Gå til innhold

Kropp og klesstørrelser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 161 cm høy, og veier 58-59 kg. Bruker str XS-s i topper. Og M i bukser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veier 100 kilo og er 160 høy. Bruker L/XL og 46/48 i klær. Det jeg har i XL begynner å bli for stort nå som jeg har gått ned ti kilo da :)

Anonymous poster hash: f7baa...236

Skrevet

I noen butikker må jeg kjøpe M i topper. Kjøper jeg en topp på vero moda svømmer jeg i XS. Noen bukser er 34, andre er 38. Kommer an på klærne/merket.

Eg er 166 og 55 kg.

Anonymous poster hash: a59bb...6aa

Skrevet

Jeg er 162 og veier altfor mye (93).

Trenger 46 for å få buksene igjen over den manglende midjen, mens 40 er nok over de ikke-eksisterende hoftene og rumpen.

52/54 må til i overdeler grunnet monsterpupper (skal fjerne minst to kilo pupp over nyttår).

Anonymous poster hash: e944b...2eb

Skrevet

Jeg veier 100 kilo og er 160 høy. Bruker L/XL og 46/48 i klær. Det jeg har i XL begynner å bli for stort nå som jeg har gått ned ti kilo da :)Anonymous poster hash: f7baa...236

Du er 100 kg, og jeg er 75. Du er litt lavere enn meg, og XL er for stort?? Merkelig. XL er akkurat passe til meg...

Anonymous poster hash: e5129...2c1

Skrevet

Jeg er 162 og veier altfor mye (93).

Trenger 46 for å få buksene igjen over den manglende midjen, mens 40 er nok over de ikke-eksisterende hoftene og rumpen.

52/54 må til i overdeler grunnet monsterpupper (skal fjerne minst to kilo pupp over nyttår).Anonymous poster hash: e944b...2eb

Hva bruker du i bh størrelse? Jeg bruker 75J, og vil så gjerne forminske de litt. Dette er så tuuuuuungt!

Anonymous poster hash: e5129...2c1

Skrevet

174 cm høy og varierer mellom 79 og 82 kg i vekt.

Bruker stort sett str 42, men hender jeg må ha 44 i overdeler siden jeg har store pupper og stor mage (liten rumpe og tynne ben, skikkelig eplefasong)

Anonymous poster hash: 09615...4a8
Skrevet

166 og veier ca. 67kg + -. Bruker for det meste 38/M i både topper og bukser, men mye S som passer fint også, Spesielt kjoler. Jeg er muskuløs.. 

Anonymous poster hash: a0168...276
Skrevet

49 kilo fordelt på 154 cm. Jeg bruker str 27 i bukser, og alt fra xs-m i topper; selv om de fleste i m er litt for store.

Anonymous poster hash: 6f72b...3c4

Skrevet

Er 48 kg fordelt på 168 cm, bruker xs-s/34 i topper, s/36 i bukser :)

Oj. Du må være veldig tynn. Jeg er slank og veier 50 kg og er kun 159 cm. Anonymous poster hash: 89338...64b

Hehe, ja, du må ikke finne på å se stygt på meg,, da knekker jeg ;)

Joda, er veldig tynn, og jeg har vært verre (44 kg), men takket være at jeg har timeglassfasong og rumpe og litt pupper, så ser det faktisk ikke så altfor ille ut :) Er veldig spinkelt bygd :)

Kanskje du går opp i vekt hvis du blir trent og fit? :) muskler veier endel.

Anonymous poster hash: c2cd1...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...