Gå til innhold

Herreguuud så flaut :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ved barnehagen og feiret st.hans, gedigent bål.

Jenta mi på 4år: mamma? Så du han gutten som syklet ved bålet? Han var brent i ansiktet!

Jeg: hæ? Nei, han var ikke brent. Han syklet ikke så nærme.

Hun: jo!! Han var helt SVART i ansiktet!

Måtte da forklare henne at mammaen eller pappaen kom fra ett annet land osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var i skogen med barna i formiddag. Fant et tre med mange greiner, så jeg begynte å klatre. Så ser 4-åringen på meg og sier "Mamma! Eg trur du skal komme ned- hvis ikkje blir buskå til å brekka"… Takk for den :P

Anonymous poster hash: 734d1...df3
Skrevet

Vi møtte en utenlandsk mann på butikken som hadde på seg hvit jakke, men ikke sånn kokkejakke. Så roper ungen min på 3 til han, "heia pizzamann"

Han ble faktisk en smule fornærmet, men jeg prøvde å forklare ved å si at vi spiser en del på pizzarestauranten i nabolaget og den er eid av utenlandske folk. Men kan love dere at hadde jeg kunnet gravd meg ned, så hadde jeg gjort det :P

Anonymous poster hash: 36802...7c5

Skrevet

Min datter som lekte ute i hagen, kom løpende inn til meg en ettermiddag når hun var 4 år, og sa: Mamma, mamma en dame som gikk forbi snakket til meg!

- Gjorde hun det - så hyggelig. Hva svarte du da?

Hold kjeft!.......

Anonymous poster hash: 41a03...024

Ha ha ha nå lo jeg så jeg prompa på mannen!!!

Skrevet

Datteren min og jeg satt på bussen. To seter diagonalt bak oss satt en afro-nordmann. Jenta mi snudde seg og pekte på han og sa høyt: "mamma, har han brent seg?"

Tror hun sa det fordi hennes (idiotiske) far pleier å si at i det nabolaget så har det brent fordi alle er svarte.

En annen gang... første møte med svigers og mine nye svogere og svigerinner. Familiemiddag. Hva presterer hun å si da? Joda. "Mamma, jeg husker da du var sammen med Stig. Da lå dere i senga og kliiiina og rullet rundt!"

Det ble heeelt stille rundt middagsbordet, kunne bare høre bestikk mot fat. Jeg hadde lyst til å DØ!

Anonymous poster hash: d439d...7c1
Skrevet

Barnet mitt har gått rundt og fortalt at pappa hoster for og dekke over at han fiser. Det er sant da! Men han synes det er flaut ;)

Anonymous poster hash: 34deb...280

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...