Gå til innhold

Jeg hater analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og. Heldigvis gjør mannen også det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan få analkreft også..

Anonymous poster hash: 8c5f4...918

Hehe, ja. Det er også vanlig å få fittekreft av fittepuling

Anonymous poster hash: f474e...d35

Det var jo et reflektert svar... Livmorhalskreft er forårsaket av viruset HPV, som er et seksuelt overførbart virus. Dette viruset integreres inn i DNA'et vårt i epithelcellene i underlivet, transformasjonssonen mellom skjeden og livmoren (livmorhalsen). Samme type epitel har vi i anus.

Vi kvinner tar celleprøver hvert 3.år for å fange opp celleforandringer i livmorhalsen. Vi sjekker dog ikke anus for det samme så der får det skapt store problemer før det blir fanget opp. Det er mye større frekvens av analkreft hos homofile, nettopp pga analsex. Nå begynner frekvensen å bli høy for også heterofile par fordi analsex er mer og mer vanlig.

Skrevet

Jeg vil gjerne få det til, men det funker ikke, det er bare så vondt! Er det noen som har noen tips?

Du må stole på og klare og slappe av med den du har sex med, dere må ha god tid og bruke glidemiddel, hvert fall i begynnelsen. Du må være avslappet i kroppen og nedentil, og når han presser inn, er det et triks å presse litt i mot, slik du gjør når du er på do ;) Da åpner det seg og han glir lettere inn :) Og han bør bare gå inn litt og litt, du vil kjenne det etterhvert, når han kan gå litt lengre inn :)

Når jeg har det, med en partner jeg slapper av med, er det den beste sexen og orgasmen jeg har ;) Men det er ikke alltid kroppen eller jeg er i humør til det, og da blir det ikke godt :)

Anonymous poster hash: 6ba28...687

Enig med deg. Det er den beste sexen vi har når vi begge er kåte, og vil det - uten tvil.

Og det er ikke så nasty som folk vil ha det til. Man er ikke full av dritt opp igjennom hullet hvis det er det dere tror. Det sitter ikke dritt igjen på penis til mannen, og ramler dritt ut - ikke i det hele tatt  :)

Anonymous poster hash: c7c3e...afc

Skrevet

sex i analen er forbundet med meget høy smitterisiko..

Anonymous poster hash: e59be...47a
Skrevet

Hva slags smitte??

Skrevet

Det er så greit med de tingene vi så enkelt kan velge bort.

Skrevet

All slags blodsmitte  (HEP-C, HIV osv) smitter betydelig lettere og mer effektivt ved samtykkende samleie i analen kontra samtykkende samleie i skjeden. Den store AIDS epidemien oppstod hos homofile grunnet sex i analen som gav flere HIV smittende. 

Skrevet

Jeg elsker analsex!! 😍😍

Skrevet

Hva slags smitte??

HPV blant annet...som kan gi kreft.

Skrevet

Hva slags smitte??

....og det kan man også få av vaginal sex..

Skrevet

Jeg vil gjerne få det til, men det funker ikke, det er bare så vondt! Er det noen som har noen tips?

Du må stole på og klare og slappe av med den du har sex med, dere må ha god tid og bruke glidemiddel, hvert fall i begynnelsen. Du må være avslappet i kroppen og nedentil, og når han presser inn, er det et triks å presse litt i mot, slik du gjør når du er på do ;) Da åpner det seg og han glir lettere inn :) Og han bør bare gå inn litt og litt, du vil kjenne det etterhvert, når han kan gå litt lengre inn :)

Når jeg har det, med en partner jeg slapper av med, er det den beste sexen og orgasmen jeg har ;) Men det er ikke alltid kroppen eller jeg er i humør til det, og da blir det ikke godt :)

jeg elsker analsex, men var veldig skeptisk før jeg møtte mannen min pga dårlig opplevelse med det en gang før. 

mitt tips er å la mannen leke en del bak der med fingrene,en god del glidemiddel,  start med 1, etterhvert 2 fingre og når muskelen er "klar", så forsiktig la han føre den inn! 

aldri hatt så sterke orgasmer som jeg har under analsex. 

er du ikke klar for analsex med en gang, la han bare leke seg litt med fingrene, det er godt det å. 

Anonymous poster hash: c1ad6...921

Skrevet

Hva slags smitte??

....og det kan man også få av vaginal sex..

Ja, derfor tar man celleprøve hvert 3.år.. Hvordan sjekker du anus?

Skrevet

Hehe la de holde på :) og få konstant rennaræv som 50 åringer. De nekter å innse smitten. Analen sjekkes ikke slik vagina gjør jevnlig, og hiv og andre sykdommer smitter ekstremt mye lettere ved analsex pga rifter ol ( som dere ikke merker dere får/ har). Små men trengs ikke mye for viruser å gjøre skaden sin.

Anonymous poster hash: 58731...44e

Skrevet

Drit i det, bokstavelig talt, dersom dere ikke liker det.

Anonymous poster hash: d5571...663

Skrevet

Elsker det! Tok mange år fra første tanke til realitet, ca 4 år, kanskje det var denne pirringa som gjorde at jeg ikke har opplevd det som fælt? Mannen har aldri presset.

Ikke gjør det hvis du ikke vil :)

Anonymous poster hash: 7a542...806

Skrevet

Jeg kunne kanskje likt det men så lenge man ikke screener anus på samme måte som livmorhalsen så tør jeg ikke..

Skrevet

Jeg synes det er helt fantastisk, noe helt annet en skjedesex! Bare man slapper av som mange andre sier.

Jeg hadde mange partnere før jeg prøvde, og ville aldri gjort det med mange, handler veldig om at jeg stoler på mannen min og at han er god og hensynsfull. Det tar tid, men fy fader når man er i gang..

I begynnelsen klarte jeg bare ha ham inni der noen minutter før jeg følte kroppen sa stopp g det ble ubehagelig, men kroppen venner seg til det utrolige og nå kunne jeg hatt det i timesvis!

Jeg snakket med legen min om det, han sa at det bare var sunt! Nyt kroppen, men ta hensyn til rifter og alltid penis fra vagina til anal, aldri omvendt!

Anonymous poster hash: 56b76...8dc
Skrevet

Jeg synes det er helt fantastisk, noe helt annet en skjedesex! Bare man slapper av som mange andre sier.

Jeg hadde mange partnere før jeg prøvde, og ville aldri gjort det med mange, handler veldig om at jeg stoler på mannen min og at han er god og hensynsfull. Det tar tid, men fy fader når man er i gang..

I begynnelsen klarte jeg bare ha ham inni der noen minutter før jeg følte kroppen sa stopp g det ble ubehagelig, men kroppen venner seg til det utrolige og nå kunne jeg hatt det i timesvis!

Jeg snakket med legen min om det, han sa at det bare var sunt! Nyt kroppen, men ta hensyn til rifter og alltid penis fra vagina til anal, aldri omvendt!

Anonymous poster hash: 56b76...8dc

Hehe... Han legen hadde jeg vært litt skeptisk til...

Anonymous poster hash: 614fe...69b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...