Gå til innhold

Jeg hater analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virkelig :kvalm:

Anonymous poster hash: d0c31...617
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og. Heldigvis ikke noe stor greie for mannen.

Anonymous poster hash: 782d7...862

Skrevet

Da regner jeg med at du ikke har det...?

Anonymous poster hash: ae78c...0b1
Skrevet

Jeg og. Eller jeg prøvde en gang for mange år siden. Det blei med det. Så jeg har vel kanskje ikke lagt godvilja og sjela mi i å få det til og funke, men har ikke behovet.

Skrevet

Da lar du være å ha det. 

Skrevet

(y) Greit å vite!

Anonymous poster hash: ac96e...45b
Skrevet

Da er det nå vel bare å la være å ha det da?

Skrevet

Kvalmende ja, vi bæsjer med det hullet. Og vi kvinner bæsjer ikke blomstrer og regnbuer med enhjørninger på som noen menn tror.

Anonymous poster hash: 3ddef...f13

Skrevet

Jeg vil ikke...

Skrevet

Jeg vil ikke...

Men da er det jo ikke noe problem?

Ikke ha det.

Problem solved.

!

Anonymous poster hash: 8fe57...4b3

Skrevet

Ikke jeg heller, noe som suger for det er mannens eneste seksuelle fantasi... :(

Anonymous poster hash: 614fe...69b
Skrevet

Jeg vil ikke...

Da har du det ikke!

Du skal ikke gjøre noe seksuelt som du ikke selv ønsker å gjøre.

Jeg greier ikke tanken på analsex, har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Det har alle mine partnere respektert, for jeg har sagt tydelig fra. Da har vi bare funnet på mye annet morsomt og deilig i steden for :)

Ikke gjør noe du selv ikke vil, det blir som et overgrep, og det kan gjøre at du vil slite med sex generelt senere. Så vær tydelig med partneren din, at dette er noe du ikke vil gjøre noe mer!

Hvis han ikke respekterer det så bør du vurdere hele mannen...

Skrevet

Det var også noe mannen drømte om her i gården. Lot han prøve etter mye om og men, og siden har han aldri spurt om å ha det igjen. Han tenner ikke på når jeg ikke har det godt, så da var behovet borte.

Anonymous poster hash: a0d16...785

Skrevet

Jeg liker ikke det. Det er ikke bra helle.

Anonymous poster hash: 68c93...20f
Skrevet

Jeg liker det heller ikke. Men jeg fantaserer om det og liker tanken da! Så har prøvd noen ganger, men det er bare ikke noe deilig!

Anonymous poster hash: f474e...d35

Skrevet

Jeg vil gjerne få det til, men det funker ikke, det er bare så vondt! Er det noen som har noen tips?

Skrevet

Hvis du hater det så er det bare å si nei. Noen som ikke respekterer et nei og tvinger det på deg? Da er det vel voldtekt da.

Aldri likt det noe særlig jeg heller, men hadde det noen turer i ungd. tida. Nå etter tre graviditeter og fødsler har jeg så mye hemorrider at det ikke går. Blitt operert to turer, men de kommer tilbake like store. Noe som er litt leit, siden jeg er singel og kvier meg for å få noen ny partner på grunn av dem :(.

Anonymous poster hash: ecbd4...ae7

Skrevet

Det er det beste under hele økten.

Trodde også før at det var ille, men når en klarer å slappe av er det såååå nydelig!

Jeg har aldri hatt bedre orgasmer - og mannen min elsker det!

Anonymous poster hash: 87501...ae0

Skrevet

Jeg vil gjerne få det til, men det funker ikke, det er bare så vondt! Er det noen som har noen tips?

Du må stole på og klare og slappe av med den du har sex med, dere må ha god tid og bruke glidemiddel, hvert fall i begynnelsen. Du må være avslappet i kroppen og nedentil, og når han presser inn, er det et triks å presse litt i mot, slik du gjør når du er på do ;) Da åpner det seg og han glir lettere inn :) Og han bør bare gå inn litt og litt, du vil kjenne det etterhvert, når han kan gå litt lengre inn :) 

Når jeg har det, med en partner jeg slapper av med, er det den beste sexen og orgasmen jeg har ;) Men det er ikke alltid kroppen eller jeg er i humør til det, og da blir det ikke godt :) 

Anonymous poster hash: 6ba28...687

Skrevet

En grunn til et det er one way ;) 

Alle de bakteriene, og minst snakk om mulige rifter som kan føre til betennelser osv.

Men så er det jo godt for de som gjør det da, så da får vel gjøre det, samme hvor nasty det er ... 

Anonymous poster hash: 58433...003
Skrevet

Ja, det er absolutt ikke bra det der, man kan ødelegge runpehullet helt, det skal ikke mye til.

Og det er ikke noe gøy å lekke ut av anus...

Anonymous poster hash: 744e2...a1a

Skrevet

Skjønner deg veldig godt, finnes ikke noe som er mer ekkelt og grisete enn analsex. Hadde jeg vært sammen med noen som tenner på det hadde han blitt dumpet umiddelbart. Å bruke tid med en som har slike preferanser er veldig lang under min standard.

Anonymous poster hash: 5afec...363

Skrevet

Har aldri hatt det, og det har aldri fristet heller! Analen min er kun til bruk av bæsjings, ikke noe annet! mannen har prøvd tidligere, og aldri igjen sier han, fikk bæsj på snoppen,hehe ;-) nei, det finnes mange andre måter å bli tilfredsstilt på, så hvorfor prøve på noe som mest sannsynlig gjør vondt! Man kan sikkert lære seg til det, at det vil bli bedre etterhvert, men akkurat det skjønner jeg ikke poenget med!

Men av ren nysgjerrighet til dere som får orgasme ved analsex; orgasme i ræven da?

Anonymous poster hash: ed71d...334

Skrevet

Man kan få analkreft også..

Anonymous poster hash: 8c5f4...918

Skrevet

Man kan få analkreft også..

Anonymous poster hash: 8c5f4...918

Hehe, ja. Det er også vanlig å få fittekreft av fittepuling

Anonymous poster hash: f474e...d35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...