Gå til innhold

Når du er gjest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvilke ting savner du ofte? Av matvarer, "tilrettelegging", på soverommet etc?

Jeg savner ofte suketter, knekkebrød og muligheten til å gjøre soverommet helt mørkt.

Anonymous poster hash: b415c...61e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...hvilke ting savner du ofte? Av matvarer, "tilrettelegging", på soverommet etc?

Jeg savner ofte suketter, knekkebrød og muligheten til å gjøre soverommet helt mørkt. Anonymous poster hash: b415c...61e

Hahaha, du får sende en raider før ankomst.

Anonymous poster hash: 68795...2ff

Skrevet

Som gjest forventer jeg egentlig ingenting.

Tar med knekkebrød, siden jeg ikke kan spise vanlig brød, eller jeg tar med brød til meg. Så slipper verten å tenke på det. Suketter har jeg alltid i veska, siden det er så få plasser man får det ute når man bestiller te, får bare sitron og sukker, spesielt i utlandet.

Ang det å gjøre soverommet mørkt har jeg heldigvis ingen problemer med. Sover like godt om det er lyst eller mørkt der jeg sover.

Anonymous poster hash: fb195...f45
Skrevet

Gjestehåndkle!! Ofte henger det bare store håndklær, og jeg vil ikke bruke noens dusjhåndkle!

Anonymous poster hash: f6e8c...927
Skrevet

Trudde det berre var søtsugne diabetikarar som brukte sukettar. Eg ville aldri komt på å kjøpe det. Sjølv drikk eg teen som han er, og har sukker til dei som likar søt te. Funkar stevia-granulat? I så fall kan det hende eg får avsetjing på ei pakke eg har ståande.

Eg saknar lite når eg er på besøk, men enkelte let kaffien stå på traktaten leenge. Då treng eg melk/fløte for å få ned koppen, kaffien blir veldig bitter etterkvart. Og melk er ikkje å finne i alle kjøleskap.

Skrevet

Trudde det berre var søtsugne diabetikarar som brukte sukettar. Eg ville aldri komt på å kjøpe det. Sjølv drikk eg teen som han er, og har sukker til dei som likar søt te. Funkar stevia-granulat? I så fall kan det hende eg får avsetjing på ei pakke eg har ståande.

Eg saknar lite når eg er på besøk, men enkelte let kaffien stå på traktaten leenge. Då treng eg melk/fløte for å få ned koppen, kaffien blir veldig bitter etterkvart. Og melk er ikkje å finne i alle kjøleskap.

Eller de som ikke spiser sukker ;)

Anonymous poster hash: 06050...c0d

Skrevet

Men tilbake til spørsmålet; funkar stevia-granulat? Vil jo gjerne vere forberedt viss nokre av dykk skulle dukke opp.
Skrevet

Hater å ikke ha det helt mørkt!

Sover så dårlig da.

Skrevet

Jeg skal begynne å ha med meg egen pute :)

Ellers savner jeg kaviar og Lady Grey-te med Coffee Mate.

Skrevet

Jeg savner lite, men sliter noen ganger med at folk har så mye lukt på badet. Spessielt når folk har ting som toalettpapir med duft, duftlys ol blir jeg direkte uvell.

Anonymous poster hash: 3edb4...5da
Skrevet

Muligheten til å være mer for meg selv, en bedre sofa å sitte i.

Anonymous poster hash: e66cb...171

Skrevet

Savner lite, stort sett kun det  ha det mørkt på rommet og min egen pute. Spør etter et teppe eller noe for å ha over vinduet også tar jeg med min egen pute.

Om det er noe mat eller noe slikt så stikke vi på butikken.

Kan også kan jeg henge med på dette med duft på bad ol. Får vondt i hode av slikt.

Anonymous poster hash: 9dc13...5d9
Skrevet

Jeg savner lite, men sliter noen ganger med at folk har så mye lukt på badet. Spessielt når folk har ting som toalettpapir med duft, duftlys ol blir jeg direkte uvell.

Anonymous poster hash: 3edb4...5da

Toalettpapir med duft..???!! Usj! 😱

Anonymous poster hash: 88450...5b0

Skrevet

Et fat med frukt i tilfelle jeg blir sulten mellom måltider. Jeg må ofte gå med en nutrilettbar i veska i tilfelle rottefelle.

Skrevet

Da savner jeg som regel tid for meg selv, senga mi og muligheten til å gå rundt i bare undertøyet uten å bli ansett som en dårlig gjest. Jaaaa, jeg er i overkant hjemmekjær, er derfor sjelden overnattingsgjest :)

Skrevet

Savner sjelden noe. Handler inn mat til meg selv og vertskapet hvis det er noe ekstra jeg har lyst på.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Puta mi, men den har jeg med meg om det er plass i bagasjen.  Ellers tenker jeg noe av sjarmen med å være hos andre, er å være hos andre, så selv om det sikkert er ting jeg kunne tenke meg, har jeg aldri tenkt over om det er noe jeg savner.

Gjest Julia1984
Skrevet

Trodde alle brukte suketter i teen. Ingen av mine venninner som bruker sukker....

Og for de som er hysteriske, det er snakk om 1-2 små biter

Skrevet

Trodde alle brukte suketter i teen. Ingen av mine venninner som bruker sukker....

Og for de som er hysteriske, det er snakk om 1-2 små biter

På ingen måte hysterisk ang sukettar, drikk gjerne lightbrus o.l. Men likar ikkje søt te, og dei eg kjenner som gjer det brukar like gjerne sukker.
Skrevet

I utgangspunktet spiser/drikker jeg det jeg blir servert hos andre, og om der er noe jeg må ha så tar jeg med. Selvfølgelig nok til alle.

Anonymous poster hash: 909f5...12f

Skrevet

I følge dette må jeg Være en god vert :-)

Har suketter, Coffee mate, muligheten til å få det helt mørkt på gjesterommet, ingen dufter på badet, frukt står fremme og jeg spør bestandig gjester før de kommer om det er noe spesielt de vil jeg skal kjøpe inn.

Phu !

Selv sørger jeg for å ta med meg rett type te, drikke, knekkebrød osv osv. Er så sær at jeg gidder ikke noe annet :P

Anonymous poster hash: 004f2...f39

Skrevet

Har ikke suketter, men stevia med forskjellige smaker. Eller sukker. Har kaffe og veldig mye forskjellig te. Ingen dufter på badet. Helt mørkt på gjesterommet. Har alltid fullkorns knekkebrød.

Er det noe gjesten ønsker, eller har allergi, kjøper jeg inn dette.

Selv tar jeg med meg det jeg måtte ønske. Har hvete allergi, så tar alltid med fullkorns knekkebrød.

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Men tilbake til spørsmålet; funkar stevia-granulat? Vil jo gjerne vere forberedt viss nokre av dykk skulle dukke opp.

Steviadråper i te smaker i allefall helt forferdelig :(

Skrevet

Steviadråper i te smaker i allefall helt forferdelig :(

Men det gjer jo sukettar også. Kan eg konkludere med at det er likeverdige produkt, eller må eg kjøpe sukettar? Kor lenge er dei haldbare, kan eg ha det ståande i årevis i påvente av ein sukettoman?
Skrevet

Savner ofte muligheten til å gjøre det mørkt på gjesterommet.

Og så får jeg et problem hos de som kun har dundyner og -puter, siden jeg er allergisk mot dun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...