Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ut av vinduet når dere kjører bil?

"det er jo så irriterende når bilen fylles opp av søppel"
sitat fra programleder på nrk p3, eg kjenner at det vrenger seg inni meg, pga blir så irritert.

Kva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke. Søppel hører hjemme i søpla.

Skrevet

Selvsagt ikke. Søppel hører hjemme i søpla.

Signerer.

Anonymous poster hash: e721c...050

Skrevet

Nei. Har ikke mye søppel i bilen heller, jeg kaster det evt i søppelkasser før det samler seg opp. Går jeg ute så putter jeg søppel i lomma/veska/under vognen og kaster i søppelkasse når jeg går forbi det.

Mindre intelligente mennesker kaster søppel på gata.

Det er moderne og tenke miljø.

Anonymous poster hash: c08ef...9c7

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Nei, ALDRI! Syns det er helt forferdelig å se på, det fysisk vrenger seg i magen. Det forsvares gjerne med "Er jo bare den lille plastposen/kaffekoppen/flaska der, spiller vel ingen rolle!". Nei, for det er jo klart at du er den eneste i verden som gjøre det!

Folk som ikke klarer å putte søppel i søpla irriterer meg noe grønnjævlig!!! Eksen min var fæl på det, og er fortsatt slik. Heldigvis har jeg klart å lære barna at man tar vare på naturen, vi kildesorterer og vi kaster søppel på riktig plass!

Skrevet

Aldri! Seriøst, klarer ikke å forstå at folk får seg til å kaste fra seg ute på gata. Søppel i bilen samles og kastes i nærmeste søppeldunk. Som regel hjemme,  om vi ikke er på langtur.

Anonymous poster hash: d65d9...56d
Skrevet

Absolutt ikke!!!!

Herregud, forstår ikke hva de tenker med de som gjør det!

Anonymous poster hash: 5ad8e...0a8
Skrevet

Søppel skal ikke ligge i naturen, og siden vi lærer barna dette har vi en rull med poser i bilen vi hiver søpla i som ungene får hive når vi kommer hjem.

Anonymous poster hash: eea84...9b9
Skrevet

Aldri.

Skrevet

Aldri.

Når det er sagt så er det altfor lite søppelspann rundt omkring. Der kunne ihvertfall min kommune blitt utrolig mye flinkere. Det er så irriterende å måtte gå og bære på søppel fordi det ikke er noen plass å kaste det.

Skrevet

Godt å høre. Puh!.

Trur ikkje eg klarer høre på programmet til ho dama lenger, kjem til å bli irritert kvar gang eg hører ho.
Reklamesnutt for programmet henna no, to stk. var for å kaste søppel ut av vinduet og 1 var I mot, og så presterer dei å gjere narr av han som ikkje ville gjort det pga han var den av dei som ikkje hadde lappen..... Er det mulig!!!

Skrevet

Min farmor var veldig streng på dette da jeg var liten og kjefta på ungdommer som kastet ifra seg. Jeg har aldri lagt igjen så mye som et lommerusk på gata med vilje :P Folk før i tiden var mye flinkere til å ta vare på omgivelsene sine.

Anonymous poster hash: 9549b...1b9

Skrevet

Det hender jeg kaster ut en epleskrott eller liknende om jeg kjører gjennom skog, men ellers ikke. Det er nok bilen vår et godt bevis på. Der er det mye søppel!

Anonymous poster hash: 3406c...33c
Skrevet

Selvfølgelig ikke, men gjør unntak for epleskrotter o.l som brytes raskt ned. De havner i et buskas. I by/ boligfelt så kastes alt i nærmeste søppelboks. 

Skrevet

Nei, det er kjempe harry!! Har ikke sett noen gjøre det siden nittitallet.

Anonymous poster hash: 2d3df...12c

Skrevet

Selvsagt ikke. Det er det bare søplemennesker som gjør. Dem er det dessverre mange av.

Skrevet

Kaster aldri noe på gata. Epleskrotter kan jeg kaste ut av vinduet i øde områder.

Skrevet

Aldri. Det samles opp og kastes.

Skrevet

Nei. Dessverre mange som gjør.

Enig at det kunne vært flere søppelkasser rundt om kring.

Lite koselig med forsøpling.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Hva slags mennesker gjør det da?

Skrevet

Haha, så prektige dere er, løgnere!

Anonymous poster hash: bd025...a64

Skrevet

Så får jeg heller kalles prektig, men jeg kaster ALDRI søppel på gata. Det vrenger seg i meg når jeg ser folk som gjør det, og jeg legger ikke en finger i mellom for å si i fra om at det der ikke er ok.

Jeg fatter ikke hva slags oppdragelse folk som kaster søppel på gata/på gulvet inne på kjøpesentre osv har fått. Det mangler noe veldig grunnleggende, i alle fall.

Anonymous poster hash: 0dbdc...8ea
Skrevet

Jeg kaster epleskrotten, halvspiste boller og pølsebrødbiten som ble så tørr ut av bilvinduet. Resten samles i pose som henger på girstanga eller i gulvet foran passasjersetet. Kaffekopper og sjokoladepapir. Kaster ikke søppel på gata eller fortauet heller. Det blir for dumt. Og nei, jeg lyver ikke.

Anonymous poster hash: 7ba3c...2e7

Skrevet

Har kasta ispinner, røyk, ispapir, bananskall, eple, osv 👍

Anonymous poster hash: 85f60...2b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...