Gå til innhold

Kaller mannen din deg for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har kalt meg ei sur hurpe EN gang, og da blei jeg så sur og hurpete at han ikke har gjentatt den fadesen;) Ellers går det i elskling, sukkertopp, søta og slikt som gjør med smørblid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sluttet å overføre til felles konto, og solgt den dyre bilen.

Skrevet

Vi kan bli litt ufine mot hverandre(jeg spesielt) og han har sagt det et par ganger. Vi har ikke et godt forhold når vi krangler og er nok ikke normen. Jeg burde gå til psykolog for å lære meg å dempe sinnet mitt for jeg drar han med meg dessverre😣 kanskje mannen din har det sånn som meg? At han "ser svart" og sier masse han ikke mener? Uff,det er ikke bra!

Anonymous poster hash: 70e06...d1e

Skrevet

Ikke overfør til felleskonto og ta dere en time eller to på familivernkontoret.

Man kaller ikke andre under krangler.

Skrevet

Aldri. Tror det "verste" han har sagt under en krangel er at han syntes jeg var teit.

Man skal behandle sine medmennesker med respekt. også når man er uenige. Hvordan man krangler er vel så viktig som om og hvor mye man krangler. Det er helt uakseptabelt å slenge dritt, det aksepterer jeg ikke av venner, av ungene mine eller av mannen, enkelt og greit.

Men du? Slutt å overføre til felleskontoen, la ham bruke av egne penger når han skal være ufornuftig. Og ta en tur på familievernkontoret, det kan høres ut som om dere har problemer langt utover det å slenge dritt og krangle om pengebruk.

Skrevet

Merr, bitch, drittkjerring, ber deg holde kjeft osv når dere diskuterer/ krangler? Min gjør det så å si hver gang, og det er blitt 'normalt' for meg, men jeg lurer på om dette er vanlig, er dette normen?

Han tenner på alle plugger og blir så ufin. Jeg har sagt gjentatte ganger at jeg ikke liker det, og han sier unnskyld og at det ikke skal gjenta seg, men det gjør det bestandig..

Anonymous poster hash: 49b2f...d19

Nei aldri, han synker ikke så lavt. Til og med jeg som kan bli rimelig forbanna holder meg for god for sånne personangrep. Det har ingenting i en saklig diskusjon/krangel å gjøre

Anonymous poster hash: abd64...d7f

Skrevet

Jada, det har skjedd i oppheta diskusjoner. Men, om jeg ber han ikke bruke penger fra matkontoen til alt annet enn mat, så ber han meg ikke holde kjeft nei. Det vitner jo ikke om modenhet fra hans side. Jeg hiver ikke ut gubben fordi han ber meg holde kjeft når jeg kjefter på han i en massiv krangel, men hvis han mot formodning skulle begynne å kalle meg så stygge ting "i hverdagen", så hadde jeg nok revurdert forholdet.

Anonymous poster hash: c1194...499
Skrevet

Aldri.

Vi krangler aldri heller...

Man skal ikke gå til personangrep!

Skrevet

Jada, møkkakjerring, psykopat..

Anonymous poster hash: c8add...343

Skrevet

Når han sier unnskyld og at ting skal bli bedre blir det det i en liten periode, og så er det tilbake til samme gamle.

Dette ødelegger så utrolig mye..

Familievern kontoret mf har jeg kontaktet, men han avlyser timer og det ender med at det blir 1 gang i mnd, og det hjelper jo lite..

Hi

Skrevet

Nei.

Skrevet

Hold kjeft har vi vel sagt til hverandre et par ganger, og så har jeg sagt drittsekk en gang og han drittkjerring en gang, men dette har vi ikke gjentatt og vi har jobbet mye med kommunikasjonen siden. Krangler skjelden og prøver å diskutere saklig nå i stedenfor å krangle.

Vi har begge modnet med årene og blitt roligere.

Få hjelp med kommunikasjonen, hvor gamle er dere?

Skrevet

oh, gikk inn på tråden og trodde det skulle stå kallenavn som snuppa, kjære, søta, etc.

Nei, min mann sier aldri slike ting til meg. Det er ikke normalt!

Anonymous poster hash: 5b6bd...c78
Skrevet

Jeg føler jeg ikke gjør annet enn å prøve, og gir han sjanser. Jeg er 28, han er 35..

Hi

Skrevet

Aldri skjedd. Vi krangler aldri heller da. Hva er vitsen med det?

Skrevet

Hvorfor er dere sammen?

Hvorfor svarer du ikke på spm om å slutte å overføre penger til matkortet?

Anonymous poster hash: d4cf8...88a
Skrevet

Nei, exen gjorde det. Der er derfor han er en ex.

Anonymous poster hash: fe5ff...14b
Skrevet

Absolutt ikke! Ligger nok ikke i hans natur , men hadde han prøvd seg på noe sånt hadde det vært rett ut.

Anonymous poster hash: 2f807...d72

Skrevet

hmm - jeg tror ikke ordene finnes i hans vokabular jeg....

Jeg hadde aldri funnet meg i slik språkbruk.

Anonymous poster hash: 77469...7c2
Skrevet

For å sitere mannen min da jeg viste ham det første innlegget i tråden. "Jeg elsker dette forumet ditt, for det setter meg i så godt lys". Så nei, sånn snakker ikke voksne mennesker til hverandre.

Skrevet

ehm... jeg har fått høre "drittkjerring" noen ganger, men det går begge veier...

Anonymous poster hash: 0791d...0f4
Skrevet

Aldri, vi krangler mye men har en uskreven regel om at vi aldri kaller hverandre stygge ting. Det funker fint og vi blir fort venner igjen. 

Utrolig umodent å kalle noen man er glad i slike ting, dessuten setter man et ekstremt dårlig eksempel for barna i forhold til hva man burde akseptere og ikke i forhold til en partner. 

Mannen høres ut som en dust. 

Anonymous poster hash: a5444...214
Skrevet

Aldri. Men så krangler vi heller ikke. Vi klarer å diskutere oss frem til løsninger på eventuelle uenigheter på en rolig og sivilisert måte.

Skrevet

Vi har alt for mye respekt for hverandre til å kalle hverandre for slike ting.

Har aldri kjent noen som omtaler andre mennesker på den måten, så det hadde vært totalt uaktuelt for meg å være i et forhold som det du beskriver.

Det er IKKE greit. Forlang at han behandler deg med respekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...