Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en hedmarkisk mann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hadde det vært en dealbreaker for deg?

 

Anonymous poster hash: b312d...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dust.



Anonymous poster hash: 10ae8...3f0
Skrevet

Jeg kunne vært sammen med en hedmarking, hvis det er det du mener. Kunne derimot ikke vært sammen med noen som skriver "hedmarkisk".

 

Anonymous poster hash: 280f0...eff

Skrevet

Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen.

 

 

Anonymous poster hash: 59211...c14

Skrevet

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

 

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.



Anonymous poster hash: 6d515...b0e
Skrevet

Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen.

 

 

Anonymous poster hash: 59211...c14

Raufoss ligger i Oppland, og har ingenting med Hedmark å gjøre. Og begge disse fylkene er store, så å bruke én mann på ett sted som Raufoss som et eksempel er bare tragisk.

 

Anonymous poster hash: 4283f...920

Skrevet

 

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

 

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.

 

Anonymous poster hash: 6d515...b0e

For du dømmer ingen, når du sier at hedmarkinger er "fordomsdømmende" (mener du forhåndsdømmende eller fordømmende?)... Altså, det er snakk om én person av mange tusen.

 

Anonymous poster hash: 4283f...920

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Herregud, nei. De er bare playere

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

 

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

 

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.

 

Anonymous poster hash: 6d515...b0e

Hamar er et møkkasted.

Gjest 5 andre
Skrevet

 

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

 

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.

 

Anonymous poster hash: 6d515...b0e

Hamar er et møkkasted.

 

Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! :P Go Hamar!

Skrevet

Fader jeg tenkte totning!

Men moren er hedmarking.

Like fæl hun.

Glad de begge liker den kua med stor nesering under nesa bedre en meg altså!

 

 

Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen.

 

 

Anonymous poster hash: 59211...c14

Raufoss ligger i Oppland, og har ingenting med Hedmark å gjøre. Og begge disse fylkene er store, så å bruke én mann på ett sted som Raufoss som et eksempel er bare tragisk.

 

Anonymous poster hash: 4283f...920

Anonymous poster hash: 59211...c14

Skrevet

Nei. Han jeg møtte fra Raufoss va ekstremt spesiell. Nå venter han barn med ei fæl ei fra samme sted da, så depasser nok bedre sammen.

 

 

Anonymous poster hash: 59211...c14

Sist jeg sjekka, så lå Raufoss på vestsida av Mjøsa, ergo i Oppland, ikke Hedmark. En mann fra Raufoss er dessuten lite representativ for alle menn, i hans tilfelle fra Oppland. Han er akkurat like lite representativ for menn fra Oppland, som én fra Hamar er det for alle menn fra Hedmark.

 

*oppgitt*

 

 

Anonymous poster hash: 2e7d4...f57

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

 

 

 

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

 

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.

 

Anonymous poster hash: 6d515...b0e

Hamar er et møkkasted.

Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! :P Go Hamar!

Har ingenting imot kvinner fra Hamar

Gjest 5 andre
Skrevet

 

 

 

Det kommer ann på hvordan personen er.

Har egentlig veldig dårlig erfaringer med hedmarkinger.

Var sammen med en fra Hamar å han likte jeg veldig godt,men han innrømmet selv i fylla at kameratene hans slengte dritt om meg bak min rygg!

Å kjæresten min sa visst ikke imot de!

For en jævla tøffelhelt!

 

Min erfaring er at hedmarkinger ofte er veldig fordomsdømmende uten å kjenne personen.

 

Anonymous poster hash: 6d515...b0e

Hamar er et møkkasted.
Men så er det heller ingen andre som kan skilte med et så dyrt og uferdig stupetårn som oss! :P Go Hamar!

Har ingenting imot kvinner fra Hamar

 

He he. Hadde levd godt med det om så var. Er mange steder jeg synes folk er rare, men har forstått at det mest sannsynlig er mine fordommer og enkelterfaringer som har farget den oppfattelsen ;) Alle steder har sine fordeler og ulemper samt folk av ymse kvaliteter. 

Skrevet

Min samboer er fra Hamar og ja både han og hele slekta er dømmende. Vet ikke om det er typisk hedmark/Hamar.

 

Heldigvis bor vi ikke der og samboer er blitt bedre med årene. Han har heldigvis ikke den fæle dialekten lenger heller slik som resten av slekten.

 

Anonymous poster hash: 54a29...27a

Skrevet

Jeg gifter meg straks med en hedmarking ☺Nå er nok ikke han typisk for stedet, men så kan man heller ikke dra alle over én kam.

Skrevet

Er gift med en hedmarking og selv innflytter til Hedmark.

Stortrives, og har på ingen måte noe inntrykk av at folka her er fordomsfulle eller forhåndsdømmende eller hva det var noen hadde inntrykk av ;)

 

Men selv Hedmark er ikke så unikt at det i motsetning til resten av verden kun bor en type mennesker her. Her har man tykke, tynne, snille, teite, blide, sure og sinte mennesker i skjønn harmoni akkurat som i resten av verden :)

 

Anonymous poster hash: 54521...d7f

Skrevet

Nei, jeg må nok være sammen med en annen fra Oslo. Orker ikke andre dialekter.

 

Anonymous poster hash: 9cab4...4d7

Skrevet

Super-enkel forskning har vist at hedmarkiske menn har større pensier enn landsgjennomsnittet. Størrelsen øker proporsjonalt med at hjernens størrelse minsker. Heller penis enn hjerne, så jeg hadde sagt ja takk hvis en hedmarkisk mann kom min vei.

 

Anonymous poster hash: bebe8...2a1

Skrevet

Jeg er det. Han er dessverre en idiot.

 

Anonymous poster hash: 4831d...669

Skrevet

Jeg er det. Han er dessverre en idiot.

 

Anonymous poster hash: 4831d...669

 

Nemlig. Liten hjerne. Men sikkert stor penis, ref super-enkel forskning. Håper du koser deg allikevel.

 

Anonymous poster hash: bebe8...2a1

Skrevet

Svogeren min er Hedmarking. Fantastisk mann, tvers igjennom god og snill, fornuftig, oppegående og morsom :)

 

Anonymous poster hash: a9884...174

Skrevet

Siden jeg er hedmarking selv, er singel og ikke flyttbar, så gjerne :))

 

Anonymous poster hash: 6de34...f1b

Skrevet

Har bodd i Hedmark i 12 år, og sammen med en i 10 år. Og frister ikke til gjentagelse. Jeg mistrivdes alle mine år der, mannen min lovet og lovet at vi skulle flytte i alle årene vi var sammen, men skjedde aldri. Mitt inntrykk er at de er veldig dømmende og trauste. Men dette gjelder selvfølgelig ikke alle, er flotte mennesker der og.



Anonymous poster hash: 11720...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...