Nissefisen Skrevet 29. juni 2014 #26 Skrevet 29. juni 2014 Vi var ved barnehagen og feiret st.hans, gedigent bål. Jenta mi på 4år: mamma? Så du han gutten som syklet ved bålet? Han var brent i ansiktet! Jeg: hæ? Nei, han var ikke brent. Han syklet ikke så nærme. Hun: jo!! Han var helt SVART i ansiktet! Måtte da forklare henne at mammaen eller pappaen kom fra ett annet land osv
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #27 Skrevet 29. juni 2014 Var i skogen med barna i formiddag. Fant et tre med mange greiner, så jeg begynte å klatre. Så ser 4-åringen på meg og sier "Mamma! Eg trur du skal komme ned- hvis ikkje blir buskå til å brekka"… Takk for den Anonymous poster hash: 734d1...df3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #28 Skrevet 29. juni 2014 Vi møtte en utenlandsk mann på butikken som hadde på seg hvit jakke, men ikke sånn kokkejakke. Så roper ungen min på 3 til han, "heia pizzamann" Han ble faktisk en smule fornærmet, men jeg prøvde å forklare ved å si at vi spiser en del på pizzarestauranten i nabolaget og den er eid av utenlandske folk. Men kan love dere at hadde jeg kunnet gravd meg ned, så hadde jeg gjort det Anonymous poster hash: 36802...7c5
*SommerFrisk* Skrevet 30. juni 2014 #29 Skrevet 30. juni 2014 Min datter som lekte ute i hagen, kom løpende inn til meg en ettermiddag når hun var 4 år, og sa: Mamma, mamma en dame som gikk forbi snakket til meg! - Gjorde hun det - så hyggelig. Hva svarte du da? Hold kjeft!....... Anonymous poster hash: 41a03...024 Ha ha ha nå lo jeg så jeg prompa på mannen!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #30 Skrevet 30. juni 2014 Datteren min og jeg satt på bussen. To seter diagonalt bak oss satt en afro-nordmann. Jenta mi snudde seg og pekte på han og sa høyt: "mamma, har han brent seg?" Tror hun sa det fordi hennes (idiotiske) far pleier å si at i det nabolaget så har det brent fordi alle er svarte. En annen gang... første møte med svigers og mine nye svogere og svigerinner. Familiemiddag. Hva presterer hun å si da? Joda. "Mamma, jeg husker da du var sammen med Stig. Da lå dere i senga og kliiiina og rullet rundt!" Det ble heeelt stille rundt middagsbordet, kunne bare høre bestikk mot fat. Jeg hadde lyst til å DØ! Anonymous poster hash: d439d...7c1
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2014 #31 Skrevet 30. juni 2014 Barnet mitt har gått rundt og fortalt at pappa hoster for og dekke over at han fiser. Det er sant da! Men han synes det er flaut Anonymous poster hash: 34deb...280
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå