valkyrien Skrevet 3. juli 2014 #26 Skrevet 3. juli 2014 Trudde det berre var søtsugne diabetikarar som brukte sukettar. Eg ville aldri komt på å kjøpe det. Sjølv drikk eg teen som han er, og har sukker til dei som likar søt te. Funkar stevia-granulat? I så fall kan det hende eg får avsetjing på ei pakke eg har ståande. Eg saknar lite når eg er på besøk, men enkelte let kaffien stå på traktaten leenge. Då treng eg melk/fløte for å få ned koppen, kaffien blir veldig bitter etterkvart. Og melk er ikkje å finne i alle kjøleskap. Eller de som ikke spiser sukker Anonymous poster hash: 06050...c0d Men tilbake til spørsmålet; funkar stevia-granulat? Vil jo gjerne vere forberedt viss nokre av dykk skulle dukke opp. Steviadråper i te smaker i allefall helt forferdelig Men det gjer jo sukettar også. Kan eg konkludere med at det er likeverdige produkt, eller må eg kjøpe sukettar? Kor lenge er dei haldbare, kan eg ha det ståande i årevis i påvente av ein sukettoman? Jeg synes suketter i te er godt, men kan ikke fordra smaken av stevia, så jeg vil ikke si at de er likeverdige Suketter kan stå i årevis de
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #27 Skrevet 3. juli 2014 Trudde det berre var søtsugne diabetikarar som brukte sukettar. Eg ville aldri komt på å kjøpe det. Sjølv drikk eg teen som han er, og har sukker til dei som likar søt te. Funkar stevia-granulat? I så fall kan det hende eg får avsetjing på ei pakke eg har ståande. Eg saknar lite når eg er på besøk, men enkelte let kaffien stå på traktaten leenge. Då treng eg melk/fløte for å få ned koppen, kaffien blir veldig bitter etterkvart. Og melk er ikkje å finne i alle kjøleskap. Eller de som ikke spiser sukker Anonymous poster hash: 06050...c0d Men tilbake til spørsmålet; funkar stevia-granulat? Vil jo gjerne vere forberedt viss nokre av dykk skulle dukke opp. Steviadråper i te smaker i allefall helt forferdelig Men det gjer jo sukettar også. Kan eg konkludere med at det er likeverdige produkt, eller må eg kjøpe sukettar? Kor lenge er dei haldbare, kan eg ha det ståande i årevis i påvente av ein sukettoman? Min pakke suketter i skuffen er minst 5 år gammel, kan gjerne nærme seg 10 år også... Setter den kun frem ved besøk/selskaper og har aldri fått noen klage på at de er gamle :-) Anonymous poster hash: 3d6d4...73a
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #28 Skrevet 3. juli 2014 Mørkt rom og bad som ikke har papirtynne vegger. Jeg plages med luft i magen og bråker en del når jeg bommelommer. Anonymous poster hash: f3da1...503
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #29 Skrevet 3. juli 2014 Gjestehåndkle og søppelbøtte på badet. Utrolig kleint å rusle gjennom stua der alle sitter og ut på kjøkkenet med tampongen i et sammenrullet dopapir. Anonymous poster hash: 9a67f...9bb
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. juli 2014 #30 Skrevet 3. juli 2014 Søppelbøtte på badet. Også hater jeg hus som knirker, sånn at det bråker om jeg går på do om natten. Blæra mi er lekk som ei sil så jeg må ofte på do gjennom natten, men er redd for å vekke de jeg er hos
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #31 Skrevet 3. juli 2014 Det jeg sliter mest med når jeg var på besøk er soving. Var aldri et problem før jeg fikk barn, men etter har jeg oppdaget mange ting jeg ikke tenkte på før. Vinduer uten barnesikring i høye etasjer er skrekken. På soverommet slik at en enten tar tjansen og håper ungen ikke hopper ut iløpet av natta (han er 3 år og sover i storseng) eller lukker de helt slik at det ikke kommer noe luft. Støv. Især på soverommet. Kombinasjonen av støv+ vindu uten barnesikring er klassiker. Da har jeg valget mellom å ikke puste hele natta pga støv+lukket vindu, eller å være livredd pga hoppefaren. Jeg har forresten aldri sukketter. Og har null planer om å kjøpe det heller. Da får heller besøkende kjøpe det inn selv. Så ifølge denne lista er jeg en kjip vertinne. Men forventer at gjestene sier selv hva de trenger hvis de bor her over lengre tid + jeg spør jo om det er noe de trenger/ønsker seg når de er her. Anonymous poster hash: e761d...3b8
uhhuhher Skrevet 3. juli 2014 #32 Skrevet 3. juli 2014 Mangel på søppelbøtte på badet kommer jeg aldri til å forstå. Hvor kaster folk tung? Gule ørepinner, blodige bind, tomme linsebeholdere, bæsjete våtservietter osv. osv. Svigerforeldrene mine har bad oppe og kjøkken nede, helt håpløst. Ellers savner jeg noe å tråkke på når jeg kommer ut av dusjen. Hater å tråkke på gulvet med våte føtter og har ikke lyst å bruke håndkleet jeg tørker meg med.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #33 Skrevet 3. juli 2014 Mangel på søppelbøtte på badet kommer jeg aldri til å forstå. Hvor kaster folk tung? Gule ørepinner, blodige bind, tomme linsebeholdere, bæsjete våtservietter osv. osv. Svigerforeldrene mine har bad oppe og kjøkken nede, helt håpløst. Ellers savner jeg noe å tråkke på når jeg kommer ut av dusjen. Hater å tråkke på gulvet med våte føtter og har ikke lyst å bruke håndkleet jeg tørker meg med. Bæsjete våtservietter???! Anonymous poster hash: 88450...5b0
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #34 Skrevet 3. juli 2014 Hodeputen min, så den tar jeg med liker helt flate puter og det er det ikke så mange som har. Ellers savner jeg vel ordentlig rullgardin så det blir mørkt. Ikke akkurat en ting da, men jeg er ikke så glad i å sove hos andre som "bråker" når folk har lagt seg. Jeg sover veldig lett så får ikke sove når folk snakker høyt, romsterer på kjøkkenet osv. Nå høres jeg sær ut, men det går ann å gjøre slike ting litt stille når folk har lagt seg Anonymous poster hash: 480da...e00
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #35 Skrevet 3. juli 2014 Har ikke suketter, men stevia med forskjellige smaker. Eller sukker. Har kaffe og veldig mye forskjellig te. Ingen dufter på badet. Helt mørkt på gjesterommet. Har alltid fullkorns knekkebrød. Er det noe gjesten ønsker, eller har allergi, kjøper jeg inn dette. Selv tar jeg med meg det jeg måtte ønske. Har hvete allergi, så tar alltid med fullkorns knekkebrød. Hvilken knekkebrøld\\d har ikke hvete i seg, jeg tåler og hvete dårlig Anonymous poster hash: 24211...177
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #36 Skrevet 3. juli 2014 Sover jeg hos noen er jeg fornøyd med en ren seng. Jeg er litt kresenpå mat, så hos noen har jeg med knekkebrød jegkan knaske litt på. Men få ganger jeg må det,heldigvis er de fleste vi overnatter hos ganske like oss. Anonymous poster hash: d15ef...8f2
Monica Skrevet 3. juli 2014 #37 Skrevet 3. juli 2014 Har ikke suketter, men stevia med forskjellige smaker. Eller sukker. Har kaffe og veldig mye forskjellig te. Ingen dufter på badet. Helt mørkt på gjesterommet. Har alltid fullkorns knekkebrød. Er det noe gjesten ønsker, eller har allergi, kjøper jeg inn dette. Selv tar jeg med meg det jeg måtte ønske. Har hvete allergi, så tar alltid med fullkorns knekkebrød. Hvilken knekkebrøld\\d har ikke hvete i seg, jeg tåler og hvete dårlig Anonymous poster hash: 24211...177 Kjøper ryvita, tror det er noen andre det ikke er hvete i og. Må bare lese bak på pakka til de forskjellige.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 3. juli 2014 #38 Skrevet 3. juli 2014 Muligheten for å ha det helt mørkt der jeg sover. Spesielt hvis jeg får migreneanfall, da blir jeg lysømfindlig og MÅ ha det helt mørkt. Ellers tar jeg med meg, hvis det er noe spesielt jeg må ha. Ellers tar jeg til takke med det jeg får. Er ikke så kravstor...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2014 #39 Skrevet 3. juli 2014 Etter å ha overnattet hos svigerfamilien en del ganger er jeg godt fornøyd om jeg får rent sengetøy og at badet ikke stinker. Anonymous poster hash: 09acf...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå