Gå til innhold

Kaller mannen din deg for

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merr, bitch, drittkjerring, ber deg holde kjeft osv når dere diskuterer/ krangler? Min gjør det så å si hver gang, og det er blitt 'normalt' for meg, men jeg lurer på om dette er vanlig, er dette normen?

Han tenner på alle plugger og blir så ufin. Jeg har sagt gjentatte ganger at jeg ikke liker det, og han sier unnskyld og at det ikke skal gjenta seg, men det gjør det bestandig..

Anonymous poster hash: 49b2f...d19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri

Anonymous poster hash: 798e2...3c7

Skrevet

Aldri. Men så krangler vi omtrent aldri heller da.

Anonymous poster hash: 9d0f4...7fb
Skrevet

Den dagen mannen min hadde gjort det, hadde vert kroken på døra for min del. Mangel på respekt kaller man det. Hjelper ikke be om unnskyldning etterpå. Beklager å si det, men jeg tror ikke dette er normen...

Anonymous poster hash: 6911d...bc6

Skrevet

Nei, vi har respekt for hverandre selv om vi diskuterer. Ser ikke poenget i å kalle noen navn, det er ikke konstruktivt og bidrar ikke til at man blir enige.

Skrevet

Nei min mann gjør ikke det, her er det jeg som står for de fæle orda du skriver. Jeg blir så lei meg hvergang jeg tillater meg å si noe så grusomt mot min kjære mann som jeg har tilbrakt 12 år sammen med. Jeg skylder på PMS å må nok få i meg mere kalsium i den perioden/ dagene det er som verst, min mann fortjener det virkelig IKKE.

Anonymous poster hash: 0f013...46c

Skrevet

Oi, det har jeg aldri hørt. Hadde han kalt meg noe slik, hadde jeg nok forlatt han! Det er faktisk mangel på respekt!

Han kaller meg for alt mulig "kjerringa, morsan, muttern, dama, duracellkaninen, spretten, kjære, stilken, søta osv. Men bare koselige ting, han vet å bruke ordene i riktig sammenheng slik at jeg aldri kan se på det som et skjellsord :)

Anonymous poster hash: 41c58...75c

Skrevet

Nei min mann gjør ikke det, her er det jeg som står for de fæle orda du skriver. Jeg blir så lei meg hvergang jeg tillater meg å si noe så grusomt mot min kjære mann som jeg har tilbrakt 12 år sammen med. Jeg skylder på PMS å må nok få i meg mere kalsium i den perioden/ dagene det er som verst, min mann fortjener det virkelig IKKE.

Det dummeste som finnes er folk slylder på pms når de gjør dumme timg

Anonymous poster hash: 064f4...402

Skrevet

Aldri.. Og hadde han gjort det så kan jeg love deg at det hadde blitt med den ene gangen..

Skrevet

Det dummeste som finnes, er folk skylder på pms når de gjør dumme ting skulle det selvfølgelig stå

Skrevet

NEI!

Anonymous poster hash: ffda7...d12
Skrevet

Da har du ikke hatt skikkelige pms plager 😁

Skrevet

Har aldri hørt han kalle meg noen av de ordene..

Anonymous poster hash: 848ca...6f3

Skrevet

Gir lave kalsiumverdier normalt sett folk problemer med å skru på hjernen sin og bruke den? Å spy ut slike ting er respektløst, og jeg synes det er tåpelig å skylde på annet enn sin egen mangel på selvkontroll når man gjør det.

Skrevet

Nei. ALDRI. Min eks gjorde det - ofte. Det er mye av grunnen til at han er nettopp det - en eks.

Skrevet

Aldri, og som de over her sier: hadde hat gjordt det hadde det blitt med den gangen. Han respekterer deg ikke, om så hadde han ikke kalt deg med slike ord.

Anonymous poster hash: e69ac...b36
Skrevet

Selvfølgelig ikke! Hadde ikke kunne vært i et forhold med en som nedverdiget meg på den måten. Vi krangler aldri, har noen diskusjoner, men vi er jo et team.. Så finner ut av det sammen!

Det hhadde kroken på døra for meg.

Skrevet

Aldri! Selv ikke i de iltreste krangler. Det er overhodet ikke ok.

Anonymous poster hash: c8e6d...14f

Skrevet

Merr, bitch, drittkjerring, ber deg holde kjeft osv når dere diskuterer/ krangler? Min gjør det så å si hver gang, og det er blitt 'normalt' for meg, men jeg lurer på om dette er vanlig, er dette normen?

Han tenner på alle plugger og blir så ufin. Jeg har sagt gjentatte ganger at jeg ikke liker det, og han sier unnskyld og at det ikke skal gjenta seg, men det gjør det bestandig..

Nei, nei, nei ... Det er IKKE greit å kalle noen for det.
Skrevet

Nei, men han omtaler meg som kjerringa si. 

Anonymous poster hash: 6db64...1b1
Skrevet

Vi begge skal overføre et fast beløp i mnd til matkonto(men han gjør det ikke og velger å ha di på egen konto og handle derfra). Vi har to biler(en 'tøff' som bruker 2 liter mila, og en annen som er under halvparten så dyr i drift. Jeg bruker ikke bil men mannen kjører mye. Jobb, trening, bilbutikker osv. Og han bruker kun den som er dyr i drift. Jeg så på kontoen idag at nokk en gang var det gått flere hundre til bensin fra matkortet, og jeg sa da til han at jeg ville ha kortet da det var jeg som hadde overført di pengene og at det ikke var matpengene som skulle gå til familien som skulle finansiere all den morro kjøringen hans. Det første han da gjorde var å be meg holde kjeft, og at sånn kunne jeg ikke snakke til han. Så begynte resten av navn kallingen... Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre..

Hi

Skrevet

Ååååh, kvinnfolk som skylder på PMS når de er slemme og samtidig fordømmer menn som mister besinnelsen er det verste jeg vet! Ta ansvar for egne handlinger!!!

Anonymous poster hash: 1a469...790
Skrevet

Vi begge skal overføre et fast beløp i mnd til matkonto(men han gjør det ikke og velger å ha di på egen konto og handle derfra). Vi har to biler(en 'tøff' som bruker 2 liter mila, og en annen som er under halvparten så dyr i drift. Jeg bruker ikke bil men mannen kjører mye. Jobb, trening, bilbutikker osv. Og han bruker kun den som er dyr i drift. Jeg så på kontoen idag at nokk en gang var det gått flere hundre til bensin fra matkortet, og jeg sa da til han at jeg ville ha kortet da det var jeg som hadde overført di pengene og at det ikke var matpengene som skulle gå til familien som skulle finansiere all den morro kjøringen hans. Det første han da gjorde var å be meg holde kjeft, og at sånn kunne jeg ikke snakke til han. Så begynte resten av navn kallingen... Vet ikke hva jeg skal gjøre lengre..

Hi

Dette er drittsekk - oppførsel med stor D, og i tillegg en smule psykopatiske tendenser... Hvis dette er vanlig oppførsel fra hans side og det har vart i flere år, ville jeg kommet meg laaaangt vekk... !!!

Anonymous poster hash: 886af...6ea

Skrevet

....etter det igjen, når krangelen var et faktum og han var godt fyrt fikk jeg denne servert; må du??! Må du lage en krangel og stelle istand hele jævla tiden?!?!? Har du et behov for å fucke opp?!?!??

Kjenner jeg begynner å bli lei dette..

Hi

Skrevet

Han høres ut som en barnslig snørrvalp!

Anonymous poster hash: d8a0c...829

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...