Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hendte at jeg kastet tyggis før men ikke på mange år nå. Svelger den heller om jeg ikke noe papir å legge den i. Her om dagen når jeg kjørte hjem så var kløtsjen så merkelig klissete, det var en diger tyggis som jeg måtte ha fått under skoen rett ved bilen for hadde ikke merket noe inne på jobb.

Jeg går ofte turer og i blant på gang- og sykkelsti, ser ofte at folk hiver sjokoladepapir el lignende ut av bilvinduet. Det havner alltid midt i veien og er mye trafikk her så kan ikke plukke opp.

Anonymous poster hash: 8c2b6...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg faktisk aldri. Det er en del av oppdragelsen som sitter i ryggmargen. Kan kaste biologisk nedbrytbart avfall i naturen, men da legger jeg det slik at det ikke synes (epleskrott og bananskall under en stein, for eksempel). Kan også finne på å hive det ut av bilvinduet dersom vi er på et øde sted, men aldri, aldri søppel.

Anonymous poster hash: 2ee7d...1aa
Skrevet

Har kasta ispinner, røyk, ispapir, bananskall, eple, osv

Anonymous poster hash: 85f60...2b7

Hvor tror du ispapiret og sneipen din blir av? At det kommer en magisk sneipefe og plukker den opp og legger den i søpla?

Jeg er irritert på, men samtidig litt fascinert av, mennesker som slenger søppel ut av bilen, kaster sneipen på bakken, setter den gamle bokhylla ved søppelskuret rett under lappen " Kun søppel i poser kan kastes her. Større gjenstander må leveres på...", eller som tar med seg den gamle vaskemaskinen sin, kjører noen hundre meter for så å sette den i veikanten. Hva tenker de på? Hvem tror de at skal rydde etter dem?

Jeg kaster aldri søppel på bakken. Har aldri gjort det, og kommer aldri til å gjøre det.

Skrevet

Haha, så prektige dere er, løgnere!

Anonymous poster hash: bd025...a64

Tyv tror at hver mann stjeler?

Gjest Julia1984
Skrevet

Ikke søppel, men kaster f.eks en epleskrott fra meg.

Skrevet

Nei det gjør jeg ikke. Og er jeg så uheldig å kjøre med mennesker som gjør det, stopper jeg bilen og ber dem gå og plukke opp. Skjer ikke det går jeg sjæl og gjør det. Har blitt en prinsipp greie for meg. Har en eks som irriterte seg noe voldsomt pga det der, han var ikke så miljøbevisst kan du si. Han lærte til slutt, etter en bilferie i Europa:D

Skrevet

Aldri! Søpla går i søpplelbøtta , og den sorteres . Jeg er streng på kildesortering.

Gjest Julia1984
Skrevet

Tror ikke de som faktisk kaster søppel skriver det her, men på vår lokale strand er det jammen meg mange som ikke TAR MED SEG søppel hjem....

.....så klart ikke dibbere

Skrevet

Aldri

Anonymous poster hash: 741dc...201

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...