Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg var nettopp på bensinstasjonen en tur med sønnen min på snart 4 år. Plutselig sier han til meg : "hu der var skikkelig stor!" Så pekte han på den litt overvektige damen..Jeg bare beklaget meg og tok med gutten ut herregud, flau enda jeg 😂 har sagt flere ganger at visse ting må man ikke si høyt men 😂 Har dere noen flaue historier barna deres har sagt til andre? Anonymous poster hash: 46850...79c
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Min sønn presterte å si i bursdagslaget for sin farmor at "mamma har skjegg på tissen men det har ikke pappa". Jeg har også lyst til å synke i jorden innimellom av alt den ungen sier 😉 Anonymous poster hash: ebd33...31a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Sønnen vår var med sin far på butikken, i køen traff han på en venn fra barnehagen med sin far. Da kommer det så fint fra vår sønn. Pappan MIN har hår over HELE seg han, han var veldig stolt av det. Hele køen lo Anonymous poster hash: 24bfd...51d
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Vi gikk forbi noen afrikanere og barnet begynte å lage apelyder og peke på dem.... Aner ikke hvor han fikk det fra! Grusomt flaut! Anonymous poster hash: 11785...4b9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Hehe... Auda, det er flaut når barna sier visse ting høyt. Min yngste datter var 4 år da hun ble opptatt av hvordan barn ble til. En dag sto vi i kø på butikken, så sier hun:"mamma, hvilken var det når dere lagde oss"? Dumme meg valgte å ignorere det, hvorpå hun ropte ut samme spm :-D Mye latter i den køen gitt. Selv var jeg med min mor på busstur i en alder av 3 år, og jeg hadde lært meg å banne etter min farfar til mine foreldres store fortvilelse. På bussen kom det en barmfager dame som gikk forbi oss. Jeg hadde sagt høyt: Fytti hævlette hun hadde stor pupp. Kan bare tenke meg hvor flau min mor ble. Anonymous poster hash: 7be3f...9d3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Min sønn presterte å si i bursdagslaget for sin farmor at "mamma har skjegg på tissen men det har ikke pappa". Jeg har også lyst til å synke i jorden innimellom av alt den ungen sier 😉 Anonymous poster hash: ebd33...31a Det sa min sønn til svigers når han har rundt 4 år 😂 Anonymous poster hash: d86c7...c49
skjotta Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Vi var på butikken og min da 4 år gamle datter så en eldre mann med stor mage og ropte ut "mamma, mamma! Han mannen he baby i magen!!!!" Heldivis smilte mannen til meg og sa "ja, fra barn og fulle folk får man sannheten"
Gjest Julia1984 Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Min 5 åring spurte en nyansatt i bhg om hun hadde baby i magen.... Hun er ekstremt overvektig. Hadde lyst å grave meg ned og aldri komme opp igjen...
3 i april Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har et tantebarn som har det med å si det aller meste Så jeg skjønner at min kjære søster blir ganske flau noen ganger. Spesielt en gang var mitt kjære tantebarn hos tannlegen, dette var den aller første gangen hun var der så hun var vel 2-3 år. Tannlegen skrøt fælt av henne hvor flink hun hadde vært og sa at hun skulle få velge seg en premie, da smeller det fra jentungen mens hun ser oppi premie skuffen " kan du ikke bare heller gi meg noen kontanter så kan jeg heller kjøpe meg noe jeg virkelig har lyst på ". HAHAHAHAHA
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Vi var på butikken igår og møtte på naboen. Vi hilste, før de gikk videre. Da kommer det fra 4 åringen: hun har tjukke bein. Hun sa det ganske høyt også. Vi smatt fort rundt et hjørne;) Anonymous poster hash: 4a382...d14
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Vi gikk forbi noen afrikanere og barnet begynte å lage apelyder og peke på dem.... Aner ikke hvor han fikk det fra! Grusomt flaut! Anonymous poster hash: 11785...4b9 Jeg gjorde noe lignende da jeg var liten, kalte mørkhudete for "mu'er" (som ku)?Gudene vite hvor en tar det fra Anonymous poster hash: 20d2b...812
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Min sønn presterte å si i bursdagslaget for sin farmor at "mamma har skjegg på tissen men det har ikke pappa". Jeg har også lyst til å synke i jorden innimellom av alt den ungen sier Anonymous poster hash: ebd33...31a Hahaha, tror jeg hadde daua ;-) Anonymous poster hash: 20d2b...812
Superdolly Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Ett av mine barn var hos frisøren og sa:"Det håret du ikke får revet løs kan du godt klippe av!"
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Min lille jente vil så gjerne bli storesøster (helt uaktuelt). Vi satt på busse da hun plutselig strålte opp og ropte: Mamma, jeg har det! I kveld når jeg har barnevakt kan jo du og pappa ta tiss mot tiss. Så ført kan man få det heeeeelt stilt i bussen. Selv gamle damer satt og småfniste. Jeg syntes kanskje det var ekstra flaut siden forholdet til meg og pappaen er rimelig kjølig akkurat nå. Anonymous poster hash: ede07...620
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Jobber i bhg her og ungene forteller mye.f.eks at pappa'n min bruker å gå i bokser'n i fise....har hørt om de som har blitt tatt på senga av ungene.Som her senest fredagen og så hadet til ei jente på snart 5 år..står der sammens med moren sin,så sier jente,"du vet du hva jeg så i går eller?nei det vet jeg ikke.Jeg så pappas tiss mellom mamma sine pupper...og den gikk fram og tilbake..mens han sa...jaja...." Gjett om den moren ble flau da... Anonymous poster hash: 3f659...2f8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Bor i et område uten praktisk talt en eneste ikke etnisk nordmann. Gutten på nesten 4 år fikk for første gang se en afrikansk mann på butikken. Mannen var kledd i sort bukse og sort genser. Han var også svært mørk i huden. Sønnen min, som hadde syklet en kveldstur med meg til butikken, hadde på refleksvest. I køen ble mannen stående bak oss. Min sønn tok av seg refleksvesten, og utbrøt med høy! stemme: " Du kan få vesten min, så blir det lettere å se deg i mørket. Mannen humrer og lo, og svarte gebrokkent: " Tusen takk, men jeg trenger den ikke. Jeg går bare rundt på gata og smiler, da ser bilene meg." Mannen hadde et fantastisk hvitt smil, som lyste opp i butikken. På vei hjem spurte sønnen min meg om jeg trodde at mannen smilte hele tiden, og jeg tror han innerst inne var redd for at han skulle glemme seg, lukke munnen, og bli påkjørt langs E6..... Nå snart et år etter går sønnen til denne mannen i barnehagen til min sønn. Sønnen min hevder hardnakket at gutten kommer fra Danmark. Anonymous poster hash: 11302...faa
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #17 Skrevet 29. juni 2014 Barn kan nok røpe så mangt i barnehage og skole ja. Ei jeg kjenner var lærer i 1. klassefor noen år siden. Et barn kom bort til henne i et friminutt og fortalte at hun/han dagen før hadde lett etter julegaver hjemme. Min venninne lurte på om barnet hadde funnet noen gaver. "Nei, men vet du hva jeg fant i kleskapet til mamma? En leketiss!". Anonymous poster hash: 087fe...f64
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #18 Skrevet 29. juni 2014 Min datter som lekte ute i hagen, kom løpende inn til meg en ettermiddag når hun var 4 år, og sa: Mamma, mamma en dame som gikk forbi snakket til meg! - Gjorde hun det - så hyggelig. Hva svarte du da? Hold kjeft!....... Anonymous poster hash: 41a03...024
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #19 Skrevet 29. juni 2014 Det var en vindfull dag, og min sønn som da var tre år, fikk øye på tre av våre nye landskvinner - husker ikke hva det heter, med alt var dekket bortsett fra ansiktet. Kvinnene kom mot oss, og da de passerte utbrøt min sønn til hun ene "Hei! Du var et kult spøkelse" Anonymous poster hash: c1c80...9b8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Jobber i bhg her og ungene forteller mye.f.eks at pappa'n min bruker å gå i bokser'n i fise....har hørt om de som har blitt tatt på senga av ungene.Som her senest fredagen og så hadet til ei jente på snart 5 år..står der sammens med moren sin,så sier jente,"du vet du hva jeg så i går eller?nei det vet jeg ikke.Jeg så pappas tiss mellom mamma sine pupper...og den gikk fram og tilbake..mens han sa...jaja...." Gjett om den moren ble flau da... Anonymous poster hash: 3f659...2f8 Huff, den var bare ekkel... Anonymous poster hash: 11785...4b9
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #21 Skrevet 29. juni 2014 Min datter som lekte ute i hagen, kom løpende inn til meg en ettermiddag når hun var 4 år, og sa: Mamma, mamma en dame som gikk forbi snakket til meg! - Gjorde hun det - så hyggelig. Hva svarte du da? Hold kjeft!....... Anonymous poster hash: 41a03...024 Hahaha! fantastisk morsomt! Anonymous poster hash: fd423...ac8
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #22 Skrevet 29. juni 2014 Dytter Da min tante var liten, ca 2 år, hadde hun en bok med ulike hunderaser i. Dette var på 70-tallet. En av hundene var en helsvart puddel med masse krusete hår på toppen. En dag hun var i byen med moren sin gikk det en afrikaner forbi. "Voff voff", kom det fra barnevogna. Lillebroren min så bestemor ta på seg rynkekrem og spurte hva hun gjorde. Bestemor sa hun tok på seg krem for å jevne ut huden. Da sa lillebror: Men bestemor, når begynner den å virke da?? Anonymous poster hash: dd0ee...7ea
skinnfilla Skrevet 29. juni 2014 #23 Skrevet 29. juni 2014 Vi sto bak en kortvokst mann i køen på rema. Lillemor på snart 3 sier : mamma,se på han lille mannen! Jeg ignorerer henne og prøver å vise henne tyggispakkene. Hun sier ,enda høyere: mamma! Se,da! Se ,så liten ! Naaaw, han var søøøt!! Er det en babymann? Mannen snudde seg, med et stort smil, og sa; det var jammen du og Hun var så oppslukt av den mannen, syns han var alldeles bedårende
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #24 Skrevet 29. juni 2014 Det var en vindfull dag, og min sønn som da var tre år, fikk øye på tre av våre nye landskvinner - husker ikke hva det heter, med alt var dekket bortsett fra ansiktet. Kvinnene kom mot oss, og da de passerte utbrøt min sønn til hun ene "Hei! Du var et kult spøkelse" Anonymous poster hash: c1c80...9b8 Hahaha Anonymous poster hash: ac02f...871
*Miss Marple* Skrevet 29. juni 2014 #25 Skrevet 29. juni 2014 Min datter som lekte ute i hagen, kom løpende inn til meg en ettermiddag når hun var 4 år, og sa: Mamma, mamma en dame som gikk forbi snakket til meg! - Gjorde hun det - så hyggelig. Hva svarte du da? Hold kjeft!....... Anonymous poster hash: 41a03...024 Fantastisk 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå