Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #1 Skrevet 30. juni 2014 Eller hadde det vært en dealbreaker for deg? Anonymous poster hash: b312d...1f3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Dust. Anonymous poster hash: 10ae8...3f0
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Jeg kunne vært sammen med en hedmarking, hvis det er det du mener. Kunne derimot ikke vært sammen med noen som skriver "hedmarkisk". Anonymous poster hash: 280f0...eff
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen. Anonymous poster hash: 59211...c14
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer ann på hvordan personen er. Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger. Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg! Å kjæresten min sa visst ikke imot de! For en jævla tøffelhelt! Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen. Anonymous poster hash: 6d515...b0e
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen. Anonymous poster hash: 59211...c14 Raufoss ligger i Oppland, og har ingenting med Hedmark å gjøre. Og begge disse fylkene er store, så å bruke én mann på ett sted som Raufoss som et eksempel er bare tragisk. Anonymous poster hash: 4283f...920
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #7 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer ann på hvordan personen er. Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger. Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg! Å kjæresten min sa visst ikke imot de! For en jævla tøffelhelt! Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen. Anonymous poster hash: 6d515...b0e For du dømmer ingen, når du sier at hedmarkinger er "fordomsdømmende" (mener du forhåndsdømmende eller fordømmende?)... Altså, det er snakk om én person av mange tusen. Anonymous poster hash: 4283f...920
Gjest Ingen skal få! Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Herregud, nei. De er bare playere
Gjest Ingen skal få! Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer ann på hvordan personen er. Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger. Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg! Å kjæresten min sa visst ikke imot de! For en jævla tøffelhelt! Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen. Anonymous poster hash: 6d515...b0e Hamar er et møkkasted.
Gjest 5 andre Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer ann på hvordan personen er. Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger. Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg! Å kjæresten min sa visst ikke imot de! For en jævla tøffelhelt! Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen. Anonymous poster hash: 6d515...b0e Hamar er et møkkasted. Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! Go Hamar!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Fader jeg tenkte totning! Men moren er hedmarking. Like fæl hun. Glad de begge liker den kua med stor nesering under nesa bedre en meg altså! Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen. Anonymous poster hash: 59211...c14 Raufoss ligger i Oppland, og har ingenting med Hedmark å gjøre. Og begge disse fylkene er store, så å bruke én mann på ett sted som Raufoss som et eksempel er bare tragisk. Anonymous poster hash: 4283f...920 Anonymous poster hash: 59211...c14
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #12 Skrevet 30. juni 2014 Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen. Anonymous poster hash: 59211...c14 Sist jeg sjekka, så lå Raufoss på vestsida av Mjøsa, ergo i Oppland, ikke Hedmark. En mann fra Raufoss er dessuten lite representativ for alle menn, i hans tilfelle fra Oppland. Han er akkurat like lite representativ for menn fra Oppland, som én fra Hamar er det for alle menn fra Hedmark. *oppgitt* Anonymous poster hash: 2e7d4...f57
Gjest Ingen skal få! Skrevet 30. juni 2014 #13 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer ann på hvordan personen er. Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger. Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg! Å kjæresten min sa visst ikke imot de! For en jævla tøffelhelt! Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen. Anonymous poster hash: 6d515...b0e Hamar er et møkkasted. Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! Go Hamar! Har ingenting imot kvinner fra Hamar
Gjest 5 andre Skrevet 30. juni 2014 #14 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer ann på hvordan personen er. Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger. Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg! Å kjæresten min sa visst ikke imot de! For en jævla tøffelhelt! Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen. Anonymous poster hash: 6d515...b0e Hamar er et møkkasted.Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! Go Hamar! Har ingenting imot kvinner fra Hamar He he. Hadde levd godt med det om så var. Er mange steder jeg synes folk er rare, men har forstått at det mest sannsynlig er mine fordommer og enkelterfaringer som har farget den oppfattelsen Alle steder har sine fordeler og ulemper samt folk av ymse kvaliteter.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #15 Skrevet 30. juni 2014 Min samboer er fra Hamar og ja både han og hele slekta er dømmende. Vet ikke om det er typisk hedmark/Hamar. Heldigvis bor vi ikke der og samboer er blitt bedre med årene. Han har heldigvis ikke den fæle dialekten lenger heller slik som resten av slekten. Anonymous poster hash: 54a29...27a
SuperFries Skrevet 30. juni 2014 #16 Skrevet 30. juni 2014 Jeg gifter meg straks med en hedmarking ☺Nå er nok ikke han typisk for stedet, men så kan man heller ikke dra alle over én kam.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Er gift med en hedmarking og selv innflytter til Hedmark. Stortrives, og har på ingen måte noe inntrykk av at folka her er fordomsfulle eller forhåndsdømmende eller hva det var noen hadde inntrykk av Men selv Hedmark er ikke så unikt at det i motsetning til resten av verden kun bor en type mennesker her. Her har man tykke, tynne, snille, teite, blide, sure og sinte mennesker i skjønn harmoni akkurat som i resten av verden Anonymous poster hash: 54521...d7f
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #19 Skrevet 30. juni 2014 Nei, jeg må nok være sammen med en annen fra Oslo. Orker ikke andre dialekter. Anonymous poster hash: 9cab4...4d7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 Super-enkel forskning har vist at hedmarkiske menn har større pensier enn landsgjennomsnittet. Størrelsen øker proporsjonalt med at hjernens størrelse minsker. Heller penis enn hjerne, så jeg hadde sagt ja takk hvis en hedmarkisk mann kom min vei. Anonymous poster hash: bebe8...2a1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #21 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er det. Han er dessverre en idiot. Anonymous poster hash: 4831d...669
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #22 Skrevet 30. juni 2014 Jeg er det. Han er dessverre en idiot. Anonymous poster hash: 4831d...669 Nemlig. Liten hjerne. Men sikkert stor penis, ref super-enkel forskning. Håper du koser deg allikevel. Anonymous poster hash: bebe8...2a1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #23 Skrevet 30. juni 2014 Svogeren min er Hedmarking. Fantastisk mann, tvers igjennom god og snill, fornuftig, oppegående og morsom Anonymous poster hash: a9884...174
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #24 Skrevet 30. juni 2014 Siden jeg er hedmarking selv, er singel og ikke flyttbar, så gjerne ) Anonymous poster hash: 6de34...f1b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #25 Skrevet 30. juni 2014 Har bodd i Hedmark i 12 år, og sammen med en i 10 år. Og frister ikke til gjentagelse. Jeg mistrivdes alle mine år der, mannen min lovet og lovet at vi skulle flytte i alle årene vi var sammen, men skjedde aldri. Mitt inntrykk er at de er veldig dømmende og trauste. Men dette gjelder selvfølgelig ikke alle, er flotte mennesker der og. Anonymous poster hash: 11720...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå