Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #26 Skrevet 29. juni 2014 Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det kunne faktisk vært meg som skrev dette. Jeg har også fått meg noen vekkere når jeg har sett bilde av meg sammen med sønnen min.. *grøsse* Noen dager er jeg så langt nede at tårene kommer. Jeg er superflink i å gi råd og fortelle andre hva de skal gjøre. Jeg er veldig flink med hva en kan spise for å gå ned... Jeg kan mye, men sliter med å klare å gjennomføre det selv. Det er liksom ikke bare bare å bare spise sunn mat hele tiden. Jeg er mere den som gjerne spiser sunn mat, men vil også gjerne spise sjokoladekake i bursdagsselskap på en tirsdag, og et kakestykke på jobben på en onsdag uten at jeg ødelegger alt. Mitt problem er å klare å kutte ut på "livsnytertingene". Og jeg er ikke klar for å kutte ut alt av slikt. (Og jeg spiser det ikke så ofte, men det blir da noen ganger her og noen ganger der) En solskinnsdag i hager-- vips en is. Problemet mitt er gjennomføringen, og alle unnskyldningene. Når jeg var 28 år, gjorde jeg små kostendringer, og kiloene raste nedover, nå når jeg er 38 år og 2 graviditeter senere, skjer ikke det samme. Jeg har prøvd og prøvd, men kiloene er mere limt fast nå. Veldig vanskelig å gå ned. Forbrenningen blir dårligere med årene, og det merker jeg veldig godt. Forferdelig frustererende, da jeg både spiser sunnere og trimmer mere nå enn da jeg var 28 år. Da trimmet jeg aldri, nå trimmer jeg mye. Har perioder da jeg trøstespiser godteri etter perioder med mye trimming og sunn mat, og uten vektnedgang. Forferdelig frustererende med å være overvektig. For det er ikke "bare" å spise sundt og trene når man er i slutten av trettiårene. En må da blodtrimme, og spise minimalt virker det som. Og der mangler motivasjonen. Jeg vil leve også. Jeg vil kose meg med fredagstaco og lørdagssnop. Jeg vil dra til sydenland og spise på restauranter i en uke. Før har jeg hatt veldig problemer med å finne treningstøy, men nå har jeg funnet endel bra treningstøy og utetøy, slik at det ikke lenger er en unnskyldning. Devold ull trøye i str xl, er gode og vide. Stormberg ullongs ( bruk str veilendingstabell) H/m selger treningstøy, og de fleste i xl er romslige. Både bukser og genser/t-skjorte. Stormberg selger mange fine bukser. Jeg med VELDIG stor rumpe og lår får på meg stormberg sin Lia bukse. http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#6177 (Bruk str tabellen, og den passer) Har kjøpt 3 slike bukser. Kan brukes på vinter med ullongs under, og sommer uten. Bergans jakker str xl er ganske stor. De har jeg også flere av. Har også en Stormberg dunjakke som jeg bruker når jeg går lange turer i flere kuldegrader. Så når treningstøyet er i boks, så er det bare resten igjen. Jeg har treningstøyet i orden, går mye turer, men ikke begynnt med kondisjonstrening som er plana. Det blir.... Hadde vært kult om du bodde i nærheten, så kunne vi trimmet sammen Lykke til, og kos deg på ferieturen. Anonymous poster hash: 1b882...191
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #27 Skrevet 29. juni 2014 Hvor bor du da ??? Jeg er ikke HI men trenger en treningskompis:-) Jeg bor i en nabokommune til Trondheim . Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det kunne faktisk vært meg som skrev dette. Jeg har også fått meg noen vekkere når jeg har sett bilde av meg sammen med sønnen min.. *grøsse* Noen dager er jeg så langt nede at tårene kommer. Jeg er superflink i å gi råd og fortelle andre hva de skal gjøre. Jeg er veldig flink med hva en kan spise for å gå ned... Jeg kan mye, men sliter med å klare å gjennomføre det selv. Det er liksom ikke bare bare å bare spise sunn mat hele tiden. Jeg er mere den som gjerne spiser sunn mat, men vil også gjerne spise sjokoladekake i bursdagsselskap på en tirsdag, og et kakestykke på jobben på en onsdag uten at jeg ødelegger alt. Mitt problem er å klare å kutte ut på "livsnytertingene". Og jeg er ikke klar for å kutte ut alt av slikt. (Og jeg spiser det ikke så ofte, men det blir da noen ganger her og noen ganger der) En solskinnsdag i hager-- vips en is. Problemet mitt er gjennomføringen, og alle unnskyldningene. Når jeg var 28 år, gjorde jeg små kostendringer, og kiloene raste nedover, nå når jeg er 38 år og 2 graviditeter senere, skjer ikke det samme. Jeg har prøvd og prøvd, men kiloene er mere limt fast nå. Veldig vanskelig å gå ned. Forbrenningen blir dårligere med årene, og det merker jeg veldig godt. Forferdelig frustererende, da jeg både spiser sunnere og trimmer mere nå enn da jeg var 28 år. Da trimmet jeg aldri, nå trimmer jeg mye. Har perioder da jeg trøstespiser godteri etter perioder med mye trimming og sunn mat, og uten vektnedgang. Forferdelig frustererende med å være overvektig. For det er ikke "bare" å spise sundt og trene når man er i slutten av trettiårene. En må da blodtrimme, og spise minimalt virker det som. Og der mangler motivasjonen. Jeg vil leve også. Jeg vil kose meg med fredagstaco og lørdagssnop. Jeg vil dra til sydenland og spise på restauranter i en uke. Før har jeg hatt veldig problemer med å finne treningstøy, men nå har jeg funnet endel bra treningstøy og utetøy, slik at det ikke lenger er en unnskyldning. Devold ull trøye i str xl, er gode og vide. Stormberg ullongs ( bruk str veilendingstabell) H/m selger treningstøy, og de fleste i xl er romslige. Både bukser og genser/t-skjorte. Stormberg selger mange fine bukser. Jeg med VELDIG stor rumpe og lår får på meg stormberg sin Lia bukse. http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#6177 (Bruk str tabellen, og den passer) Har kjøpt 3 slike bukser. Kan brukes på vinter med ullongs under, og sommer uten. Bergans jakker str xl er ganske stor. De har jeg også flere av. Har også en Stormberg dunjakke som jeg bruker når jeg går lange turer i flere kuldegrader. Så når treningstøyet er i boks, så er det bare resten igjen. Jeg har treningstøyet i orden, går mye turer, men ikke begynnt med kondisjonstrening som er plana. Det blir.... Hadde vært kult om du bodde i nærheten, så kunne vi trimmet sammen Lykke til, og kos deg på ferieturen. Anonymous poster hash: 1b882...191 Anonymous poster hash: 91e2a...fd0
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #28 Skrevet 29. juni 2014 Hvor bor du da ??? Jeg er ikke HI men trenger en treningskompis:-) Jeg bor i en nabokommune til Trondheim . Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det kunne faktisk vært meg som skrev dette. Jeg har også fått meg noen vekkere når jeg har sett bilde av meg sammen med sønnen min.. *grøsse* Noen dager er jeg så langt nede at tårene kommer. Jeg er superflink i å gi råd og fortelle andre hva de skal gjøre. Jeg er veldig flink med hva en kan spise for å gå ned... Jeg kan mye, men sliter med å klare å gjennomføre det selv. Det er liksom ikke bare bare å bare spise sunn mat hele tiden. Jeg er mere den som gjerne spiser sunn mat, men vil også gjerne spise sjokoladekake i bursdagsselskap på en tirsdag, og et kakestykke på jobben på en onsdag uten at jeg ødelegger alt. Mitt problem er å klare å kutte ut på "livsnytertingene". Og jeg er ikke klar for å kutte ut alt av slikt. (Og jeg spiser det ikke så ofte, men det blir da noen ganger her og noen ganger der) En solskinnsdag i hager-- vips en is. Problemet mitt er gjennomføringen, og alle unnskyldningene. Når jeg var 28 år, gjorde jeg små kostendringer, og kiloene raste nedover, nå når jeg er 38 år og 2 graviditeter senere, skjer ikke det samme. Jeg har prøvd og prøvd, men kiloene er mere limt fast nå. Veldig vanskelig å gå ned. Forbrenningen blir dårligere med årene, og det merker jeg veldig godt. Forferdelig frustererende, da jeg både spiser sunnere og trimmer mere nå enn da jeg var 28 år. Da trimmet jeg aldri, nå trimmer jeg mye. Har perioder da jeg trøstespiser godteri etter perioder med mye trimming og sunn mat, og uten vektnedgang. Forferdelig frustererende med å være overvektig. For det er ikke "bare" å spise sundt og trene når man er i slutten av trettiårene. En må da blodtrimme, og spise minimalt virker det som. Og der mangler motivasjonen. Jeg vil leve også. Jeg vil kose meg med fredagstaco og lørdagssnop. Jeg vil dra til sydenland og spise på restauranter i en uke. Før har jeg hatt veldig problemer med å finne treningstøy, men nå har jeg funnet endel bra treningstøy og utetøy, slik at det ikke lenger er en unnskyldning. Devold ull trøye i str xl, er gode og vide. Stormberg ullongs ( bruk str veilendingstabell) H/m selger treningstøy, og de fleste i xl er romslige. Både bukser og genser/t-skjorte. Stormberg selger mange fine bukser. Jeg med VELDIG stor rumpe og lår får på meg stormberg sin Lia bukse. http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#6177 (Bruk str tabellen, og den passer) Har kjøpt 3 slike bukser. Kan brukes på vinter med ullongs under, og sommer uten. Bergans jakker str xl er ganske stor. De har jeg også flere av. Har også en Stormberg dunjakke som jeg bruker når jeg går lange turer i flere kuldegrader. Så når treningstøyet er i boks, så er det bare resten igjen. Jeg har treningstøyet i orden, går mye turer, men ikke begynnt med kondisjonstrening som er plana. Det blir.... Hadde vært kult om du bodde i nærheten, så kunne vi trimmet sammen Lykke til, og kos deg på ferieturen. Anonymous poster hash: 1b882...191 Anonymous poster hash: 91e2a...fd0
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2014 #29 Skrevet 29. juni 2014 Hvor bor du da ??? Jeg er ikke HI men trenger en treningskompis:-) Jeg bor i en nabokommune til Trondheim . Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Det kunne faktisk vært meg som skrev dette. Jeg har også fått meg noen vekkere når jeg har sett bilde av meg sammen med sønnen min.. *grøsse* Noen dager er jeg så langt nede at tårene kommer. Jeg er superflink i å gi råd og fortelle andre hva de skal gjøre. Jeg er veldig flink med hva en kan spise for å gå ned... Jeg kan mye, men sliter med å klare å gjennomføre det selv. Det er liksom ikke bare bare å bare spise sunn mat hele tiden. Jeg er mere den som gjerne spiser sunn mat, men vil også gjerne spise sjokoladekake i bursdagsselskap på en tirsdag, og et kakestykke på jobben på en onsdag uten at jeg ødelegger alt. Mitt problem er å klare å kutte ut på "livsnytertingene". Og jeg er ikke klar for å kutte ut alt av slikt. (Og jeg spiser det ikke så ofte, men det blir da noen ganger her og noen ganger der) En solskinnsdag i hager-- vips en is. Problemet mitt er gjennomføringen, og alle unnskyldningene. Når jeg var 28 år, gjorde jeg små kostendringer, og kiloene raste nedover, nå når jeg er 38 år og 2 graviditeter senere, skjer ikke det samme. Jeg har prøvd og prøvd, men kiloene er mere limt fast nå. Veldig vanskelig å gå ned. Forbrenningen blir dårligere med årene, og det merker jeg veldig godt. Forferdelig frustererende, da jeg både spiser sunnere og trimmer mere nå enn da jeg var 28 år. Da trimmet jeg aldri, nå trimmer jeg mye. Har perioder da jeg trøstespiser godteri etter perioder med mye trimming og sunn mat, og uten vektnedgang. Forferdelig frustererende med å være overvektig. For det er ikke "bare" å spise sundt og trene når man er i slutten av trettiårene. En må da blodtrimme, og spise minimalt virker det som. Og der mangler motivasjonen. Jeg vil leve også. Jeg vil kose meg med fredagstaco og lørdagssnop. Jeg vil dra til sydenland og spise på restauranter i en uke. Før har jeg hatt veldig problemer med å finne treningstøy, men nå har jeg funnet endel bra treningstøy og utetøy, slik at det ikke lenger er en unnskyldning. Devold ull trøye i str xl, er gode og vide. Stormberg ullongs ( bruk str veilendingstabell) H/m selger treningstøy, og de fleste i xl er romslige. Både bukser og genser/t-skjorte. Stormberg selger mange fine bukser. Jeg med VELDIG stor rumpe og lår får på meg stormberg sin Lia bukse. http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#6177 (Bruk str tabellen, og den passer) Har kjøpt 3 slike bukser. Kan brukes på vinter med ullongs under, og sommer uten. Bergans jakker str xl er ganske stor. De har jeg også flere av. Har også en Stormberg dunjakke som jeg bruker når jeg går lange turer i flere kuldegrader. Så når treningstøyet er i boks, så er det bare resten igjen. Jeg har treningstøyet i orden, går mye turer, men ikke begynnt med kondisjonstrening som er plana. Det blir.... Hadde vært kult om du bodde i nærheten, så kunne vi trimmet sammen Lykke til, og kos deg på ferieturen. Anonymous poster hash: 1b882...191 Anonymous poster hash: 91e2a...fd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå