal bort. Så starter jeg å trene nå. Farget håret og trimmet luggen i stad.

Skal sminke meg oftere, og bli flinkere til å gå i alle de fine kjolene mine.

Anonymous poster hash: dc0a1...94c
Skrevet

Åh ble litt glad for denne tråden. :) jeg er med! Jeg skal telle kalorier. 1300-1400 kalorier hver dag. Føler meg utrolig uatraktiv med all denne vekta. Og nesten alt på magen. :(

Anonymous poster hash: bbf01...556

Skrevet

Er allerede i gang. Allerede trent tre dager denne uka. Holdt meg unna godteri, kaker og is etc. Spiser sunnere.

Viktigst av alt (For meg) Jeg fokuserer på å spise hvar tredje time. Lite og ofte.

Jeg har en tendens til å glemme å spise, for jeg kjenner ikke at jeg er sulten. Ikke bra det heller.

Skrevet

Jeg har ikke "all den vekta" da, har BMI på 21. Men vil tilbake til BMI på 19 jeg hadde fra før fødslene, få bort magen og hoftene (det er der eneste fettansamling sitter), bli strammere og se freshere ut. Så jeg har egentlig ikke behov for å slanke meg, men vil endre kroppsformen bittelitt. For å føle meg bedre og kanskje etter hvert bytte ut mannen med noe annet som faktisk er glad i meg for den jeg er.

Anonymous poster hash: 4f363...046
Skrevet

Med en BMI på 21 kan du umulig være mye slapp i fisken :) Men det hjelper jo mye på selvfølelsen å trene og kjenne at kroppen blir sterkere. håper du finner en som liker deg for den du er for det skal jo ikke være slik som du har det. Jeg har gått opp mye i to tette svangerskap og er redd for at min kjære skal miste interessen ( nesten utrolig at han er her fortsatt!) så nå får jeg bare stå på :)

Anonymous poster hash: bbf01...556

Skrevet

Jeg endret livsstil for tre uker siden. Har ikke spist godteri eller chips siden, spiser mye grønnsaker/frukt, får i meg mye proteiner og prøver å være fysisk aktiv så og si hver eneste dag. (Mer enn det som er normalt for meg.) Jeg har allerede gått ned nesten 5 kilo, og har startet en instagramkonto for å motivere meg selv. Følg meg gjerne, jeg kaller meg pulspanda. :)

Anonymous poster hash: 015fb...10d
Gjest @---;-
Skrevet

Denne skal jeg hive meg på jeg og...

Tenkte jeg skulle flørte litt med mannen og sende noen pirrendes meldinger... I tillegg for å toppe det litt så fikk jeg den glupe ideen at jeg skulle ta et anstendig, men sexy bilde av meg selv og sende...

Med min kroppsform anbefales det ikke... Gud hjelpe meg, jeg skjønner rett og slett ikke hvordan mannen min hæres å ta på meg og ha sex med meg... Jeg kan love at dei bilda blei ikke sendt 😄

Så her er det skjerpings...

Jeg har et ønske om å gå ned ca 10kg og få stramma opp en del.

Har allerede hatt 7 turer på mellom 6-12km hvor jeg har jogget største parten, men også gått noe. Så jeg prøver...

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Jeg er med. For min egen del! Men vi har en helg med fødeslsdagsfeiring foran oss, så skal sette i gang for real på mandag. Men skal sykle eller gå meg en tur i kveld og være så fornuftig som jeg kan innen mandag.

Skrevet

Jeg er også med! Er i gang med trening, skal ned og stramme opp.

Men jeg er med på det andre også, altså full endring, men ett lite skritt av gangen.

Anonymous poster hash: de6d5...c8f

Skrevet

Å jeg er SÅ med! Var skikkelig godt i gang, men alt bare falt sammen. Vil ned 10 kg og stramme opp. Sminke meg mer.

Skrevet

Jeg endret livsstil for tre uker siden. Har ikke spist godteri eller chips siden, spiser mye grønnsaker/frukt, får i meg mye proteiner og prøver å være fysisk aktiv så og si hver eneste dag. (Mer enn det som er normalt for meg.) Jeg har allerede gått ned nesten 5 kilo, og har startet en instagramkonto for å motivere meg selv. Følg meg gjerne, jeg kaller meg pulspanda. :)

5 kilo på tre uker?! Wow!

Hvor mye skal du ned?

Skrevet

5 kilo på tre uker?! Wow!

Hvor mye skal du ned?

Har gått ned 20 kilo etter siste graviditet. Gikk opp igjen 5, og har nå gått ned igjen de. Men målet er å gå ned hvertfall 15-20 til. Har en del til overs. ;)

Skrevet

Men da trenger jeg en tråd hvor vi rapporterer slik at jeg blir tvunget til å få til dette.

Skrevet

Tenkte jeg sku ut å gå tur nå klokka 21. Noen som blir med??

Selv om vi bor langt unna hverandre kan vi jo gå tur sammen, i tankene :)

Skrevet

Blir med jeg også.

Jeg skal trene mer, bruker da 30 days shred, og andre DVD jeg har, går turer både langs vei og på fjellet.

Ellers skal jeg sminke meg og style meg mer, kjøpe mer klær jeg liker.

Spise sunnere, og drikke mindre cola 😊.

Anonymous poster hash: 306cb...2a9

Skrevet

Skulle gjerne gått tur, men vi har besøk og vin og ost på menyen. Blæh. Starter friskt i morgen jeg ;)

Skrevet

Er med, tar en kort fjelltur med runkeeper på tlf, får da registrert fart, distanse og tidsbruk 😊.

Skrevet

Er med, tar en kort fjelltur med runkeeper på tlf, får da registrert fart, distanse og tidsbruk .

Bruker Endomondo jeg. Hva er forskjellen på de?

Skrevet

Jeg er med :D Har begynt så vidt, men syns det er så vanskelig om sommeren!

Skrevet

Blir gjerne med. Etter to svangerskap har det kommet på en del kilo ekstra. Ønsker å gå ned 10-12 kg. Da er jeg innafor normalen og på en vekt som jeg trives med. Nå så føler jeg at ingen klær blir fine på uansett. Men ønsker å være med på denne forandre livsstil greia, så etter to kg ned skal jeg belønne meg selv med hårklipp og farging. Skal kjøpe noen fine sommerkjoler som passer mens jeg er på vei ned i vekt. Tusen takk for motivasjonen.. 

Skal kutte ut alt godter, kaker, brus, potetgull etc. Velge litt grovere alternativer og mer grønnsaker til middag. 

Anonymous poster hash: 4ced7...8bd
Skrevet

Jeg er med! Må ned ca 15 kg. Planen er å kutte ut sukker, mørk sjokolade er det eneste jeg vil unne meg en bit av en gang i blant. Vil i tillegg kutte ned på karbohydratrik mat. Ellers skal jeg være mer i aktivitet, gå trapper istedet for heis, gå istedet for å kjøre innenfor rimelighetens grenser. Vil også bli snillere med meg selv, ta mer vare på meg selv og føle meg bedre rett og slett! Synes også vi burde ha en egen tråd hvor vi rapporterer hvordan det går med oss. Tror det blir lettere da!:)

Anonymous poster hash: c5b7d...474

Skrevet

Hadde tenkt å kaste meg med, men så fant jeg en sjokolade i kjelleren som jeg hadde glemt, og så ble det ingenting av det..

Anonymous poster hash: 1c165...ff3
Skrevet

Jeg er med! Må ned ca 15 kg. Planen er å kutte ut sukker, mørk sjokolade er det eneste jeg vil unne meg en bit av en gang i blant. Vil i tillegg kutte ned på karbohydratrik mat. Ellers skal jeg være mer i aktivitet, gå trapper istedet for heis, gå istedet for å kjøre innenfor rimelighetens grenser. Vil også bli snillere med meg selv, ta mer vare på meg selv og føle meg bedre rett og slett! Synes også vi burde ha en egen tråd hvor vi rapporterer hvordan det går med oss. Tror det blir lettere da! :)

Sjekk ut Berit Nordstrand 12 uker til en smalere midje. Mye av det du nevner her hun skriver om. Da får du tips til hvordan du holder søtsuget unna og alternatv til sukker 

Skrevet

Jeg er med! Må ned ca 15 kg. Planen er å kutte ut sukker, mørk sjokolade er det eneste jeg vil unne meg en bit av en gang i blant. Vil i tillegg kutte ned på karbohydratrik mat. Ellers skal jeg være mer i aktivitet, gå trapper istedet for heis, gå istedet for å kjøre innenfor rimelighetens grenser. Vil også bli snillere med meg selv, ta mer vare på meg selv og føle meg bedre rett og slett! Synes også vi burde ha en egen tråd hvor vi rapporterer hvordan det går med oss. Tror det blir lettere da! :)

Sjekk ut Berit Nordstrand 12 uker til en smalere midje. Mye av det du nevner her hun skriver om. Da får du tips til hvordan du holder søtsuget unna og alternatv til sukker

Har akkurat kjøpt den og ble veldig inspirert og motivert!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...