Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en hedmarkisk mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke totninger!! Hihi, minste penisen jeg ha sett

Super-enkel forskning har vist at hedmarkiske menn har større pensier enn landsgjennomsnittet. Størrelsen øker proporsjonalt med at hjernens størrelse minsker. Heller penis enn hjerne, så jeg hadde sagt ja takk hvis en hedmarkisk mann kom min vei.

Anonymous poster hash: bebe8...2a1

Anonymous poster hash: 59211...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri! Takler ikke dialekten. Heller ikke en trønder, sørlending, rogalending, gudbrandsdøling osv.

Anonymous poster hash: 84fd7...6af

Skrevet

Jeg er det. Han er dessverre en idiot.

Anonymous poster hash: 4831d...669

Nemlig. Liten hjerne. Men sikkert stor penis, ref super-enkel forskning. Håper du koser deg allikevel.

Hahaha. Nå lo jeg godt. Passe stor penis og liten hjerne ja. Kose meg er vel å dra det litt langt, men det går...

Anonymous poster hash: 4831d...669

Skrevet

Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen.

Raufoss ligger i Oppland, og har ingenting med Hedmark å gjøre. Og begge disse fylkene er store, så å bruke én mann på ett sted som Raufoss som et eksempel er bare tragisk.

Anonymous poster hash: 4283f...920

Du tror ikke at det svaret muligens ikke var så veldig seriøst ment...?

Anonymous poster hash: bec07...d87

Skrevet

Super-enkel forskning har vist at hedmarkiske menn har større pensier enn landsgjennomsnittet. Størrelsen øker proporsjonalt med at hjernens størrelse minsker. Heller penis enn hjerne, så jeg hadde sagt ja takk hvis en hedmarkisk mann kom min vei.

Jøss, det var en presis beskrivelse av exen min fra Hamar. Han fikk nok for lite blod til hjernen :fnise:

Anonymous poster hash: a5287...fb6

Skrevet

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.

Anonymous poster hash: 6d515...b0e

Hamar er et møkkasted.

Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! :P Go Hamar!
Hehe...helt korrekt, det bare ligger og dupper ved båthavna, og venter på å få bruke enda flere millioner for å bli ferdigstilt før den første kan ta et elegant stup 😆 Men det skal stuptårnet vårt ha, vi har blitt rikskjendiser ved hjelp av det 😂

Anonymous poster hash: 77349...629

Skrevet

Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen.

Nå ligg itte Raufoss på Hedmarken da men...

Anonymous poster hash: 6a6a8...059

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...