Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Etter å ha lest noen innlegg her inne om kropp osv... Ser jeg at det er store forskjeller i fasonger og størrelser. Etter å ha kjempet meg ned 50 kg. Veier jeg nå 83 kg. 168 cm. Jeg bruker alt fra 40/42/44 i bukser (forskjellige butikker), 42 i topper og gensere, 42 i kjoler (noen ganger 40). Nå flytter fettet på seg så det formes nesten etter klærne Kler meg etter fasongen og bruker aldri for små klær. Målet er 72 og oppstramming av denne kroppen Trur det er min perfekte vekt. Hva veier dere og hvilke kles størrelse bruker dere? Anonymous poster hash: 2d01e...2a8
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 56 kg (undervektig), bruker xs i det meste av kjoler og topper (men det må være de som er løse fra livet og ned), utrolig nok bruker jeg m i bukser og truser Jeg er litt rar i fasongen, men det er vel takket være de breie hoftene mine og litt store pupper jeg ikke ser sykelig tynn ut!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Du sier noe Her sitter alt av fett på rompe, lår, hofter og mage. Syns jeg slanker fettet nedover til tider Fra navlen og opp er jeg mye penere Er vel fasongen på kroppen som har mest å si Hi Anonymous poster hash: 2d01e...2a8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er 176cm, veier 65kg og bruker 38/M i str. Føler meg ganske "vanlig" i str, men kunne nok vært et par kilo slankere. Anonymous poster hash: 44c87...bb3
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 jeg er 161 og 59 kg. Bruker 38 og M i klær. Er brei over rompa/hoftene, så bukser er vanskelig.
Kanutten83 Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Er 48 kg fordelt på 168 cm, bruker xs-s/34 i topper, s/36 i bukser
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Er 165cm høy og veier 56kg. Bruker str 34 i bukser og S str i topper. Anonymous poster hash: c85a6...349
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 160 høy 71 kg og bruker 30 i jeans. Ellers medium og small i topper. Medium i underdeler. Anonymous poster hash: 13eac...54a
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 160 cm og 65 kg. Har typisk pærefasong, så bruker 36/small i overdeler og 40/medium evt large i undertøy og bukser. Bukser er som regel et problem pga stor rumpe og smalt liv. Str 42 over rumpe og 36 i livet, da blir det vanskelig å finne noe som passer, hehe. Anonymous poster hash: 44296...020
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 165, 85 kg, str m/l eller 38/40 Anonymous poster hash: 71446...f5c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Er 48 kg fordelt på 168 cm, bruker xs-s/34 i topper, s/36 i bukser Oj. Du må være veldig tynn. Jeg er slank og veier 50 kg og er kun 159 cm. Anonymous poster hash: 89338...64b
Kanutten83 Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Er 48 kg fordelt på 168 cm, bruker xs-s/34 i topper, s/36 i bukser Oj. Du må være veldig tynn. Jeg er slank og veier 50 kg og er kun 159 cm. Anonymous poster hash: 89338...64b Hehe, ja, du må ikke finne på å se stygt på meg,, da knekker jeg Joda, er veldig tynn, og jeg har vært verre (44 kg), men takket være at jeg har timeglassfasong og rumpe og litt pupper, så ser det faktisk ikke så altfor ille ut Er veldig spinkelt bygd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 164 lav og 63 kg. Ikke helt fornøyd med kroppen enda, men det bedrer seg sakte, men sikkert Brukes s/m i topper. Har store pupper (70E). Str 28/29 i jeans. 38 i bukser fra vero moda. Har timeglassform så bukser er temmelig vanskelig. I tillegg er jeg begynt å bli ganske godt trent så rumpa mi er stor Anonymous poster hash: 76b19...10d
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er 170 cm, veier 66 kg og bruker str 28 eller S/M i bukser/klær. :-) Anonymous poster hash: 8f7e5...6fa
Englenemine Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 170 høy. 54 kg. Xs /s . 25/26 i bukser med tommer.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 172høy og 64 kg. Bruker 27 i bukser eller 36-38.. Topper er alt fra s til m... Vil ned litt til, er litt dvask dessverre... Anonymous poster hash: e2f01...406
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #19 Skrevet 30. juni 2014 Så rart. Jeg er 167 og for tiden 74 kg. Bruker str XL i det meste av topper, og 34 i tommer i bukser. Da jeg var 53 kg brukte jeg M i topper, og 30 i tommer i bukser. Merkelig hvor forskjellige vi er. Anonymous poster hash: e5129...2c1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 er 178 , veier 74 kg, bruker stort sett 42 i bukser, noe 40. M / L i topper Anonymous poster hash: 05bc7...09c
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #21 Skrevet 30. juni 2014 Ja er så utrolig rart at noen som er like høye og like tynne kan veie helt forskjellig. Derfor jeg mener hele BMI greiene er noe tull! Her jeg jeg 168cm, hele 92 kilo. Bruker str 32 i bukser (tommer) Eller 42. L eller XL i overdeler. Jeg er overvektig men langt ifra tykk selv om kiloene er skremmende..... Min perfekte vekt er 75 kg:) Da er jeg en str 38/ eller 28/29 tommer i bukser:) Og slank uten bulker:) Anonymous poster hash: fc0c6...ad2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #22 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er 1.65 høy og 68 kg. Trivselsvekta er 62 kg, som jeg nå jobber med sakte men sikkert;) Topper: M Bukser: 32 tommer (jeg er midt i mellom m/L i bukser, men oftest L. Og det har jeg aldri vært før! (Jo,,altså de siste par åra da). Trusene har jeg L. Liker de ikke stramme! Kjøper kun på Change. Helt fantastiske truser!!:-)) Anonymous poster hash: a88b2...c50
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #23 Skrevet 30. juni 2014 Er 173 og 82 kg Str 40-42 bukse /skjørt M-L i topper 32 tommer bukse Ganske Fin figur, men kunne fint vært 6-7 kg lettere Anonymous poster hash: 17496...382
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #24 Skrevet 30. juni 2014 178 cm og 100 kg. Bruker xl, 46 i bukser og 44 i topper. Anonymous poster hash: cffd4...653
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #25 Skrevet 30. juni 2014 Bmi har lite å si ser jeg her. Artig at vi er så ulike pga fasongen Hi Anonymous poster hash: 2d01e...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå